Mayange1D
אני ימשיך את הפרק עוד מאט אני חייבת ללכת

החבר של החבר שלי – פרק 10 חצי פרק

Mayange1D 25/07/2013 778 צפיות 4 תגובות
אני ימשיך את הפרק עוד מאט אני חייבת ללכת

רק אני מזכירה שעכשיו זה חזר לנקודת המבט של לורנס …
———————————————————————————————————
ישבתי על מיתתי ושתיתי מילקשייק וצפיתי בבובספוג. כן בובספוג זה מאוד מעודד… לפתה כשמר קראב נכנס למשרדו, רון הופיעה בפתח כניסת החדר שלי . " מה אתה עושה פה ? " הרמתי את קולי והנחתי את המילקשייק בחשש. " תרגעי, את חברה שלי עכשיו. " הוא החליט ומבטו היה רציני למדי. חשבתי שהוא צוחק, מה הוא מפגר ? "ממתי אנחנו מכירים בכלל ?" ניסיתי להתגרות בו ." את תהיי חברה שלי מעכשיו ואם לא, אני יפגע בחברות שלך !" הוא צעק ותפס לי את הייד. נבהלתי , לקחתי את ידי וסטרתי לו ." אתה לא תעז !" נעמדתי ונהייתי אדומה, הרגשתי שכל הגוף שלי נהיה קר. " תנסי אותי, ואל תתקרבי לזאין , אלה אם כן את רוצה כמה חברות "משופדות " ." הוא אמר וטרק את הדלת אחריו . זה היה מפחיד. עד שנרגעתי מהכל עכשיו הכל חוזר אליי , הדאגה הדמעות הכעס , והתסכול . שוב פעם זאין הורס לי את החיים שלי. אין לי במיילה שום דבר איתו אז אני לא מבינה מה רון דואג כל כך . למרות שאין מצב שאני יצא עם מישהוא כמו רון ,שפל ומגעיל כזה …
————————————————————————————————————–
שמעתי את רון הולך מהבית כי נשמעה טריקת דלת מהירה . ירדתי בזהירות במדרגות כשרגלי רועדות בדאגה. " הוא הלך ?" לחשתי בקול קשה לשמיעה .ראיתי שהבית נוטר חסר אדם שעונה לשם רון . רק אני, רוח ההקלה שרה בי . דפיקת דלת הקפיאה את דמי . רציתי לחדול מלפתוח את הדלת , אבל זה פשוט לא בריטיש … :-) . פתחתי את הדלת בחשש. " היי את מרגישה בסדר?" דמות זאין ניצבה בפתחת ישתי ידיו נגעו בלחיי.

אני חייבת ללכת אז אני יעשה המשך יותר מאוחר העאהאאהאהא


תגובות (4)

עאעאעא זה כל כך 100מם!!!

25/07/2013 05:06

אומייגזרררר!! אעאעאעעאעאעאעאעאעאע!!!!
שרון הזה יעוף לה מהחיים! זאין ולורנס צריכים להיות יחד!!
פאאאקקק תמשיכייי!! 3> 3> 3>

25/07/2013 05:09

אני עכשיו ממשיכה חזרתי :)

25/07/2013 05:31

תמשייכיייייייי!!
נ.ב זאת את בתמונה ?

25/07/2013 06:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך