החבר של החבר שלי -פרק 12
הפרק היום יהיה ממש פרוע . יש לכם ניחוש ? בואו נראה ^^
——————————————————————————————————————–
הלכתי לכיוון ביתי בריחוף , נהנת מהרוח , שהניפה עליי עיתון ישן ורעואה .״ מה זה ?״ הרמתי את העיתון והסתכלתי על השנה שלו .״2012״ מלמלתי ..״ לא כזה חדש״ הרמתי את גבותיי ופתחתי אותו בצחקוק. עד שראיתי תמונה שעשתה אותי חיוורת .בתמונה היה בחור גבוה עם שיער קצוץ במקצת , ואני , שנינו ביחד הולכים ומתנשקים .״ מה?!״ פתחתי את עיני ונעצתי את ציפרוני בעיתון, ישר רצתי לעבר בחור שהלך נגד כיווני בזמן שראיתי אנשים מתלחששים .״ סליחה ? אתה יודע על זה ?״ שאלתי אותו בדאגה והפנתי לעבר פניו את העיתון . הוא נשמע מצחקק . כיאילו שאני אמורה לדעת את התשובה .״ כן, את חברה של ההו? זה נו.. מוואן דיירקשן? ליאם? ליאם פיין? הוא אמר בחיפזון והמשיך בדרכו . הבטתי שוב בתמונה , נהייתי חיוורת אף יותר . רצתי לעבר בייתי בשערה , פתחתי את דלת ביתי בבהלה . איך אני נראת עם בחור שאני עצמי לא מכירה , והשנה אפילו לא מוכרת לי . התחלתי לחטט במגירות שלא נגעתי בהם מזה הרבה זמן . ולהפתעתי מצאתי תמונות . ״ לא ״ צעקתי בכוח . ״ לא!!״ צעקתי וזרקתי את התמונות על הרצפה , התמונות שאני ואותו בחור מתחבקים בהם , ובתמונה אחת אני ניצבת ליידו ומייד מאחורי שלושת הבנים המוכרים לי , לואי הארי וזאין , ומיד אחריהם בחור בלונדיני . טלשתי שערות מראשי , טלשתי בכאב את עגיל אפי ושרטתי את עצמי .״ מה קורה לי?!״ צעקתי בצרידות , חשבתי ללכת לבדוק במגירה השנייה האם יש עוד דברים שאינני זוכרת , רצתי גם לעבר המגירה השנייה , וגם שפ נמצאת תמונה . קצת שונה אומנם, שבתוכנ נראה לוגו שחור ״ one direction " ראו אותי, מחייכת ונרגשת , נמצאת מעל זאין, ליידי אותם בנים, משני צדדי ליאם והבחור הבלונדיני , ויושבים לידינו הארי ולואי אטה הכרנו . ולמטה היה לוגו נוסף ."M&G " ״ מה זה?!״ צעקתי וקרעתי את התמונה . המחשבות צצו בראשי . למה אני לא זוכרת? למה הם לא זוכרים? כיאילו הכל התחיל מחדש . מה היה פעם? מי אני בכלל? הייתי חברה שלו? למה אני הצטלמי עם הבנים האלה? מה זה וואן דיירקשן ? מה קרה אז ? עצרתי את ראשי מלחשוב ועליתי למאלה על מיתתי .״ בבקשה , תגיד לי מה קורה פה!״ צעקתי על הקיר . ונרדמתי . כולי מלאת שריטות אפי דומעה מדם עיני האדימו ואני כחולה . יופי נהרס . לא אכפת לי . רק תגידו לי.. מה קרה .
תגובות (4)
עאעאעא זה כל כך מושלם!!!
המשך הרגע!!!
סיפור יפה כתיבה יפה
וואו כמה זמן חיכיתי לפרק הזהההה!!! D:
אמאלללהההההה את חייבת להמשיךךךך!!
את לא יכולה להשאיר אותנו ככה במתחחח!!! 3> 3> 3>
חחחחח תדוה ;-) חוזרת מהקניון ותקבלו פרק ;-)