הבת של לואי ואלינור טומלינסון דמויות

29/10/2013 1027 צפיות 10 תגובות

הבת של לואי ואלינור דמויות:
היילי טומלינסון-
גיל- כמעט בת שש-עשרה.
מראה- שטנית עם עיניים חומות, גבוה עם עור טיפה שזוף (אבל שיזוף טבעי).
אופי- חולת שופינג, אוהבת לקרוא, מצחיקה, חכמה, אוהבת לשיר, אוהבת לכתוב שירים, אוהבת לכתוב סיפורים, אוהבת לשחק כדורגל, אוהבת לשחק כדורסל, אוהבת לשחק פינג-פונג, אוהבת לשחק סופטבול, אוהבת לרכוב על סקייטבורד , אוהבת לרכוב על אופניים, אוהבת להיות לבד אבל יותר להיות בחברה והיא אוהבת את הסגנון לבוש ה"חנוני" וה"גותי".
הערות- בגלל שהיא גאונה ברמות מטורפות אז הקפיצו אותה כיתה והיא מאוהבת בדניאל מאליק.

דניאל מאליק-
גיל- בסביבות גיל שבע-עשרה.
מראה- שיער בלונדיני, עיניים כחולות, גבוה ועם עור בהיר.
אופי- מצחיק, אוהב כדורגל, אוהב לרכוב על סקייטבורד ואופניים, חולה שופינג, אוהב לקרוא, אוהב כדורסל, אוהב להיות לבד אבל יותר אוהב להיות בחברה והוא אוהב את הסגנון לבוש ה"מגניב".
הערות- בגלל שהוא קיבל ציון מאוד נמוך בתעודה הוא נשאר כיתה (אין לי מושג עם היום משאירים כיתה בבריטניה~ הערת הכותבת) ומאוהב בהיילי טומלינסון.

אליס מאליק-
גיל- בסביבות גיל שש-עשרה וחצי.
מראה- שיער שחור ארוך עד אמצע הגב.
אופי- חולת שופינג, חכמה, נדיבה, נחמדה, אם היא פגעה במישהו היא תמיד תתנצל אם אותו בנאדם ראוי לסליחה והיא גם אוהבת לרקוד ג'אז.

ג'יני סטיילס-

גיל-16 וחצי

תיאור חיצוני- עיניים ירוקות שיער שחור עד חצי הגב פוני לצד עגיל באף עם קעקוע סול ביד

תיאור פנימי- מרדנית לא אוהבת חוקים לא מקשיבה לאף אחד נפגעה לכן לא פותחת את הלב לאף אחד הים זה המקום היחידי שמרגיע אותה ( במיוחד בשקיעה) עושה מיקסים לשירים מתעסקת בזה.

קייט מאליק-
גיל : 16 וחצי
תיאור (מראה): בלונדינית עם עניים חומות רזה לא גבוה ולא נמוכה באמצא כזה אממ יש לה עגיל בטבור.
אופי : מצחיקה ופאדחנית.
הערות- מאוהבת ב.

ג'ניפר הורן-
גיל: שש-עשרה וחצי.
תיאור חיצוני: שיער שטני ארוך ,עיניים חום ירוק ,רזה וגבוהה, קעקוע מפתח סול יד ימין
חיוך ממכר.
אופי : היא יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר המון שנים ילדותית ,יצירתית ,אמיצה וקצת קשוחה, משחקת כדורגל ועושה כל ספורט אפשרי באד גירל. היא לא טיפוס של בוקר.
אוהבת לישון.
הערות- מאוהבת בג'יימס סטיילס.

ג'יימס סטיילס-
גיל- 17
תחביבים- לנגן בגיטרה (יש לו להקה אבל הם לא מפורסמים במיוחד).
תכונות: סטוציונר, אל הוא מנסה להיגמל מהתכונה הזאת, הוא אדם עם כבוד, בתוכו מסתתר עולם ומלואו, הוא חכם, אבל מנסה להסתיר את זה, לפעמים יש לו יציאות של החוכמה שלו, ולרוב אנשים מופתעים, כשהוא פוגע במישהו הוא יתנצל אך רק אם אותו בנאדם ראוי לסליחה וגאה מאוד בלהקה שלו.
דבר שנוא: אנשים חסרי כבוד ומוסר וגנבים.
דבר אהוב: גיטרה וכדורסל.
מראה: שיער כמו של הארי, עיניים ירוקות-כחולות נוטות לכחול.
הרגל לבוש: בעיקר ג'ינסים וטי-שירט ומשקיע כצריך.

ג'יי הורן-

גיל : שש-עשרה וחצי.

מראה חיצוני :שיער בלונדיני עניים ירוקות רזה קוביות ברור שיש עגיל בגבה.

אופי : סוג של ערס מציק לכולם במיוחד לקייט לא חכם במיוחד מנגן בגיטרה ושר כמו ציפור.

אוהב: לחקות בנות, לישון ולהבריז.

ג'ייד פיין-
גיל: 15
תיאור: עניים חומות. דבש. ירוקות והיא בלונדינית עם גוונים טבעיים.

אופי: היא ביישנית. ורגישה. מצחיקה מאוד ילדה טובה. מנגנת בגיטרה. כשקשה לה היא הולכת לים.
והיא לא ממש נפתחת לאנשים אבל היא ילדה מדהימה וכיף להיות איתה.

לי אן פיין-
גיל: 15

תיאור: עניים ירוקות .שיער עם לכתפיים בצבע שוקולד.

אופי: היא ילדה אמינה. חברה ממש טובה קצת פחדנית. היא לא מסוגלת לשקר אבל כן מסוגלת להסתיר אבל ישר רואים עלייה. היא ילדה מקסימה.
הערות- היא אוהבת את דניאל בהכחשה.

ג'ייק הורן-
גיל: 18
תיאור: עניים כחולות שיער שטני . שרירי מאוד (חתיך).
אופי: מגן על אחותו קצת יותר מידי . קנאי ברמות. הוא מניאק באהבה אבל ג'נטלמן אמתי. הוא ערס ואוהב את אחותו נורא. אוהב לצאת לבלות עם חברים. בריכה ובנות. ואם מישהו מתקרב לאחותו הוא לא רואה בעניים.

ג'וני מאליק-
גיל: 16
תיאור: עניים דבש שיער שחור קוצים יש לו קוביות (הוא דומה לג'ייק).

אופי: הוא קנאי לאחותו. הוא סוג של ערס. מלך הכיתה. כשזה מגיע לאחותו הוא לא שולט בעצמו. כל הבנות אוהבות להידבק בו. אכפת לו תמיד מה שיש לאחותו להגיד .ויש לו הרבה מאוד כבוד.

סטיבן

גיל: 15.5

תיאור: עניים חומות ושיער חום מבולגן.

אופי: כובש. ילד טוב. מאוד נדיב ומתחשב. יודע להקשיב. הוא חברותי מאוד.

ג'ס הורן-

גיל: 35

אופי : מצחיקה ברמות בשלנית למותת.

מראה חיצוני : שיער שחור עד הכתפיים ועניים ירוקות רזה וגבוה אין עגילים אין קעקועים.


תגובות (10)

עאעאעא מתחילה או ממשיכה עכשיו

29/10/2013 23:59

לא שמת את הדמות שלי… נו מילא לא נורא
תמשיכי :)

30/10/2013 00:02

חייימשלי תתחילי

30/10/2013 00:14

עכשיו את מתחילה

30/10/2013 00:15

ת ת ח י ל י

30/10/2013 00:15

תתחילי!!!!!!!!!!!!!!!

30/10/2013 05:42

הדמות של מוח אצה-
ליז פיין-
שער חום בהיר מאוד חלק וארוך ועיניים חומות גדולות ונוצצות בצבע דבש
רזה מאוד וגובה ממוצע
היא מתלבשת בבייסיק וג'ינסים, מכורה לתיקים וכובעים
מאוד עדינה ושקטה
מחוברת נורא לאבא שלה והוא לא מגונן עליה מדי כי הוא רוצה שהיא תחווה את העולם אבל תמיד דואג לה ומחבק ומרגיע
מתאפרת רק עדין אוהבת אולסטאר וסניקרס
פעם היה לה קראש על אלד הבנים שלנייל אבל עבר לה וצאז לא קרה כלום בלב שךה עם אף אחד למרות שהתחילו איתה לעיתים תכופות בשל מראה המתוק והתנהגותה הביישנית והכובשת
חרשנית ושומרת חוקים, חביבת המורים
תמיד חלמה בסתר ליבה להשפריץ קטשופ על כל המורים שתמיד העדיפו אותה על פני אחרים, והיא מכורה לספרים.

סורי שלא הכנסתי אותך עם שאר הדמויות פשוט יש מלא דמויות!

30/10/2013 06:03

ועכשיו להתחיל

30/10/2013 06:20

יאוו נשמע מושלם! :0
ואם את רוצה יש לי סיפור שאני כותבת פה עם חברה (Lorinush)
שקוראים לו ״גורל לא צפוי״ שעוד חמש דקות עולה פרק ^-^
אוהבת… לי-אן ^^

30/10/2013 06:52

יאיי שמת אותי ^-^
תתחילי

30/10/2013 15:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך