נוני love
ממש מצטערת שזה קצר אבל אני מתה מעייפות!חשבתי על זה קצתואני לא סוטה כמוכן אז אז צנזרתי את החלקים הכחולים :Pתגובות ואני ממשיכה משהו אחד: פרק 40 אמור להיות ממש ארוך! הוא ייעלה אחרי הרבה זמן כי אני אתחיל לכתוב אותו ברגע שאני אגמור לכתוב את 39.ולא כמו שאני עושה תמיד, מתחילה לכתוב רק אחרי שיש מספיק תגובות.

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 38…

נוני love 13/06/2013 1731 צפיות 12 תגובות
ממש מצטערת שזה קצר אבל אני מתה מעייפות!חשבתי על זה קצתואני לא סוטה כמוכן אז אז צנזרתי את החלקים הכחולים :Pתגובות ואני ממשיכה משהו אחד: פרק 40 אמור להיות ממש ארוך! הוא ייעלה אחרי הרבה זמן כי אני אתחיל לכתוב אותו ברגע שאני אגמור לכתוב את 39.ולא כמו שאני עושה תמיד, מתחילה לכתוב רק אחרי שיש מספיק תגובות.

הרגשתי את ידיה של מאי מלטפות את פני ואחוזות בהם.
לא הצלחתי להבין למה היא הפסיקה פתאום, יכול להיות שהיא לא רוצה אותי?
"אני אוהבת אותך…" היא לחשה לאוזני וליטפה את עורפי, גורמת לי לצמרמורות. מצאתי את ידי מורידות את המכנס הקצרצר של מאי לאט לאט, באמת שלא לכך התכוונתי, אבל זה פשוט, פשוט קרה!

-לאחר שעתיים- (סורי, אני לא ילדה סוטה כמוכן! –הערת הכותבת)
חיבקתי את מאי בחוזקה, כאילו אני עומד לאבד אותה. שכבנו שנינו ערומים במיטה הזוגית שלי בבית של אמא שלי. נשקתי לראשה של מאי, אני לא מאמין שאני. אני מכל הגברים בעולם זכיתי במלאך כמוה! היא זזה מעט בתוך זרועותיי, מרעידה את כל גופי בצמרמורות שעבר ו מכפות רגלי עם תלתלי. הסתכלתי עליה, שיערה החום והארוך נח ל פניה בשלווה, עיניה הירוקות עצומות וחיוכה השווה זהב מודבק על שפתיה הממכרות והבשרניות.
הנחתי את ראשי על הכרית שלי ונרדמתי לאחר כמה דקות שרק צפיתי במאי.
התעוררתי מקרני השמש החמות שסנוורו את עיניי, פתחתי את עיניי אך למרבה הפתעתי, מאי לא שכבה לידי. קמתי במהרה, שם את הבוקסר שלי ומתרומם מהמיטה, שמעתי את רחש מי המקלחת זורמים בחדר האמבטיה. חייכתי ובלי לחשוב פעמיים פתחתי את הדלת. "בוקר טוב." אמרתי למאי שעמדה מאחורי הוילון האדום, "יכולת לדפוק." היא מלמלה, צחקקתי וצחצחתי את שיני במשחת המנטה החריפה. "הארי, תביא לי את המגבת., היא אמרה, מוציאה את ידה הרטובה מבעד לוילון. לקחתי את המגבת שלה ושמתי אותה על האסלה. אחזתי בידה ולא שחררתי. היא נאנחה ולקחה את המגבת הכחולה שלי. לאחר דקה היא פתחה את הוילון. שיערה החום עם הקצוות הבלונדינים נדבק לגופה הרטוב והמגבת שימשה לה כמו שמלת סטרפלס. "בוקר טוב מותק." אמרתי ונשקתי לשפתיה. "אני חייב לומר שאת האישה הראשונה שהחזירה אותי אחורה בזמן," אמרתי. "אתמול בלילה…אתמול בלילה הרגשתי כאילו זאת הפעם הראשונה שאני שוכב עם מישהי, והיו לי הרבה סטוצים. את הצלחת לגרום לי להרגיש את מה שחיפשתי כבר שנים." חייכתי אליה, אני יצאתי עם מישהי בת חמישים, זה לא היה אותו הדבר, לא בנות שגדולות ממני ולא קטנות. "בא לך לצאת?" היא לחשה לי, "לא." לחשתי לה חזרה ונשענתי על השיש הלבן שמנת שלי. היא גלגלה את עיניה.

ניסיתי להבין מה היא מנסה לעשות עם החזייה שלה, היא סובבה אותה. סגרה אותה ועשתה איתה עוד כמה דברים לא מובנים. עד בסופו של דבר שמה חולצה שלי והורידה את המגבת. שמה תחתונים והוציאה לי לשון. "איך את..?" שאלתי, מנסה להבין מה הלך שם. "איך אני מה?" היא שאלה, מצחקקת והוציאה בגדים מהמזוודה. "עזבי." אמרתי והסתכלתי עליה מורידה את החולצה שלי. נשכתי את שפתיי התחתונה למראה הגוף שלה. היא ראתה את המבט שלי וצחקה את צחוקה המתגלגל והיפה. "מה את צוחקת?" שאלתי, מובך. "אתה צריך לראות א עצמך!" היא אמרה, ממשיכה לצחוק.
"מה לא בס-…" ברגע שהסתכלתי במראת החדר שלי התחלתי לצחוק.
הבוקסר שלי היה הפוך, התלתלים שלי היו קשורים בגומייה ורודה, ואודם היה מרוח לי על השפתיים. "את שמת אודם אתמול?" שאלתי, "לא!" היא אמרה, עדיין צוחקת.


תגובות (12)

חחחחחח…..זה קורע מצחוק :)
תמשיכי <3

13/06/2013 04:16

תמשיכי

13/06/2013 05:39

פרק ממש יםההה!!!
תמשיכייי!!!

13/06/2013 05:48

תמשיכיייי !!!! ❤❤❤❤❤❤❤

13/06/2013 06:10

נייס ;)
תמשיכייי דחווופ <3

13/06/2013 06:14

עוד 2 תגובות ♥

13/06/2013 06:20

תמשיכי!!!!

13/06/2013 07:05

תמשיכיי

13/06/2013 07:42

חחח ממש מושלם ולמה צינזרת?!?!? חוצפהההההה יא צפרדע (בדיחה פרטית, אל תנסו להבין)
אוהבת….
~תגובה~
תמשיכייייייייייי
וחסר לך שלא תבואי ביום ראשון לבצפר!!!!

13/06/2013 11:49

תמשיכיייייייייייי

13/06/2013 13:27

צינזרתי כי אני חושדת באמא שלי לגבי האתר…
ואני באה!!
נ. ב. זה כיף לחזור הביתה מפיצה ולראות 9 תגובות 3>
אמשיך מחר

13/06/2013 13:59

תמשיכי!!!!!

13/06/2013 16:48