הבת דודה של אלינור פרק 22

לילוש דרקשנית! 07/03/2013 1451 צפיות 7 תגובות

״טוב אני לא רוצה לדבר על זה אפשר להעביר נושא?״ אמרתי לאלינור ולאבייה ,שלא הפסיקו לשגע אותי על הקטע עם הארי, את האמת שזה הכי לא נראה , אני לא מבינה מאיפה הן הביאו את השטיות האלו . לאחר עשר חמש עשרה דקות ראינו את הבנים מתקרבים אלינו , הם באמת נראים טוב , אני אפילו עוד לא מעכלת את זה שהצלחתי לראות אותם , לחבק אותם כל מה שמעריצה הייתה מבקשת , הם האלילים שלה , הן לא סתם אומרות שאם הם לא היו קיימים הן היו מתאבדות ממזמן , אולי בתור אדם מובגר ה קל להגיד זאת , אבל בתור מבט של מעריצה ונערה , כן אני מבינה אותן לגמריי , גמלי הייתה תקופה שנשבעתי שיום אחד אם תהייה הופעה ואני לא יפגוש אותם או יראה אותם במו עיניי , כן אני אתעבד . עוד צרחות של מעריצות שלא נגמרות , עוד באלגן והרבה רעש . ׳היסטריה שנגמרת׳ ככה כל מי שלא מבין והבין כמה הם חשובים לנו אמר , כל מי שלא באמת הכיר אותם , שנא אותם על סתם , כן זה הכל לא נכון , זאת אפעם לא הייתה ולא תהייה היסטריה שחולפת , הם תמיד ישארו אחד אחד בליבינו , תמיד שניזכר שיהיו לנו ילדים , נספר להם , נשתף אותם אני בטוחה שזאת תהייה חוויה בסופו של דבר . ״טוב בואו הולכים״ פול אמר כמגן על כולנו , היו פאפרצי , הרבה מאוד , שלא הפסיקו לצלם , אני מודעת לזה שאני לא יפה , אני גם לא חושבת ככה , תמיג שאומרים לי שאני יפה , זה מרגיש כאילו זה שקר , מתוך רחמים , אני שונאת שאומרים לי את זה , כי אני מודעת , ואני יודעת שאני לא יפה אז למה הם ממשיכים לשקר ?!
הלכנו כולנו , הגענו לוואן לאחר כמה דקות , הרבה בנות עשו לנו שלום , וגם הרבה בכו על זה שלא הספיקו להיצטלם או לקבל חתימה . ״ואוו לא תיארתי לעצמי שיהיו כל כך הרבה״ גסטין אמר מסדר את שיערו , ״כן , היה מפוצץ , חבל שהארי לא פה״ ליאם אמר , נזכרתי , במה שהארי עשה , שוב , אני אפילו לא מאמינה עליו , שוב פעם כל היסוריי מצפון , כל השאלות שעולות , כל העצבים , האגו , אני לא אחת כזותי אבל בזמן האחרון אני חושבת שנהייתי אחרת , הוא משפיע עליי , אני אפילו לא יודעת למה ואיך , אבל זה מרגיש לי כל פעם , שיש לי משו שדוחף אותי לכעוס עליו שהוא עם מישי אחרת , כל פעם שהוא עושה משו , אני מרגישה שאני כועסת על בנאדם שאני סומכת עליו , שאני מכירה אותו כבר שנים , אבל זה מוזר , אני לא מכירה אותו אישית , רק בתור דיירקשנית , אני גם לא סןמכת על אפיד , זה מוזר מאוד , אבל ההרגשה היא הרגשה שונה .
הנסיעה הייתה שקטה , ״ מה אתם אומרים שנלך למסעדה ואז נחזור חבריכה שבמלון ? ״ נייל שאל מחייך במילה מסעדה , ״ נייל כמה צפוי ״ לואי אמר מסתכל עליו , מחייך חיוך שמבין הכל ללא מילים .
״אני בעד ביקיני ״ אלינור אמרה
״כן גמאני בעד ״זאיין אמר מנשק נשיקות קטנות ההולכות וקרבות לראשה,ורום מצחקקת בכל נשיקה קטנה .
״דביל תפסיק זה ברור לך שיש פה ילדה !! ״ אלינור צרחה על זאיין מעיפה אותו מרום, הוא ורום צחקו
״אני לא ילדה !!! ״ צרחתי על אלינור שקוראת לי ככה מתי היא תבין שאני נערה !!
״כן לכו תתפסו חדר !!״ לואי צרח על שניהם
״הו האני חמוד שלי״ אלינור אמרה ושניהם היתנשקו
״כן ועוד אנחנו״ זאיין אמר מתפקע מצחוק .
שקעתי באייפון שלי , לאורך כל הנסיעה,העברתי מחשבות על מה הארי עושה …

פרק דיי ארוך אהובות שלי 3>
וואי איזה ריב אפילו שהיו רק 4 תגובות פינקתי איתכן אבל בפרק הזה רק למעל ל 7 תגובות אני ממשיכה !!!!


תגובות (7)

חחחחח מאמי שלי (:
זה כל כך נכון מה שכתבת
שאני יהיה גדולה אני יראה לילדים שלי את הפוסטרים ואז הארי יבוא ויגיד שהוא היה מאוד חתיך ואז אני יגיד לו שהוא עדיין והילדים שלנו יתחילו לצחוק (:
חחחחחח קודם תמשיכי ואחר כך נדבר על החלומות ^..^

07/03/2013 10:12

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/03/2013 10:14

מושלםםםםםם תמשיכייייי ❤❤❤

07/03/2013 10:18

תמשיכיי!!

07/03/2013 10:30

מ-ו-ש-ל-ם-!
תמשיכככי מהרר!! ♥

07/03/2013 12:16

אני דורשת המשך
זה כל כך מושלמי

07/03/2013 13:22

תוה יש כבר המשך … כתובים הפרקים רק עוד תגובה אחת אני ממשיכה שווה זה הופך ןנהיה יותר מעניין ;)

07/03/2013 13:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך