החבר של החבר שלי – פרק 2
״ היי , את בסדר ?״ קול מחוספס נשמע בהדהוד . לאט לאט פקחתי את עיניי. רציתי לראות את חברתי אמה . לאחר שעזבתי אותה בקליפורניה , היא נשארה שם . ופשוט כלום . אבל זאת לא הייתה אמה . ידיי הבחור נגעו בשכמות שלי כשהסתובבתי לראות את המושיע . קמתי בפתאומיות .״ מה אתה חושב שאתה עושה ?!״ רטנתי וסטרתי לבחור בלחי שלו. נבהלתי טיפה. ״אתה בסדר ?״ סיננתי לעבר הבחור . רציתי להיות קשוחה פעם אחת . אבל לא , אני מיץ פטל .. פשוט ככה מיץ פטל…. החזקתי את הלחי שלו ורציתי לעזור . אבל הבנתי שהוא זה שפרץ לבית שלי . ״ כן מתוק שלי , בבקשה לך״ הובל פתי את הבחור החוצה . כשמראה גדולה התנוססה מעליי וראיתי איך אני נראת . נורא פשוט . שחררתי מהכל רק רציתי למות . איך אני נראת ליד בן ?! ועשיתי את הדבר הכי מטופש שעשיתי בחיים . נתנתי לבחור מכה חזקה בראש עם המטאטא . אכן . ורצתי לחדר שלי. המדרגות נראו כל כך רחוקות אז… עצרתי במדרגה השביעית והתבוננתי בבחור מתפטל לייד הקיר ״ הוא היה בסדר ..״ סיננתי לאוויר הפתוח. עליתי לחדר שלי בסערה וחשבתי על מה שעשיתי . השטויות , ועל הבוקר הדפוק הזה . שיט של בוקר . אף פעם לא הרבצתי .״ אוי . בחור נמצאה בבית שלי מוכה ״ אמרתי בזמן שלבשתי שמלה והברשתי את שערתי במהירות .
״ אני פה! ״ אמרתי ופתחתי את עיני לרווחה . ופתאום ראיתי שני בנים . ״ מה!?״ צעקתי על הבחורים וירדתי שוב מהמדרגות . ״ חשבתי שאימא שלי אמרה הבן של חברה שלי לא הבנים ..״ צעקתי בכעס והנפתי את ידייעל הבחור המסכן שעדיין ישב והחזיק בראשו והתעושש מהמכה . ״ וחוץ מזה אם אתם אחים . אתה מאומץ״ ניסיתי להכניס קצת הומור לשיכה והצבעתי לעבר הבחור השכום שקונן על המכה שלו .
תגובות (14)
תמשיכיייי
לאב יו מור….
רק טעות אחת קטנה היא שאני בריטית חיחיחיחיחי
תמשיכי וזה מושלם
לאב יו שוב
חחח אני יודעת שזה יהיה בריטי ^^ אני בונה את זה הכל יתבהר במשך הסיפור ודרך הגב גם את ( ג'סיקה תיכנסי ..) נועם ואולי זוהר אם יהיה מקום
מחכה להמשך ומקווה שתוסיפי אותי……
אוהב רות<3
תמשיכי הרגע לא בעצם הדקה לא בעצם השניה!!!
אני ינסה ותודה :-) מקווה שאהבתם !! חחח
אני אולי יכנס?
אווף אני מקווה שכן :/
תמשייכייייי !3> 3>
את יכולה להגיד לי אם את מצרפת אותי????
פליזזזזזזזזזז
אני ג'סיקה. את מכניסה אותי???
המשךךךךךךךךךךךךך!!!!! 3> 3> 3>
אעאעאעא לא שמתי לב סורי… מושלמי!! חחחחחחח נקרעתי XD
דורשת שתמשיכיייי!! 3>
חחח אל תדאגו אני יכניס :-) ואני ימשיך… חחח תזהרו אני כותבת לכם פרק בלילה אולי אתם מעדיפות פרק מחר בבוקר ?
עכשיווווו!!! חחח
ברגע זה !!
ממשיכה נסיכות שלי :-**