החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 37 חלק ב’.
אני אומרת מראש..
הפרק כחלחל..
אבל הפרק הכחול הוא פרק 38 ><
***
נשכתי שפתה מעט והרגשתי איך לשונה מחליקה על שלי בנעימות, צעדתי מעט אחורה, בתקווה לא ליפול אפילו שמאי קלילה כנוצה, לא רציתי להפיל את שנינו בגלל שהרפיון שהיא עושה לי, הרגשתי על ידה עוברת על קו המותן שלי בקן ישר, צמודה לגומי של הבוקסר שלי, רטט עבר בכל גופי עד שנפלתי לאחור על המיטה ומאי מעלי…
הרגשתי איך לשונה מלטפת את תנוך אוזני ומעבירה בי זרמים, גניחת הנאה נפלטה מפי, לא יכולתי לתאר את ההרגשה שהיא עשתה לי. היא חייכה אלי ונשענה על ידיה כך שרק מותניה ומטה מונחות על גופי, עיניה סורקות את גופי ואת פני, היא התנשפה מעט.
אבל מבטי היה תקוע בחולצה הקצרצרה שדמתה לחזייה שנפלה מעט, כך שהיא נתנה לי נוף מאוד יפה לטעמי.
היא שמה לב לאן מבטי מוביל וצחקקה, היא נשכבה עלי, נושכת מעט את שפתיי התחתונה, משחקת איתי. אני לא אומר את הדברים שרציתי לעשות לה, כי זאת רשימה ארוכה! אחזתי במותניה בעוד היא מטפסת עלי מעט, כך שראשה עובר את פני מעט וגופי מתקשח עם כל תזוזה שלה, אני לא חושב שהיא התכוונה לכך, אבל כל תזוזה שלה הלהיטה אותי יותר.
לבסוף היא התיישבה עלי כך שמותניה צמודות למותני והיא מושכת אותי קרוב אליה, הסתכלתי עליה מעט מלמעלה, אני גבוה ממנה אחרי הכל.
הרגשתי שידי לא תחת שליטתי כאשר הן ליטפו את גבה והגיעו לסוגר של חולצת הסטרפלס הקצרה שלה, רציתי לחכות לאישור ממנה, אבל התנועות שלי לא היו תחת שליטתי, טיפה הופתעתי כאשר במקום דחייה היא הדביקה את שפתיה לשפתיי ונישקה אותי רכות, שפתיה מרפרפות על שפתיי באיטיות.
הרגשתי את הסוגר נפתח, כעט גופי השתגע, רגשתי את כל תאי הגוף שלי מתלהטים ואת התנועות שלי נמצאות ללא שליטה. לאט לאט הרפיתי את האחיזה בסוגר עד שזו נפלה על המיטה, למרבה הפתעתי מתחת לכך הייתה חזיית סטרפלס אמיתית, אך מה שעוד יותר שיגע אותי, שזאת הייתה חזיית פוש-אפ.
הרגשתי את חיוכה של מאי בעודה מנשקת את צווארי ומתקרבת לעורפי. שחררתי גם את סוגר החזייה והיא נפלה על החולצת הטורקיז.
תגובות (8)
מושלםםםםם קראתי את כל הפרקים מהתחלה D: תמשיכי 3>
זה מדהים !!! תמשיכי מהר ותרגישי טוב <3
תמשיכי
איך אני אוהבת פרקים כחולים :) גם כחלחלים זה נחמד במיוחד כשזה על וואן דיירקשן
סוטה שכמותי :)
תמשייכיי
מהמםםםםםןןם
מהמםםםם המשך
דבר ראשון תרגישי טוב זה מעל להכל דבר שני תמשיכי!!!!
מושלםםםםםםםםםם חולה על הסיפור הזה !!
מחכה להמשךךךך :-* ❤❤❤❤❤