נוני love
סורי שזה משמעם....
אבל אין לי מה לכתוב!
יש 8 פרקים של חלקים:
א' ב' ג' ד' ה' ו' ז' ח' !!
ורק שתדעו, שאני לא מעלה מחר ב-כ-ל-ל פרקים!
של אף סיפור!
(יום השואה חברה..)
תגובות ואני ממשיכה!

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D! פרק 21 חלק א'! מרתון! יש ז' (8) חלקים!

נוני love 07/04/2013 2693 צפיות 9 תגובות
סורי שזה משמעם....
אבל אין לי מה לכתוב!
יש 8 פרקים של חלקים:
א' ב' ג' ד' ה' ו' ז' ח' !!
ורק שתדעו, שאני לא מעלה מחר ב-כ-ל-ל פרקים!
של אף סיפור!
(יום השואה חברה..)
תגובות ואני ממשיכה!

♥מנקודת המבט של מאי♥
עליתי לחדר שלי ושל הארי.
הסתכלתי בארון שלו, אשר הכנסנו את בגדי לתוכו, הוצאתי שמלת מיני. (ברציתי להוסיף יש את התמונות.) והוצאתי עוד ארבע שמלות קצרות לבנות, כי אין להן כאן בגדים.
הוצאתי לי נעלי עקב, ועוד ארבע זוגות.
נאנחתי, והדלת נפתחה. "מה קורה בייב?" הארי נכנס לחדר והתיישב לידי, כאשר אני מנסה לבחור איזה נעלי עקב הכי מתאימות לכל שמלה.
הרגשתי את ידיו השריריות והחמות של הארי עוטפות את גופי ומלטפות ברכות את בטני.
"מה אתה רוצה?" שאלתי, מתלבטת עם לשים לשמלה של אביה נעלי עקב של סנדלים, או סגורות, או בכלל נעלי עקב רוקי.
"אותך." הוא אמר ומשך אותי לחיקו. "אני לא יכולה עכשיו, אני לא בטוחה מה הולך עם מה.. ואני דוגמנית! אני רגילה שכל הלבוש תמיד יוצא מושלם…" אמרתי, "כל מה שאת עושה יוצא מושלם. תמיד." הוא אמר, "תפסיק להתחנף!" אמרתי מצחקקת ודחפתי את ראשו שנח על כתפי, "אני לא מתחנף. אני רק אומר את האמת כולה." הוא לחש לי באוזן בקולו הצרוד מעט, שתמיד העביר בי צמרמורת.
"טוב, תן לי לגמור…" אמרתי, "בבקשה." הוספתי לאחר כמה שניות.
"אבל אני רוצה אותך." הוא אמר, "ואני רוצה…גמרתי." אמרתי וקמתי, הרגשתי חשופה פתאום, וקור לא מוסבר כזה…
כנראה בגלל שהתנתקתי מהחיבוק של הארי.
רצתי למטה ונתתי לכל אחת את הבגדים והנעליים שלה.
עליתי מהר לחדר, ומצאתי את הארי שכוב על גבו על המיטה, וראשו בין פניו.
"מה קרה?" שאלתי והתקרבתי אליו, "למה את מנסה להתרחק ממני?!" הוא שאל, "מה?" שאלתי מבולבלת, "את כל הזמן מתחמקת ממני! כשאני מחבק אותך, כשאני מנסה לנשק אותך! כשאני רוצה רק רגע אחד, רק רגע אחד איתך…איתך לבד!" הוא אמר, השפלתי את ראשי לרצפה.
"באוי אלי." הוא אמר, הרמתי את ראשי והרמתי גבה, "נו אל תהיה כזאת! באוי כבר!" הוא אמר והלכתי אליו, התיישבתי לידו הנחתי את ראשי על בטני, וליטפתי את פניו.
"תביאי לי רגע את השרשרת שלך." הוא אמר והורדתי את השרשרת מצווארי והנחתי אותו בכף ידו, הוא בחן את השרשרת, רבע לב בצבע זהב טהור, "ממי קיבלת אותה?" הוא שאל, והמשיך לבחון אותה, "מחברים ממש טובים…" מלמלתי, "איך קוראים להם?" הוא שאל, התחלתי להילחץ, אסור לי להזכיר את שמו של אחד מהם! אפילו שגם הארי מפורסם, פשוט אסור לי! "אופק וג'ס." עניתי, "הן נחמדות?" הוא שאל, 'הוא חושב שאופק וג'ס הם בנות?!' שאלתי את עצמי בראש, "כן…" מלמלתי, מתאפקת לא לצחוק.
הוא החזיר לי את השרשרת.
"אנחנו הולכים עם כולם היום?" שאלתי, "ברור, למה חשבת שלא?" הוא שאל והסתכל עלי, לוקח אחורה מעט את ראשו, כך שהוא שעון על חזי.
"סתם… כי אנחנו לא מתארגנים ולא כלום…" אמרתי מצחקקת, "אז יאללה קומי!" הוא אמר, "קום אתה! אתה שוקל טון." אמרתי, ולא התאפקתי, צחקתי.
"טוב מה אתה מסתכל עלי ככה?!" שאלתי, עדיין צוחקת.
"סתם..הצחוק שלך יפה." הוא אמר והדביק לי נשיקה מתוקה כמו שוקולד על השפתיים.
"טוב, קום כבר! מחצת אותי!" צעקתי והוא צחק.
"אני…אוהב…מאוהב…בך…" הוא אמר בין נשיקה לנשיקה שהוא הדביק לי על השפתיים.

רצתי למקלחת לאחר חמש דקות, שבהן צעקתי על הארי שיקום כבר…
התקלחתי במהירות, ויצאתי עם מגבת, "כנס למקלחת." אמרתי והדבקתי להארי נשיקה על הלחי, "רוצה עוד סיבוב?" הוא שאל עם חיוך, "סיבוב של מה?" שאלתי, "סיבוב של מקלחת…."הוא אמר, "לא תודה." אמרתי, מבינה למה הוא מתכוון.


תגובות (9)

מושלםםםםםם תמשיכיייי ושחכת לשים קישורים לתמונות ;-)

07/04/2013 09:08

תמשיככי!!!!
זה מושלם!!

07/04/2013 09:50

תמשיככי!!!!
זה מושלם!!

07/04/2013 09:50

מהממממם!!! תמשייייכייי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ (עם 1D) ❤❤❤

07/04/2013 13:57

תמשיכי!!!!!!!!

07/04/2013 14:22

תמשיכיייי!!!

07/04/2013 21:16

מהמממם תמשיייכי!!

08/04/2013 13:03

תמשיכי והארולד ראש כחול :)באלי חיבוק!!!

10/04/2013 08:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך