נוני love
טם טם טם טםםם!!!
חח יש לי מצב רוח..
לשם שינוי
או שזה סתם כי חברים באו אלינו לארוחת שישי...
♥♥♥
מאי התנשקה עם מישהו שהוא לא הארי?!?!?!?!?!?!?!

החבר של הבן דוד שלי עם 1D ! פרק 55 -הצצה

נוני love 09/08/2013 872 צפיות 3 תגובות
טם טם טם טםםם!!!
חח יש לי מצב רוח..
לשם שינוי
או שזה סתם כי חברים באו אלינו לארוחת שישי...
♥♥♥
מאי התנשקה עם מישהו שהוא לא הארי?!?!?!?!?!?!?!

~נקודת המבט של ריאן~

לחצתי על הגז ברגע שהפקק הארור הזה נפתח סוף סוף!
הגיע הזמן באמת! כחמישים מכוניות נתקעו מאחורי משאית של חצץ לגני המשחקים שנפתחים בזמן האחרון.

הגעתי לשדה התעופה אחרי כחצי שעה של נסיעה.
והנה היא! הנסיכה שלי, יושבת שם על אחת משלושת המזוודות שלה ומדפדפת באייפון, מצמידה אותו לאוזנה. הטלפון שלי צלצל, הצג של שמה הופיע על האייפון 4 S שלי.
עניתי, "היי, אפה אתה?" היא שאל, קולה המתוק והמלטף נשמע מהצד השני, אילו היא רק ידעה שאני עומד מאחוריה, "אני עוד רגע שם…" עניתי, מנסה להבליע את חיוכי, "מה זאת אומרת, איפה אתה?" היא שאלה שוב.
ניתקתי את השיחה והיא הסתכלה מבולבלת מעט על האייפון שלה, מופתעת, שאני.
כן אני.
ראין.
ניתקתי לה… "ממש מאחוריך." לחשתי באוזנה, עוטף אותה בזרועותיי ומניף אותה על ידיי השריריות והחסונות.
"התגעגעתי אליך!" היא אמרה בחיוך משכר, "גם אני התגעגעתי אליך…מאי." אמרתי ונשקתי לה.


תגובות (3)

אוי ואבויייייי!!למה מאי יבוגדת!!!!!!
אני שמחה שאת מרגישה מעולה וכיף לשמוע את זה:)אבל לא צריך להרוס לנו תמצברוח:(תמשיכי דחוף!!
xx

09/08/2013 14:54

אורי צודקת אומיפאקינגזר למה ישלי הרגשה שהארי בגד בה ואז את תעשי כזה מעברון של שבוע או משהו והיא חזרה לראיין הזה והוא ניחם אותה ואז עכשיו הם חברים זהו עכשיו בטוח אני לא ישן מהמחשבות :'( חח אבלאבל תמשיכיי

09/08/2013 15:58

תמשייייכייייייייייי אניייי במתחחחחחחחחחח ❤❤❤❤❤❤

10/08/2013 02:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך