החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 32
אזהרה:
פרק מטריד!
ראו הוזהרתם
מי ביקש את הפרק המטריד?
-תבואו בתלונות ליומניסטית!
-הפרק לא כחול, הוא תכול…
הפרק:
%נקודת המבט של הארי-הגיע הזמן!!%
לא חשבתי שזה יקרה אי פעם, אני ומאי, לבד, במקלחת…וואו.
ראיתי את עיניה נעצמות וכרכתי את ידיו סביב ביטנה החשופה. נשקתי לראשה ופשוט הבטתי בה, לא עשיתי דבר מלבד זה. רק הבטתי בדבר, בדבר שכל כך חשוב לי. אותה נערה שגמרה לי להתאהב, אני לא מאמין! אותה נערה, אותה נערה שגמרה את כל עניני הסטוצים שלי. זאת היא, מאי.
הנחתי את ראשי על כתפה והבטתי בפניה, עיניה הירוקות והיפות נפתחו באטיות וריסיה הארוכים נטפו מים. "בואי נצא." אמרתי, בקול צרוד משהתכוונתי, היא חייכה וסגרה את זרם המים. לקחתי את המגבת ובלי שהיא תשים לב, עטפתי במהירות את שנינו במגבת אחת. "הארי, מה אתה עושה?" היא שאלה בעוד האפים שלנו במרחק נגיעה, "חוסך במגבות." אמרתי בחיוך ופתחתי את דלת האמבטיה. נשארנו ככה, צמודים, במשך עשר דקות לא עשינו דבר מלבד להביט אחד לשנייה בעיניים. לבסוף התיישבנו ביחד על המיטה והמגבת זרוקה על הריצפה. החזקתי בפנייה וניסיתי לנשק את שפתייה הממכרות, אך היא לא נתנה לי, "אתה חולה." היא אמרה, נאנחתי, עם להיות חולה זה סבל, סבל יותר גדול זה לא לנשק אותה. "אני הולך לשתות, להביא לך משהו מהמטבח?" שאלתי, היא נענעה את ראשי לשלילה ואני רק חייכתי ונישקתי את צווארה, "זה לא יוכל להדביק אותך." אמרתי ויצאתי מהחדר מהר, כמעט רצתי למטבח ומילתי לי כוס מים, אומנם שתיתי כשחזרנו, אבל החום הבלתי נסבל הכה בי שוב ושוב. חזרתי במהירות למעלה ופתחתי את הדלת שהייתה סגורה. מזל או חוסר מזל? בדיוק ברגע שנכנסתי מאי סגרה את החזיה שלה, חייכתי חיוך ערמומי והתקרבתי אליה עד שידי אחזו במותניה, "הספקת להחליף בגדים?" שאלתי בשקט, "עם חזייה ותחתון זה בגדים אז כן." היא אמרה בשקט, הצמדתי אותה אלי, הרגשתי איך פניה עולות במעלה צווארי עד ששפתיה נושקות מאחוריי אוזני, אנחת הנאה הסתננה מבין שפתיי, לא רציתי שהיא תדע את נקודת התורפה שלי, אך כנראה שהיא כבר עלתה עלייה כי היא נישקה אותי שם ומידי פעם נשפה על המקום אוויר קר שהעביר צמרמורות בכל גופי. העברתי את ידי אל מותניה עד שהגעתי לישבנה והנחתי עליו את ידי. שמעתי עוד אנחה נמלטת מיפי בעוד היא נושכת מעט את אוזני. השתעלתי קצת והרגשתי במידית את גופה של ניתק משלי, "בוא." היא משכה אותי לכיוון המיטה בעוד מבט מבולבל על פניי, היא הזיזה את השמיכה וכיסתה אותי כאילו שאני ילד בגן. "אני חוזרת עוד חצי שעה בערך, עם אתה צריך משהו תחייג אלי, רק אל תקום. אני למטה." היא אמרה, רוכנת מעלי ונותנת לי בלי כוונה נוף יפה מאוד לחזה שלה, חייכתי מעט למראה הזה והרגשתי את שפתייה נוגעות במצחי החם, "הוא קודח…" הוא מלמלה ולקחה חולצה שלי מהארון, לבשה אותה במהירות ויצאה מהדלת כשהאייפון שלה בידה.
תגובות (13)
חחחח עכשיו כבר לא!
איזה כיפלי מקדישים לי פרק תכול!
זה אף פעם לא קרה!
אוי הם גדלים כלכך מהר… ><
אוהבת 3>
נ.ב. תרגישי טוב נסיכה…
חחחח תמשיכיייייי
חחחחחחחחחחחחחחח סוטה קטנה :)
תמשייייכי דחוופ
חחח תודה ♥
וזוהר-אני לא סוטה
מכריחים אותי לכתוב את זה!
אני גם יכולתי להשאיר אותם באגם.,.
אבל לא!
הדר רוצה להרוג אותי!
אלא עם כן אני אכתוב פרק כחול/תכול
תרגישי טוב… D:
פרק מוווושללם !
תמשיכיי דחווופ <3
מושלםםםם תמשיכיייי !!!!
חחחחחחחחחחח יואו :0 חחחחח מושלמיייי תמשיכייי אני נקרעת פההההה ואני לי מושג למההההההה חחחח
מדהיםםםםםם תמשיכיייייי אני לא לומדת לבגרות שלי רק בשביל לקרוא את הסיפור
מהמם תמשיכי
ישששש פרקקקקק תכוללללל *~* ,
אני מתה על הכתיבה שלך אלוהיםםם ! ,הפרק הזה מושלםם !
קדימה קדימה להמשיךךךךךךךךך !
סורי מור..
אבל אני אמשיך רק אחרי פרק של אחות של לואי :P
זה נותן לי מרץ לכתוב…
העלתי