הודעה חשובה ועצובה, לפחות בשבילי…

10/02/2015 630 צפיות 3 תגובות

היי, טוב אז רציתי להגיד שיכול להיות שאני מפסיקה את הסיפור ,הרבה אנשים קוראים ומגיבים לי רק 3 ילדות שגם זה בלחץ אני מבינה שלא אהבתם אז אין לי טעם להמשיך…
בכל מקרה תודה רבה לאלו שכן קראו והגיבו אני מאוד מעריכה !!
אולי כתיבת סיפורים זה לא מתאים לי…
שוב תודה ולהתראות:'(
נ.ב -אולי אני אנסה סיפור חדש אבל זה בספק…
שיהיה לכולם המשך יום טוב


תגובות (3)

אל תפסיקי לכתוב, תראי גם לי לא ממש מגיבים, אומנם כתבתי רק שני פרקים וכן,יש תגובה אחת אבל זה עדיין מבאס, זה לא אומר שאני לא יודעת לכתוב,
בדיוק כמו שזה שלא המון מגיבים לך לא אומר שאת לא יודעת לכתוב,
אני עכשיו רצה לקרוא את הסיפור שלך ואני בטוחה שעוד יקראו בהמשך, תמשיכי את הסיפור ותנסי לדבר עם אנשים שיקראו, לדוגמא, תגיבי על סיפורים אחרים ותבקשי בתגובה גם שיקראו את שלך. אם זה יעודד אותך אני ראיתי פה הרבה שלא מגיבים להם בכלל פרקים שלמים ופתאום כן מגיבים, תעודדי, לפחות הרווחת קוראת אחת (אותי), זה גם משהו, לא?

10/02/2015 17:33

היי, את יודעת גם אני חשבתי לפרוש כי לא הגיבו לי.. אבל אז שיניתי את המבנה של הסיפור ,רשמתי את זה בשורות קצרות ולא הרבה עניין ומעשים בכל פרק ואז קראו את זה מלא אנשים כי הם לא היו צריכים להתאמץ מידי לקרוא את זה.. זה היה קצר וקולע. ותעשי את זה גם את אני חושבת שזה יעבוד.. אני גם הגבתי לאנשים על הסיפור שלהם וביקשתי שיקראו את שלי, וזה עבד והם הגיבו ואמרו שהם אהבו. דרך אגב איך קוראים לסיפור שלך.. ?
אני רוצה לקרוא אותו

10/02/2015 17:39

היי ממש תודה רבה לכן:) זה סיפור ראשון שלי ולא ידעתי איך להתנהל אז זה ממש עודד אותי ולא החלטתי אם להמשיך את הסיפור הזה או להתחיל אחד חדש…
בכל זאת תודה רבה:)
ולסיפור שלי קוראים: האח שלא הכרתי – הארי ונייל 1D תהנו:)

11/02/2015 19:36
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך