המשך יבוא...

הבת של לואי ואלינור טומלינסון פרק 60 חלק ב'

20/01/2014 689 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא...

הבת של לואי ואלינור טומלינסון פרק 60 חלק ב':
"כן, רק שיעול קל, זה יעבור לי" היא אמרה והמשכנו ללכת מחזיקים ידיים, והשיעול הפסיק. פתאום היילי התחילה שוב להשתעל, יותר חזק מקודם, והתחילה להחוויר. הרמתי אותה ורצתי לבייתי. נכנסתי לביתי והלכתי לחדרי. בחדרי הלכתי למיטתי ושמתי את היילי עליה. "תשני פה עד שתרגישי יותר טוב" אמרתי להיילי. "בסדר" היא אמרה ונירדמה.
נ.מ כללית:
היילי ישנה על מיטתו של דניאל בעוד שהוא מקווה שהיא תרגיש טוב יותר במהירות, וליז שבורה. מה שקרה לליז זה שהיום ג'ייק נפרד ממנה בטענה שהוא אוהב את אליס ולא רוצה לפגוע בה. זה אמנם נכון אך ליז לקחה את זה קשה. ג'ייק רוצה שהוא וליז יהיו ידידים, אך הוא חושב שזה כבר לא יקרה ומזה גם הוא שבור. לואי ואלינור עצובים ומקווים שהיילי תסלח להם. דמי שבורה בגלל שדיויד שונא אותה ודיויוד שבור כיוון שדמי לא סיפרה לו על שהיא מסתירה ממנו כל מיני דברים. ובראד? בראד מתכנן איך להרוג את היילי, הוא חושב שהוא יצליח אך אין לדעת. בינתיים אין שום דבר שיגרום לו להתחרט ולספר לילדים הכל כולל הכל. סטיבן שבור כיוון שג'ני לא אוהבת אותו אך מנסה להתגבר על זה, מנסה במידה רבה אך הוא אינו מצליח, ממש לא מצליח. הוא אוהב את ג'ני אך אינו יכול להסביר זאת. קייטי חושבת על ג'יי, ואליס חושבת מה שלום בראד הרי הוא לא עונה לה כבר יומיים לטלפונים שלה.
המשך יבוא…


תגובות (2)

תמשיכי!!!!!! ותקראי את הסיפור החדש שלי

20/01/2014 08:45

תמשיכי!!!!!!!!

23/01/2014 07:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך