החבר הכי טוב שלי הוא ערפד !!!(וואן די) פרק 10 – יאיייי
״תתאפס ! אתה רוצה למצוא אותה אז תחשוב ! מי זה יכול להיות , ולמה ! אתה הארי סטיילס ! יש לך את הדרכים שלך ! לך ותמצא אותה !״ ליאם ציווה .
יש בזה משהו .
״אתה .. אתה צודק ..! יש לי רק אפשרות אחת הראש למי זה יכול להיות .״ אמרתי
״ג׳ימי״ אמרנו ביחד .
״אתם באים איתי או ש..״ באתי לשאול אבל הם כבר היו מחוץ לבית . אני יכול לבקש יותר ?
״תודה חברה , אני לא יודע מה אני עושה אם אני לא מוצא אותה ..״ אמרתי שוב מתחיל להילחץ רק מהמחשבה שיכול להיות שקרה לה משהו .
״ אחי אתה מחבב אותה ,״ זאין אמר .
״ אחרת לא היית כלכך נלחץ מזה שהיא נעלמה והיית חושב יותר בהגיון . אתה מחבב אותה״ נייל הוסיף .
״אני באמת לא יודע מה להגיד ..״ מלמלתי
״ זה בסדר , עכשיו , אתה זוכר איפה הוא צריך להיות ?״ לואי שאל
״ ביער שליד הבית של הדר״ עניתי לו בקצרה . כבר הכרתי כל סנטימטר ביער הזה ממילא . רק מלחשוב עליו עולים בי זכרונות רעים . ולחשוב שפעם הייתי כמוהו . רוצח . ולחשוב שהוא רצה להרוג את אור .. לנשוך אותה ..אני לא יכול אפילו לחשוב על זה ..!
״ היא תהיה בסדר האז . לא לדאוג . רק תנסה להתמקד בלמצוא אותה . אתה אמור להכיר את היער הזה , זה יעזור לנו״ ליאם אמר
״תהיה אופטימי ..!״ נייל אמר וחייך חיוך חמוד כמו שיש לו כשהוא מנסה להרים לך את המצב רוח .
״הנה זה״ אמרתי מצביע על חלק חשוך ביער . החלק שהכי היה מפחיד בן אדם רגיל . הוא חשוך ומלא בערפדים . איזה תענוג -_-.
התקדמנו לשם בלי חשש וכבר פגשתי בפנים המוכרות של ג׳ימי . ונחשו מה , הייתה איתו עוד מישהי . החברה שלו . קמיל .
״ג׳ימי״ אמרתי
״הארולד .. כמה זמן עבר״ הוא אמר וחייך אליי .
״וטוב שכך . אתה יודע למה אני פה . תביא אותה״ אמרתי
״אותה ?״ הוא שאל כלא מבין למי אני מתכוון .
״ מכיוון שהוא מפגר , את יודעת מה אני רוצה . תביאי לי אותה !״ אמרתי לקמיל .
״אני לא חושבת שזה אפשרי הארי , בהתחשב בעובדה שהיא לא פה.״ היא ענתה לי . מה ?? היא לא פה ?!?! אז מי לקח אותה ??? איפה היא ???
״איך את יודעת שהיא לא פה ?״ ליאם שאל בהתחכמות . לפחות הוא הוציא אותי מזה .
״יש לי עיניים אתה יודע״ היא ענתה בזלזול
״בקרוב לא יהיו לך אם לא תגידי לנו איפה היא !״ לואי איים וצעד צעד קדימה .
״הקטע זה שהיא לא פה , אני יודעת איפה היא אבל אני לא אגיד לכם . והנה עוד קטע מצחיק , יש שם שומרים . ותתפלאו , גם פה״ היא ענתה וקראה לשומרים . כאילו שהם יעצרו אותי מלמצוא את אור !
״בחיי את מצחיקה״ אמרתי לא מתאמץ בכלל ומנצח את הבריונים האלה שניסו לתקוף אותי ואת הבנים . אבל אז בא אחד גדול.. נלחמתי בו אבל הייתי מרוכז בו יותר מדי וקמיל ברחה !
״בנים היא ברחה !״ צעקתי מעיף את השומר הזה .
״אנחנו אחריה ! תישאר פה עם נייל !״ זאין צעק ורץ בעקבות קמיל ואחריו גם לואי וליאם . בשלב הזה כבר לא היו שומרים מסביבנו והיינו לבד .
״אתה באמת חושב שאני מחבב אותה ?״ שאלתי שקוע במחשבות .
״כן האז . אתה כן״ הוא ענה וטפך על שכמי כמה פעמים לפני שלקח את ידי וסימן לי לרוץ אחרי הבנים . אחרי כמה זמן עברנו על כל המקום והיא פשוט נעלמה ! אז החלטנו לחזור הביתה ולנסות לחשוב מי זה עוד יכול להיות . זה לא ג׳ימי ולא קמיל , אף אחד אחר לא יודע שאנחנו ערפדים חוץ מהבנים , הבנות , הם ואור . אז מי כבר יכל לקחת אותה ?! לעזאזל אמי משתגע פה !!! למה היא לא יכולה להיות לידי ?? ולהרגיע אותי ? דווקא עכשיו היא נעלמת ..יש לי תחושה שהמסע הזה יהיה ארוך .. ואני שונא את התחושה הזאת של לא לדעת מה איתה ! ואת התחושה הזאת שאני לא יכול להגן עליה עכשיו !
תגובות (13)
תמשיכי!!!
זה מדהים!! המשך היום!! לא, לא היום. עכשיו!!!
זה מדהים!!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייי
חחחחח אורוש נשמה אהבתי את הפרק בטירוף, אבל מה קשור הבקתה של הדר, ואיך זה מקשר אותי לאחד מהבנים??
בכל אופן תודה שצירפת אותי לסיפור… הוא מושלםם :-)
אוהבת אותך חיימשלי 3>
היומניסטית ^-^
חח הדרוש הייתי צריכה שם והאמנתי כזה למה לא לשים הדר ^^
חחח תאמינו לי מהאתר הזה התאהבתי במלא שמווותתתת חחח לול(:
לאאב יו טוווו
חחחחחחח אור סתם ככה שמת את השם שלי? >< מצחיקולה שכמוך :-)
אני עומדת לקבל תפקיד בסיפור בלי שהתכוונתי (וגם את לא) ?
יואווווווו איזה נסיייך הארוווש!!!!!!!!
אהבתייי תמשיייכייייי :)
חעחעחע הדרוש תגלי בהמשךךךך מוחעחעחעחע
אני מאוהבת בכולכןןןןןןןןןן אתן מושלמותתתתתת
לאב יו(: שמחה שאהבתןןןן
תמשיכייייי
והוו תגובה 9 חחח תמשיכיי
תמשיכיייייייייי
אהבתי תמשיכי
עאעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעא תמשיכיייייייייייייייייייייייייי