החבר של הבן דוד שלי עם 1D פרק 59 (קצרצר!!)
דפיקה נשמעה בדלת ואני והארי התרוממנו בבת אחת, הארי רץ למקלחת וסגר את הדלת בעוד אני מתלבשת במהרה ומסיימת לשים חולצה ברגע שהדלת נפתחה.
"הו, היי…" אמרתי כאשר פרי נכנסה פנימה, "אממ…אני רציתי לדבר איתך…" היא אמרה.
הסתכלתי לעבר חדר האמבטיה, היא הסתכלה לשם גם היא, לא מבינה למה אני בוהה בדלת.
"על מה אנחנו מסתכלות?" היא שאלה, אך ברגע שזרם המים של המקלחת נשמע, היא הנהנה ויצאנו למרפסת.
"תקשיבי, אני ראיתי איך הארי הסתכל עלי אתמול, אני לא חושבת שזה רעיון טוב שתגידי לו שהכל היה מתוכנן…" היא מלמלה, "פרי, את התכוונת בכל מקרה להיפרד מזאין, לי בתור חברה שלך לא הייתה בררה אלא לזרום איתך, וכאשר ראיתי כמה קורל אהבה את זאין, פשוט הייתי צריכה לתת להם פוש בשביל שהם יהיו זוג." אמרתי, "אני יודעת במי את מאוהבת, ואני ממש מקווה שהוא מרגיש כמוך, אני לא יודעת אם לשאול אותו…כי אני יודעת שהתשובה שלו לא תהיה כל כך ברורה." אמרתי בחיוך קל.
"מאי?" קולו של הארי נשמע מאחור, פרי הסתובבה כהרף עין, "טוב…אני צריכה ללכת, יש לי חזרה." היא אמרה, מחבקת אותי ויוצאת משם, מהר.
הארי התקרב לעברי, "אתן בקשר?!" הוא שאל בפליאה, "אני בקשר עם פרי מאז שאני זוכרת את עצמי הארודלד…" מלמלתי, אך כנראה שהוא שמע, "אז, את ידעת שהיא הולכת להיפרד מזאין?!" הוא כמעט צעק זאת, "אני ידעתי, אני ופרי בנינו על זה שזאין יתאהב באחת מן הבנות, גם ככה הלב של פרי נגנב בעוד היא יוצאת עם זאין," אמרתי, נאנחת וממשיכה. "וזה רק עשה לה על המצפון שהיא יוצאת עם מישהו ומאוהבת באחר, אז בינתיים יצא מהעניין רק טוב." אמרתי בחיול מהוסס מעט, לא ידעתי איך הארי יגיב.
אך הוא רק משך בכתפיו והדביק אותי למעקה, מרים את פניי אליו עם אצבעו, "את יודעת מה עוד לא קיבלתי?" הוא שאל, הרמתי גבה, "נשיקת בוקר טוב." הוא מלמל, מצמיד את שפתיינו ומחזיק את מותניי, מתקרב אלי עד שגופנו מתנגשים קלות.
חייכתי אליו, מתנתקת משפתיו בעוד ידיו עדין ממששות בתוך תלתליו החומים כשוקולד והנעימים כמו משי.
מישהו עמד מאחור הארי, מושך אותו ממני וצמיד אותו לקיר, "ואתה?" הגבר שאל בארסיות….
ג'ורג'…
תגובות (9)
מעלףףףף
מקווה שנהנת
ושמחה שנהנת
חולה על הסיפור
צמשיכי
תמשיכי!!!
מי זה ג׳ורג׳?
א' תרגישי טוב זה כואב עקיצה של סרפד…
ב' גמאני הייתי שםםםםםםםםםם ובמסלול האתגרייי איה ערבים מטומטמים הם לא הפסיקו להשפריץ עלינו ואז דיבנו באנגלית והם הפסיקו… בת דודה שלי כזה no water no water i am alergy to water חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח והמטומטמים האמינווווו והם הפסיקו להשפריץ!! והקטע שהיא ישבה בתוך המיםם חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אבל זה כיף המסלול האתגררייייייי
והפרק מהמםםםםםםםםםם וג'ורג' זה אח שלה נכון????? אם אני לא טועה
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
מושלםםםםםםםםם תמשיכייייייייייי
חחחח היית בגושרים או במקום אחר?
כי אני הייתי בגושרים
חחח היינו בקיר אני, חברה שלי ואמא שלי
אני חושבת שאמשיך מחר
לא בטוחה…
מושלםםםםםםםםםם !!!
אוו מי גאדדד אני במתחחח תמשיכיייי מייייד !!! ❤❤❤❤❤
חחחחחחחחחח נו ווטר חחחחח
תמשיכיייי
וואי גם אני הייתי בקאמפינג לא מזמן (:
התחלתי לקרוא את הסיפור שלך ובאמת שהוא מדהיםםם ♥
הכתיבה והתיאורים שלך מושלמיםם ♥
אני ממש מחכה להמשך (:
דורשת המשך :)