החבר של הבן דוד שלי עם 1D! פרק 57+58
פרק 57:
נכנסנו למועדון, המוזיקה געשה באוזניים שלי והאדרנלין גרם לדמי לבעבע בעורקי.
הטלפון שלי צלצל, הרטט דגדג את רגלי, זה היה הארי.
״היי,״ אמרתי, יוצאת מהמועדון בשביל לשמוע אותו, מה שלא היה אפשרי בתוך המועדון.
אני בחוץ, איפה אתם?״ הוא שאל.
חיפשתי בעיניי את הגבר שלי, המתולתל שלקח את ליבי.
מצאתי אותו, סורק את האזור השני במבטו.
״מה קורה?״ מישהו נגע בישבני, הסתכלתי לאחור.
גבר שיכור עמד מאחורי.
הכברתי את קצב ההליכה שלי עד ריצה, אפילו שהייתי עם עקבים
הגבר רץ אחרי, מבטו של הארי הופנה אלי ואז לגבר שרץ אחרי…
קפצתי לתוך זרועותיו של הארי אשר עטפו אותי ויחממו, הגנו והרגיעו.
״את רואה מה קורה כששמים מחשוף גדול?״ הוא שאל עצבני.
״אל תגיד לי שאתה לא אוהב את זה!״ אמרתי אך מבלי ששמתי לב אמרתי זאת הסקסיות וחושניות, ״אני אוהב מאוד, אין לך מושג כמה אני רוצה לעשות איתך אהבה הלילה.״ הוא לחש לי, קולו הצרוד והמפתה מתנגן באוזניי שוב ושוב.
"אף אחד לא מונע זאת מאיתנו…" לחשתי באוזנו, מרגישה איך החבר שלו מזדקף תחת מכנסיו.
שמתי את ידי על צווארו, נמתחת מעט בשביל להיות בגובהו, בידיעה שזה גורם למחשוף שלי לגדול ולתת להארי נוף רחב לחזה שלי.
הוא נשך את שפתו התחתונה.
"אבל קודם בוא נחגוג" אמרתי ונכנסנו למועדון, הארי הסתכל סביבו, מנסה להתרגל ללחץ המוזיקה.
ניגשתי לבר, "שתי וודקה. " אמרתי לוקחת את שתי הכוסיות הקטנות ונותנת אחת להארי, הוא שתה אותה בשלוק וחייך אלי, עשיתי גם אני כך, נותנת לאלכוהול לחמם ולצרוב כאחת את גרוני. משכתי את הארי לרחבת הריקודים, הוא שם את ידיו על עגני, יורד עד שידיו נחו על ישבני בנוחות.
"הארי, אתה פשוט חרמן! " לחשתי לו, ממשיכה לרקוד עם המוזיקה שפשוט כמו שלטה בי.
"כשזה מגיע אליך אני לא שולט בזה…״ הוא אמר ונשק לי על הצוואר, ממשיך לרקוד ולשגע אותי.
״אני הולך לקחת משהו לשתות.״ הוא אמר והתקדם לבר.
״אפשר לרקוד איתך?״ שאל קול מאחורי, הסתובבתי, אופק עמד מאחורי והושיט לי את ידו, לקחתי אותה והוא סובב אותי עד שעמדתי בין זרועותיו.
״ואתה?״ הארי שאל בארסיות, ״אופק, אופק ווטסון.״ הוא אמר ולחץ את ידו לאחר שלקחתי ממנו את השתייה.
״אני לא מאמין שבאמת הגעת…טוב, אני אתן לכם לתכנן את הלילה ללא השימה שלכם.״ הוא אמר ונעלם בין כל האנשים.
״את אמרת לו?!״ הוא שאל בתוקף, נאנחתי, ״לא…הוא ניחש שזה יקרה כשיצאנו.״ אמרתי בחיוך, נושקת לו כל השפתיים, הטעם הממכר של שפתיו והאלכוהול המשכר גרם לחושי להיעלם.
״יופי…כי אני מעוד רוצה לעשות איתך אהבה היום!״ הוא אמר, ״אז בוא נלך כי אחרת אחים שלי יחזרו וזה לא יקרה…״ לחשתי לו והלכתי לפרי, המבט שהארי נעץ בי די הטריד אותי, חיבקתי אותה ונשקתי לג׳ס על הלחי.
״תגידו לאופק שהלכנו ״ אמרתי לעברם ומשכתי בידו לעבר המקום בן חונות כל המוניות…
זה הולך להיות לילה מעניין!
פרק 58:
התעוררתי בבוקר, גופי צמוד לגופו של הארי, פניו נראו כפני מלאך
עפעפיו היו עצומים וחיוכו נשאר מהלילה שלנו, זה היה מאחד הלילות שלנו אשר הינו מבלים הינו מבלים אני בדרך! הכי טובה והכי אינטימית שלנו, ראשו נח בשקע שבין כתפי לצווארי, הוא היה מעלי, גופו כמו גופי ערום לגמרי, השמיכה הדקה של הקיץ נחה על גבו בקלילות.
הוא פקח את עיניו, ״אמרתי כבר שבכל פעם שאנחנו שוכבים זה מרגיש כמו הפעם הראשונה?״ הוא שאל עוטף את גופי בזרועותיו
חייכתי אליו, נושקת לו על שפתיו השמנמנות והטעימות שהפכו לרשומות ונפוחים מכל הנשיקה אתמול בלילה.
״תגידי, מתי איבדת את הבתולים שלך?״ הוא שאל, ״ביו בו שכבנו…״ לחשתי לו, ״הבתולים שלי שיכים לך.״ אמרתי לו, הוא חייך חיות גאה, ״ואיך זה לעשות סקס איתי?״ הוא שאל בהתגרות, ״פשוט נפלא….״ לחשתי לו, מרימה את פלג גופי העליון כך שהוא נשכב כל הצד ואני רוכנת מעליו.
הסתכלתי לאן מבטו פונה משום שהארי אינו הסתכל שוב על פני.
וכמובן, שלא ציפיתי לאחרת, מבטו נתקע על החזה השופע שלי
״עשית הגדלה?״ הוא שאל, עיניי כי או מחוריהן, השתנקתי, ״לא! אתה רוצה שאני יעשה?״ שאלתי.
״לא…כי אז יחשבו שאפשר לדפוק אותך, והמראה הזה,״ הוא אמר וסרק את גופי הערום במבטו ואז המשיך, ״שייך אך ורק לעניים שלי!״ הוא אמר והניח את ראשו על החזה שלי, נאנח ומחייך, ״עכשיו אני כמעט מאושר.״ הוא אמר, ״ומה יכול להפוך אותך לגמרי למאושר?״ שאלתי, ״הידיעה שתהיה שלי לנצח..״ הוא מלמל, אף ששמעתי זאת לא הגבתי, אינני יודעת מה יקרה בעתיד ביני לבין הארי
אני צעירה מכדי להתחתן ואיני רוצה מחויבות, אך זה הארי…זה הארולד אדוארד סטיילס.
הגבר…הנסיך על הסוס הלבן שגנב לי את הלב.
״על מה את חושבת?״ הוא שאל, ״אם נהיה ביחד לנצח…״ מלמלתי, ״ועל כמה שאני אוהבת אותך.״ הוספתי לאחר רגע.
״אני רוצה שיהיה לך ברור…ביום שבו תהיה לנו הופעה בלונדון…ותהיה בסיבוב הופעות הזה, אנחנו הולכים לשייט.״ הוא אמר.
״ואני רוצה שנצטלם כמו בטיטניק.״ הוא הוסיף, מנשק את לחיי ברכות ונעימות, עצמתי את עיניי, ״אני אוהב אותך מאי,״ הוא אמר, מביט בעיניי, עיניו הירוקות בצבע איזמרגד, כל כך ירוק שהדשא הטרי ביותר של בוקר עטוף טל אשר נוצץ באור השמש העולה בזריחה אינו משתווה לו.
״ואני לא אומר את זה בגלל שאת החברה שלי, אני אומר את זה כי זה יוצא לי מהלב, האהבה שלי אליך היא דבר לא יתואר.״
תגובות (8)
תהני ותמשיכי
מושלםםםםםם תמשיכי
תמשיכי
אייס וניל מתה אלייך שני פרקים מושלמים ותמשיכי דחוף אוהבת אייס קפה
דייי זה מהמםםם הם כאלה חמודיםםםםםםםםםםם תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אני מתה תמשיכייי
תקשיבו בנות, אני חשבתי לכתוב לכן עוד פרק הלילה
אבל עוד לא מספיק בנות הגיבו/קראו
ואיי אמאא הכתיבה שלך מדהימה …
תמשיכי :)