lidor1110003
העלאה מחודשת כי איכשהו זה נמחק ...

האם אני רק משחקת את התפקיד שלה? פאנפיק על הארי פרק 1

lidor1110003 10/05/2014 909 צפיות 3 תגובות
העלאה מחודשת כי איכשהו זה נמחק ...

שילמתי על השמלה שבחרתי כאשר מישהו פתאום נתקל בי וכל דבריי נפלו לרצפה .
" אני כל כך מצטער " שמעתי את הבחור אומר והקול שלו היה כל כך מוכר לי
" זה בסדר " חייכתי למרות שלא הסתכלתי עליו
אחרי שהוא קם קמתי גם אני , הוא החזיק את הדברים שלי ואני עדיין הבטתי ברצפה…
" תודה " מלמלתי
" אני באמת מצטער … את כועסת ? " הוא החזיק בידי ועברה לי צמרמורת בעמוד השדרה.
הסתכלתי לו בעיניים , והם היו כל כך ירוקות , והחיוך הזה , גומות החן האלה , הקול הזה , ואז בסוף הבנתי – זה היה הארי סטיילס .
" אממ , אתה הארי , הארי סטיילס , מוואן דיירקשן " דיברתי בקול חלש , שהמעריצים לא ישמעו וירוצו אליו .
" לא ענית לשאלה שלי " הוא חייך , משוויץ בגומות החן שלו , הוא נראה חמוד מאוד .
" אממ , לא , אני לא " הסתכלתי שוב לרצפה
"אז תסתכלי לי בעיניים אם לא " הוא החזיק בסנטר שלי והרים את ראשי , מה שגרם לזה שאני יסתכל עליו .
הדרך שהוא נוגע בעור שלי מעבירה בי צמרמורת , ואני באמת לא יודעת למה אבל התעלמתי מזה.
שאני מסתכלת לתוך עיניו המדהימות … אני יכולה לבהות בהם כל היום .
הוא מחייך ואני יודעת שאני נראית מטומטמת כרגע , הסומק התפשט על לחיי , וכנראה שאני מחייכת כמו בן אדם משוגע .
" אני הארי " הוא מרפה מהאחיזה בסנטרי ומושיט את ידו אליי .
חייכתי " אני היילי , אממ היילי אנדרסון, נעים להכיר אותך הארי " לחצתי את ידי בידו , והנה שוב , תחושת העקצוץ שעוברת בגופי .
" נעים להכיר אותך היילי , ואני באמת מצטער על מה שקרה " הוא חייך בביישנות ושמעתי אותו מגחך.
חייכתי , ניסיתי להיראות קרת רוח , לא רציתי להראות לו שאני מעריצה משוגעת שלו .
" אממ .. נתראה בפעם אחרת ? " אמרתי שהייתי מוכנה ללכת
" כן , בטח " הוא חייך " ביי היילי "
" ביי הארי .. " נופפתי ויצאתי מהחנות
אני כרגע נתקלתי בהארי סטיילס ?


תגובות (3)

תמשיכי

10/05/2014 23:46

תמשיכייייי ;)

11/05/2014 04:21

תמשיכי :)

13/05/2014 22:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך