לילוש דרקשנית!
ליזוש אינלי בעיה לצרף אותך בכיף רק תרשמי אעאעאעאע ישלי רעיון מעולה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גאיה גמאת תיכנסי נסיכה מבטיחה בעוד ממש בקרוב אולי אפילו פרק הבא 3>

הבת דודה של אלינור פרק 24

לילוש דרקשנית! 17/03/2013 1558 צפיות 12 תגובות
ליזוש אינלי בעיה לצרף אותך בכיף רק תרשמי אעאעאעאע ישלי רעיון מעולה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גאיה גמאת תיכנסי נסיכה מבטיחה בעוד ממש בקרוב אולי אפילו פרק הבא 3>

הבת דודה של אלינור פרק 24 :
היתעצבנתי מזה שהארי מדבר איתי כאילו לא קרה כלום , כאילו הוא חושב שאני בובה שהוא יכול לשחק איתה , זה מטריף אותי , שאנשים אחריי שניה שרבים איתם שוכחים מהריב ולמה ה ?! בשביל האינטרסים שלהם .
״ את בטוחה שאת לא רוצה להיכנס ? ״ הארי שאל אותי שוב , מעצבן אותי אפילו יותר ממה שהוא חושב .
לא עניתי לו , גם לא רציתי , לא מגיע לו שאני יענה לו , כן ועוד אני חשבתי שהוא בחור מושלם , שכל בת הייתה רוצה ומתחננת להיות חברה שלו , אבל זה תמיד ככה עם מפורסמים , ההצלחה עולה להם לראש , ומאז שהם מתפרסמים ? …. מאז שהם מתפרסמים הם שוכחים מאיפה הם באו , ומרשים לעצמם יותר מדי .
ראיתי את כולם צוחקים ועסןקים בשלהם , כולם פה זוגות ממש יפים , אלינור ולואי ליאם ושירז רום וזאיין ואבייה וגסטין המתוקים , אבייה היא פשוט שלמות מהלכת , היא חברה נפלאה , יפה ואחת שיודעת מה היא עושה בחיים שלה .
״ למה את לא נכנסת ? ״ אבייה שאלה אותי סוחטת את שיערה לפניש היא לקחה את המגבת היבשה מעל שפת הבריכה .
״ כי לא מתחשק לי ממש ״ אמרתי בעוד שהיא יוצאת מן הבריכה עוטפת את גופה הרטוב מן המים הצלולים .
היא היתיישבה לידי קוראת עיתון של נשים .
ראיתי את הארי עסוק באייפון שלו , עדיין לא נכנס לבריכה , די שיעמם לי אני מודה , לא היה לי חשק בכלל להיכנס לבריכה אז החלטתי פשוט לקום משם וללכת לטייל איפה שהוא בחוץ . נכנסתי למלון עולה עם עוד זוג אנשים , האישה הייתה לבושה בזוג משקפיים כהים , וכובע המסתיר לה את הפנים , לידה עמד שומר ראש לבוש בחליפה שחורה , היא השפילה את פנייה , כמובן שהיא מישי מפורסמת , שלא רוצה שאיזו ילדה קטנה תצרח ותשתגע שהיא תראה אותה , הם חלפו על פניי הקומה השניה ויצאו מהמעלית , הייתי חייבת לשעת מי זאת , זה סיקרן אותי מאוד . הגעתי לקומה שבה החדר שלי ושל הארי , יצאתי מהמעלית במהירות בודקת שאין מישו בסביבה , נכנסתי מהר אל החדר נועלת את הדלת אחריי , הנכתי את בגדיי לצידי המיטה , נשארת רק בבגד ים . לפתע שמעתי צעדים של עקיבות , הם היו חזקים מאוד , היסתתרתי מאחוריי המקלחת , מפחדת שמישו ינסה להיכנס לחדר , שמעתי את הדלת נפתחת , את החריקות של היתקשות הפתיחה שלה , זה מוזר , רק להארי יש את הכרטיס לחדר …. ״אור ? ״ מישו קרא , זה היה הקול של הארי , לא עניתי , החלותי לעשות לו דווקא כמו מקודם , הוא היתקדם אל השירותים ״אה אז הקטע שלך הוא להיתחבאות בשירותים ?״ הוא שאל מצחקק , אף על פי שאותי זה ממש לא הצחיק . הוא עמד בדלת האמבטיה , סוגר עם ידיו את הפתח הגדול , שתי זרועותיו היו על שני המשקופים , סוגרות את היציאה ( כפי שהוזכר )
השפלתי את מבטי , כבר מההתחלה אני והארי נתקענו בבעיות , זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו רבים , וזה מציק לי , אני לא יכולה לסבול את זה .
היתקדמתי להארי , מנסה לרמוז לו שאני רוצה לצאת ״לאב את יודעת שאת לא צריכה לכעוס ״ הוא אמר עוזב את האחיזה בשני המשקופים וממקם אותם על מותניי , לא הרגשתי בנוח מהסיטואציה , לא עם זה שאני בבגד ים מול הארי , ולא מהקטע שהוא נוגע בי , אפילו שרבנו , זה לא אומר שמותר לו .
״ תעזוב אותי ושלא תעז לגעת בי יותר ״ אמרתי מעיפה את שתי ידיו ממותניי , יצאתי ממהרה מן השירותים , מוציאה מהר חולצת בטן לבנה עם סימן של פיס כחול גדול עלייה ומכנס גינס קצר , כחול .
ירדתי במעלית , בלובי היו מלא שמורים עם חליפות שחורות , כנראנ שמישו מבוקש וחשוב פה במלון .
יצאתי למתחם הבריכה והאופניים שאפשר לרכוש במלון .
״מה עושה ? ״ הרמתי את עיניי וראיתי את נייל , עם העיניים הכחולות המושלמות והמפתות
״ סתם חשבתי אולי לקחת לי זוג אופניים ולטייל ״ אמרתי בחיוך חמוד
״אשר להיצץרף ? ״ הוא שאל מביט בי
״ברור ״ אמרתי וציחקקתי
״אז אני רק יתקלח תחכי לי ? ״ הוא שאל
״כן ברור ״ עניתי ועלינו ביחד במעלית , לעבר הקומה שלי ושל הארי , יצאנו מהמעלית ונייל נעמד מול החדר שלי ושל הארי ״אני יבוא לקחת אותך עוד חמש דקות ?״ הוא שאל ״עזוב ישמצב אני כבר יחכה איתך ?״ שאלתי מנסה למצוא כך דרך שהיא , רק לא להיות עם הארי .
״את בטוחה ? ״ הוא שאל אותי , ״כן ״ אמרתי והיתקדמנו אל עבר הדלת של החדר של נייל , הוא פתח אותה בעזרת הכרטיס , במראה הראשון שהעברתי על החדר הוא היה נראה גדול , גדול אפילו מאוד .
״קחי ״ הוא זרק לעברי את השלט , ״ יש מלא אוכל במקרר אם באלך , אני רק הולך להיתקלח כמה דקות ואני חוזר ״ הוא אמר מסתכל עליי העברתי את עיניי , סורקת אותו , נייל הוא כזה חמוד , רגיש , רואים שהוא אוהב . ״קיי״ אמרתי מצחקקת , לאחר שלוש דקות שנייל ראה שאני מסתדרת הוא הלך לעבר החדר שלו . זה היה נראה כמו סוויטה ענקית , זה היה שני קומות , הסלון המטבח והכל , ולמעלה ככל הנראה חדר השינה . צפיתי בתוכנית רכילות על מפורסמים , בדיוק דיברו על הסיבוב הופעות של הבנים עם גסטין , כולם אומרים שזאת פשוט היסטריה , כל המעריצות , כל הבכי הצרחות , מעולם לא היה דבר כזה , אפילו את עולם הביטלס הם כבשו .
הראו את רום נכנסת בפעם הראשונה למלון מאז הרבה זמן שלא יצא לה לראות את זאיין , אני זוכרת את זה . הראו גם אותי עם אבייה גסטין לואי והארי מבלים ביחד , את החנות שבה אני וניייל קנינו את הכובע ולאחר מכן מלא בנות גם .
״אז את באה ? ״ נייל שאל אותי
״כן ״ אמרתי מסתכלת לאחורה רואה אותו לובש חולצת פסים
״זה לא הקטע של לואי שרוצה להיות זברה ?! ״ שאלתי את נייל בציניות ושנינו ציחקקנו.
״כן זה כן ״ הוא ענה כאשר שנינו יצאנו מן המעלית , להיסתובב ביחד
״אז אופניים ? ״ הוא שאל מופתע מזה שלא זזתי מהמקום לעבר הדוכן עם הכרטיסים לרכישת שני זוגות של אופניים
״אתה יודע אולי מי בא למלון ?״ שאלתי את נייל בסקרנות , ״כנראה שזה מישהו חשוב עם כל השומרים האלו ״ נייל אמר שם את משקפיי השמש הכהים שלו על העיניו היפות . ״דווקא דמי אמרה לי שהיא אמורה לבוא…״ הוא אמר בהיתרגשוצ
״ד__מ_י לובאטו ?!?!?!״ שאלתי את נייל בסקרנות ״כן למה ?! ״ הוא השיב פולט ציחקוק קטן על הפרצוף שדפקתי ״רעאעאעאעעאעעאעאעאעאעא״ צרחתי בהיתרגשות , בן רגע כל עינייהם של האנשים והשומרים שהיו במלון הופנו אליי
״ אני מתה עלייה ״ לחשתי לנייל בשקט .
״לאיפה אתם הולכים ? ״ ראינו את שירז שואלת אותנו שהיא מחובקת עם ליאם
״סתם להחסתובב ״ עניתי בחיוך
״אתם רוצים לבוא איתנו ? ״ נייל שאל מתוך נימוס
״אמ כן למה לא ״ ליאם אמר
״טוב עוד רבע שעה תהיו פה ״ נייל אמר
״להגיד גם לשאר ? ״ שירז שאלה
״כן ״ נייל חייך ואמר , אחרי כמה דקות ראינו אותם עולים במעלית ״כנראה שלא יצא לי ללכת איתך לאיפה שהוא לבד ״ אמרתי בציניות אוחזת בידו של נייל
״כנראה שלא ״ הוא אמר מצחקק
״דביל ״ אמרתי ולקחתי את ידי בחזרה .
"אמ…נייל אולי אתה יכול לבוא איתי להחליף בגדים ?" שאלתי את נייל , לא היה לי כל כך נוח להישאר עם בגד ים והכל נראה קצת מסורבל מדי
"אוקיי " הוא אמר ושנינו קמנו עלינו במעלית לחדר שלי ושל הארי
"טוב אני יחכה לך בחדר ?" הוא שאל , ישר עצרתי אותו
"לא " אמרתי חד משמעית
"קרה משו ?" הוא שאל מכווץ את עיניו מחשד
"לא רק פשוט תבוא איתי " אמרתי ומשכתי בידו פותחת את הדלת , ראיתי את הארי שוכב שמה על המיטה , כמה דמעות ניראו בעיניו
"הארי ?" נייל קרא והוא היסתכל על שנינו בתדהמה

טוביק בנות יפות שלי תודה על כל התגובות החמות אני אוהבת אותכן
ליז וגאיה תקראו את הרציתי להוסיף
אני ימשיך בקרוב למעל מ7 תגובות לאב יו ♥


תגובות (12)

תמשיכי

17/03/2013 10:46

תמשיכיי!!!

17/03/2013 10:55

תמשיכייייי זה מושלםם !!

17/03/2013 11:03

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ודווקא אחרי מה שהארי עשה לא מגיע לו שאני אהיה אחות שלו (נראלי שזה התפקיד שלי, לא זוכרת)
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

17/03/2013 12:50

תמשיכי!!!
אני מאוהבת בסיפור הזה (אבל בך יותר!)
אני רוצה המשך ומהר!!

17/03/2013 13:27

זה מהמםםםם תמשיככי <3<3

17/03/2013 14:16

תמשיכי :)

17/03/2013 15:00

אני תגובה 7 חעחעD:
תמשיכי((-:

17/03/2013 15:14

את כותבתת מושלםם אני לא יכולה להפסיק לקופרוא את זה אני כל הזמןן במתח תמשיכי דחוףף ❤

17/03/2013 15:18

בנות תודה על כל התגובות החמות כבר חשבתי שאין קוראות ….
נראלי אני ימשיך היום ומחר הפרק יעלהאוהבת אתכן יפות שלי רק בזכותכן אני ממשיכה ❤❤❤❤ :)))

17/03/2013 15:21

תממשיכככי!

17/03/2013 19:32

תודה ומהמם תמשיכי אני יכולה אולי להיות עם אחד הבנים?

18/03/2013 05:32
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך