החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 21 חלק ב'! (יש 10 חלקים-שינתי)
מהפרק הקודם: רצתי למקלחת לאחר חמש דקות, שבהן צעקתי על הארי שיקום כבר…
התקלחתי במהירות, ויצאתי עם מגבת, "כנס למקלחת." אמרתי והדבקתי להארי נשיקה על הלחי, "רוצה עוד סיבוב?" הוא שאל עם חיוך, "סיבוב של מה?" שאלתי, "סיבוב של מקלחת…."הוא אמר, "לא תודה." אמרתי, מבינה למה הוא מתכוון.
התחלנו!:
"למה לא?" הוא שאל וחייך חיוך מטופש, "אני מתחילה להתחרט על כך שאני מסכימה לך לשתות…" אמרתי, "למה?" הוא שאל, "כי אתה מתנהג כמו שיכור גם בלי אלכוהול!" סיננתי וחיפשתי את המחליק שלי. "זה נכון. אני שיכור, " הוא אמר, הרמתי גבה והסתובבתי, "מאהבה. אני שיכור ממך." הוא אמר ונישק אותי נשיקה ממכרת. "רגע, את הסכמת לי לשתות?! ממתי את אומרת לי מה לעשות?!" הוא שאל לפתע, "מתערבים שעם הייתי אומרת לך שאתה לא שותה, והיית עושה את זה… היית נוסה בתוצאות.. רמז: אחמ אחמ פרידה..אחמ אחמ…." אמרתי והמשכתי לחפש את המחליק שלי. "את היית נפרדת ממני?!" הוא צעק, "אולי… זה לא בגלל שלא עשית את מה שביקשתי ממך. אלא בגלל שיש לי טראומות מאלכוהול, אתה חושב שסתם ככה אני אף פעם לא שותה?" אמרתי/שאלתי. "מצטער…לא ידעתי, פשוט אני די אוהב לשתות, אבל עם זה חשוב לך, אני לא אשתה." הוא אמר, "Tתה יכול לשתות, אבל לא להשתכר יותר מדי." אמרתי, סוף סוף מצאתי את המחליק! "טוב בייב?" שאלתי וחייכתי עליו חיוך מתוק. "בשביל החיוך שלך הכל." הוא אמר ונישק את צווארי. "אני אוהבת אותך." אמרתי, "אני יודע, כי אני חתיך!" הוא לחש לי, "סתום חתיכת פוץ נפוח!" אמרתי צוחקת, "מה פוץ נפוח?! אני חתיך, אני מצחיק, אני לוהט! ואת כל כך רוצה אותי!" הוא אמר, מתגרה בי, הרמתי גבה, לא נכנעתי, לא נתתי לו את מה שהוא רצה לשמוע. "האמת, שלא." אמרתי. "טוב, יאללה למקלחת!" צעקתי ודחפתי אותו לחדר האמבטיה, "למה?" הוא שאל, "למה נראה לך?! אנחנו רוצים לצאת, לא?" שאלתי, הוא נאנח והדביק לי נשיקה את השפתיים, "אני עוד לא גרמתי איתך!" הוא צעק ונעל את הדלת. "הוא עוד לא.. מה?!…לא משנה." מלמלתי והתלבשתי מהר. (התמונות של הבגדים בתגובות של הפרק הקודם.)
הרגשתי טיפות מים מטפטפות על כתפי ושפתיים רכות נוגעות בעורפי שהעבירו בי צמרמורות מחשמלות.
השאלון המהיר ל "רציתי להוסיף."
=)
תגובות (7)
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאע אני רוצה במשךךךך !!!!
למה מתח?!?!?! *~*
תמשיכייייייי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤
אני דוורשת לא מבקשת דורששת המשך!!!
ווווווווווווווואוו הפר כלכך קצר אבל נסלח לך כי זה פשוט מווושלם
וואי מהממם תמשיכי
תמשיכייי!!!
תמשיכי :)