החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 33 (מוקדש למור)
הנחתי את ראשי על הכרית, מה שמאי מצליחה לעשות לי אף בחורה לא הצליחה.
לא משנה כמה סטוצים היו לי, לא משנה כמה חברות היו לי, אף אחד לא ברמה של מאי, היא פשוט מצליחה לגרום לי לאושר הילאי ממגע של ידה על ידי, מכל נשיקה שלה אני מרגיש שלווה ורוגע והקול שלה, הוא פשוט מצליח להשקיט את כל העולם. כאילו אין שם איש מילבדנו, רק אנחנו קיימים. אני והיא.
לקחתי את האייפון שלי מחויך. פתחתי את הטוויטר וכתבתי ציוץ חדש, 'לא ממש מרגיש טוב, מחכה למלאך שלי ♥' כתבתי ותייגתי את מאי. חייכתי למראה הציוץ נשלך.
חיכיתי כחצי שעה בשיעמום כמו טמפלרן ודיבורים עם לואי על גזר. דלת החדר נפתחה ועל מפתן הדלת עמדה מאי, שבידה מגש אשר העלה אדים. "מה זה?" שאלתי וקמתי משכיבה לישיבה, שמתי את האייפון בצד וסימנתי למאי להתיישב לידי, היא רק חייכה ושמה את המגש על השידה, לקחה ממנו כוס והתקדמה אלי, "איזה תה זה?" שאלתי והסנפתי את האדים שעלו ממנו, "תטעם ותגלה." היא אמרה ונשק לתנוך אוזני, מה שגרם לי להוציא אנחת הנאה. "תשתה את תה שלך, שלא יתקרר." היא אמרה והסתכלה עלי בעניים, המבט שלה, המבט שאני כל כך אוהב, מלא אהבה ורגש, מלא שלווה ורוגע. חייכתי אליה, האמת שלא ממש היה אכפת לי מהתה, כל מה שרציתי זה רק להרגיש את שפתיה החמות והנעימות על שפתיי, נעות יחד כמגששות באפלה. לגמתי מעט מהתה, החמימות שלו וטעם הפטל הציץ את גרוני. גמעתי אותו במהרה והנחתי את הכוס הריקה על השידה, "לאן?" שאלתי כאשר לפתע מאי כמה מן המיטה, היא לקחה קערה מהמגש ושמה אותה בידי, הסתכלתי עליה ועל הקערה בחזרה, ריח של מרק ירקות חם וטעים הציף את החדר כולו. "לא היית צריכה." אמרתי בעודי לוקח את הכף, נזכר בליאם וצוחק. אכלתי מעט מהמרק, הרגשה של חמימות שוב הציפה אותי, אך לא הצלחתי לגמור משום שבדיוק חזרנו מארוחת ערב, הנחתי את הקערה לצד הכוס והנחתי את ראשי על הכרית, אשר פתאום נעשתה יותר גבוהה משהייתה, הרמתי את ראשי בבלבול מוחלט, כמה כריות תמכו בכרית שלי כך שהיא נעשתה מעט יותר גבוהה, הסתכלתי על מאי, שרק התקרבה אלי ונשקה למצחי, כאילו מבקשת לדעת עם יש לי חום. לבסוף היא נשכבה לצידי, זזתי מעט והנחתי את ראשה על הכרית לצידי, חיבקתי אותה קרוב אלי, "עם אתה צריך משהו, תעיר אותי." היא אמרה, "לא צריך, אני יכול להסתדר לבד." התעקשתי, "אין מצב, מצידי עם זה אפילו להגיע לחדר האמבטיה, אתה מעיר אותי." היא קבעה ולא נתנה לי לסיים את טענתי. "לילה טוב." קולה לחש באוזני ושפתיה נשקו לחיי. התעוררתי בשעת עלות השחר, הייתי חייב…לפדר את האף עם אתם מבינים אותי. ניסיתי לשחרר את אחיזתי ממאי מבלי להעיר אותה, אך הדבר לא עבד, היא פקחה את עיניה הירוקות במהירות והביטה בי, "לאן?" היא לחשה, "לשירותים." מלמלתי וניסיתי לקום, אך הראש שלי צרח מכאבים, אחזתי בראשי ונאנקתי. "הארי, הארי הכל בסדר?" מאי קמה מהר ושמה את ידיה על כפתי, מיד תחושה של ביטחון אפפה בי. "בוא." היא אמרה ועזרה לי להתייצב, "את מתכוונת להישאר כאן?" שאלתי בחיוך פלרטטני בעוד היא נכנסת איתי לחדר האמבטיה, "לא. אבל תקרא לי עם אתה צריך עזרה לחזור למיטה." היא אמרה ונשקה למצחי הלוהט.
(אני לא אפרט…-הערת הכותבת..O_O)
יצאתי מהחדר האמבטיה במהירות, שמעתי רחש בחדר השינה, אך כל מה שראיתי זה את מאי שוכבת במיטה וקוראת ספר. חייכתי אליה והתיישבתי לידה, לרגע שמתי לב שהיא כבר לא לובשת את החולצה שלי, אלא שהיא לבודה בבגדים תחתונים בלבד, אפילו שאני לא ממש מתפלא, החום היה בלתי נסבל. כנראה שהיא שמה לב שאני בוהה בחריץ שבין התחרה השחורה לחזייה עצמה כי היא ק גלגלה את עיניה היפות ונשקה לראשי. ערסלתי את גופה בין ידי, מאושר מהמגע הנעים וכך נרדמנו…
תגובות (7)
פרק מהמם ! הם כאלה נווושים ביחד !
מחכה להמשך… <3
חחחח ממש חמוד, התיאורים מהפנטים אותי…
וכן, את לא היחידה שכואב לה הראש כרגע…
יש 5 ילדים קטנים בבית – שלי, מסתובבים ליד הרגליים – שלי וחופרים בשכל – שלי!
אז אני טיפה… משתגעת מהם!!!!!
אוהבת, הפרק מושלם…
YOU KNOW WHO I AM…
זה מהמם אני אוהבת את התיאורים שלך שאיך הארי מרגיש זה מרגיש כזה אמיתי כשאת כותבת את זה ככה
מדהיייים אני דורשת המשך!
זה מושלםםםם ומדהיים , הכתיבההה שלך מדהיייימה ואין שום דבר שאת צריכה לשפר בה , את כותבת מושלם !
מחכה כבר להמשך ! ❤❤❤
אני כל כך אוהבת את הסיפור הזה ואני חושבת שומה מימך לא יצא לך פרק יפה יצא לך פרק מושלם תמשיכי!!!!
מהמםםםםםםםםם
המשכתי כבר…