הבת של לואי ואלינור טומלינסון פרק 53
הבת של לואי ואלינור טומלינסון פרק 53:
"לא רוצה, מה תעשה לי?" הוא שאל, ותוך שנייה מוצא אותי רודף אחריו כשהוא אומר "סליחה, אתה גאון" עד שהחלטתי להפסיק לרדוף אחריו.
"אתה כזה הולך למות" אמרתי.
"אני מצטער… אתה לא מטומטם… פליז תעזוב אותי!" הוא צעק.
"אוקיי" אמרתי והפסקתי לרדוף אחריו.
"יש לי משהו לומר לכם" אמרתי.
"מה?" כולם שאלו.
"שאני חייב ללכת אז ביי" אמרתי ויצאתי מביתם שומע אותם מדברים עליי אך לא מבין מה אומרים. הלכתי לבית שלי ושל אלינור ונכנסתי אליו.
~בבית שלי ושל אלינור~
בבית שלי ושל אלינור לקחתי דף וכתבתי מכתב, ובו היה כתוב:
'לאלינור,
אני הולך לטפל בבראד.
זה כנראה ייקח שבועיים, אולי פחות אולי יותר, ויכול מאוד להיות שאיני אחזור.
יש לי בקשה ממך, הבקשה היא שתספרי להיילי את האמת.
שלך לנצח,
ב – ♥ ענקית,
לואי'
אחרי שכתבתי את המכתב הלכתי לחדר השינה שלי ושל אלינור ושמתי לה את המכתב על הכרית, מקווה שהיא תקרא ממנו. יצאתי מביתנו והלכתי לבראד. כעבור כחצי שעה הגעתי לשם ונכנסתי למחבוא הזה שלו.
~במחבוא של בראד~
במחבוא של בראד שיערתי שבטח הוא בחדר שלו אז הלכתי לשם. נכנסתי לחדר שלו ולא האמנתי למראה עיניי, ראיתי אותו מחזיק את היילי ומצמיד אקדח לראשה.
"תעזוב אותה!" צעקתי והוא הסתובב אליי וחייך חיוך זדוני ביותר.
"אני לא אעזוב אותה" הוא אמר.
"מה עשיתי לך?!?" היילי שאלה את בראד.
"את יודעת טוב מאוד" הוא אמר והרגשתי שהיא באמת יודעת את זה.
"לואי" שמעתי קול מאחורי וראיתי את נייתן.
"נייתן?!?" שאלתי,. הוא נתן לי אגרוף חזק מאוד לפרצוף, נפלתי על הרצפה וראיתי רק שחור. שמעתי דיבורים, צרחות, קללות ומכות.
המשך יבוא…
תגובות (2)
וואו אני ממש במתח….
סוף סוף המשכת חחחח!
תמשיכי,תמשיכי!!!!!
לא עכשיו, סורי