נוני love
קצר קצר
אבל מגרשים אותי
אני אמשיך לכתוב כשאח שלי יעוף מהמחשב!!
♥♥ הפעם אני אמשיך אחרי 2 תגובות
סתם רציתי למתוח אותכם... חחח

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 37 חלק א'

נוני love 12/06/2013 1389 צפיות 8 תגובות
קצר קצר
אבל מגרשים אותי
אני אמשיך לכתוב כשאח שלי יעוף מהמחשב!!
♥♥ הפעם אני אמשיך אחרי 2 תגובות
סתם רציתי למתוח אותכם... חחח

עיניי יצאו מחוריהן ולרגע. אבל מאי רק צחקה וחיבקה את ידיו, "מי אתה?" סיננתי, "האח הגדול שלי, דניאל." היא ענתה במקומה. "אה.." מלמלתי במבוכה, לא עלה בראשי אפילו לרגע שזה אח שלה. הם ממש לא דו-…אוקיי אולי הם קצת דומים.

"מה את עושה?" כאן דניאל שאל, "אה, אני והארי מתארחים אצל אן." היא אמרה, עוצמת את עיניה, כאילו היא מתענגת על כל רגע שהיא בזרועותיו של אחיה, אני חייב להודות שטיפה קינאתי. "תשמור עליה." הוא הסתכל בעיניי, הוא הסתכל עלי במבט חריף, כאילו הוא לא מוכן לקבל 'לא'. אבל אני מבין אותו, הוא לא רוצה שאחותו הקטנה תיפגע. הנהנתי לאות חיוב, אני לעולם לא אתן שמישהו יפגע בה!
מיד פניו השתנו להבעת פנים שנונה, אני ממש לא אתפלא עם הוא סטוצר, אחרי הכל, הוא נראה כמו מישהו שכל החיים שלו זאת בדיחה.
אבל דבר אחד טפס את עיניי, צלקת בצורת דרקון שהייתה על זרועו, זה לא היה חתך ולא קעקוע. זאת הייתה צלקת…

הוא ראה שאני מסתכל על הצלקת ומיהר להסתיר את ידו למאחורי גבו החסון, הוא היה נראה כאלו כל גופו מעוטר שרירים, הוא בטח מתאבק. "בן כמה אתה?" שאלתי, "עשרים ושלוש." הוא אמר, "טוב, אנחנו צריכים ללכת." היא אמרה, ונשקה ללחיו של דניאל, עכשיו אני כבר נעשתי כמעט אדום, אני לא יודע למה, אבל ניראה לי שמאי הבחינה בזה משום שהיא קפצה על דניאל בחיבוק וכרכה את רגליה סביב מותניו. "את באה?" שאלתי בחריקת שיניים, אני לא יודע מה עובר עלי! זה רק אח שלה! שמעתי אותה צוחקת בעוד אני מפנה אליה את גבי וידי מתקמצות לאגרופים, הווריד שבגרוני נעשה בולט יותר ויותר. "מה יש?" קולה הרך של מאי מלטף את ראשי ושפתיה מלטפות את תנוך אוזני.
המגע הזה גרם לכל גופי להרפות ולהשתחרר, עצמתי את עיניי מתענג על מגעה הנעים. "בוא כבר, יש כאן פפראצי." היא אמרה ומשכה אותי לבית עשוי העץ הגדול. חייכתי חיוך ערמומי והחזקתי בידה של מאי, התעלמתי מכך שג'מה קוראת לי ומשכתי את מאי למעלה. נעלתי את הדלת ושהארתי את המפתח בפנים, ככה שאי אפשר לפתוח מבחוץ.
אחזתי במותנייה של מאי ונישקתי את שפתיה בחושניות ואגרסיביות, הורדתי את ידי לישבנה והקפצתי אותי כך שרגליה מחבקת אות מותני וידי עדיין על ישבנה. נשכתי שפתה מעט והרגשתי איך לשונה מחליקה על שלי בנעימות, צעדתי מעט אחורה, בתקווה לא ליפול אפילו שמאי קלילה כנוצה, לא רציתי להפיל את שנינו בגלל שהרפיון שהיא עושה לי, הרגשתי על ידה עוברת על קו המותן שלי בקן ישר, צמודה לגומי של הבוקסר שלי, רטט עבר בכל גופי עד שנפלתי לאחור על המיטה ומאי מעלי…


תגובות (8)

תמשיכי תמשיכי תמשיכי !!!

12/06/2013 10:39

אח גדול זה הדבר הכי מעצבן בעולם
אח גדול על המחשב זה הדבר הכי מיותר בעולם
תמשיייכייי!

12/06/2013 10:46

יאיי פרק קצר אבל מהמם !
תמשיכייי דחווופ <3

12/06/2013 10:50

תמשיכי

12/06/2013 11:05

חחחח אני כותבת את הפרק
אבל אולי יעיפו אותי למקלחת ואז למיטה כי אני לא ממש מרגישה טוב :(
תצפו לפרק כחלחל.. ;)

12/06/2013 11:29

נוו תעלי עוד פרק !!!

12/06/2013 11:33

העלתי

12/06/2013 11:35

מושלםםםםםםםם

13/06/2013 02:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך