lidor1110003
היי בנות :) סורי שלא העלתי פרק פשוט הייתי שלושה ימים בטיול שנתי :) אז מקווה שתהנו מהפרק הזה ....

האם אני רק משחקת את התפקיד שלה ? פאנפיק על הארי פרק 2

lidor1110003 14/05/2014 926 צפיות 4 תגובות
היי בנות :) סורי שלא העלתי פרק פשוט הייתי שלושה ימים בטיול שנתי :) אז מקווה שתהנו מהפרק הזה ....

התיישבתי בגלידרייה על יד החלון , שבו יכולתי לראות את העוברים והשבים.
זה גורם לי להתעצבן , אבל אני אוהבת את התחושה , כי אני יכולה פתאום לראות את החברים שלי.
ובכן , לעת עתה לא כל כך אכפת לי מחבריי , כל מה שאני חושבת עליו זה ההתנגשות של הארי בי .
אני זוכרת את כל הדברים שהוא אמר והרגעים המביכים שעשיתי לעצמי , אני בבירור מתחרטת על כל מה שעשיתי לפניו .
אני לא יכולה פשוט להיות יותר זורמת ?
למה לא צילמת איתו תמונה ? אני כל כך טיפשה! זה היה הסיכוי היחידי שלי ופישלתי בו .
אני יודעת שכשאמרתי " מממ ,נתראה בפעם אחרת ?" זה לעולם לא יקרה !
אני כל כך טיפשה !
——–
סיימתי את הגלידה שלי , החלטתי לחזור הביתה ולהתחיל להתכונן למסיבה עם החברה הכי טובה שלי,קמיל.
אנחנו מתכננות ללכת למועדון,אני לא כל כך מתרגשת מזה כי אני לא רגילה לשתות ולהשתכר.
אבל השתכרתי בפעם האחרונה שהיינו במועדון , וזאת הייתה ההרגשה הכי גרועה אי פעם.
ואני לא חושבת שאני יכולה לעבור את זה שוב , בקושי זכרתי את עצמי , לפי מה שחבריי אמרו.
——-
סיימתי לסדר את שיערי ומשהו רטט .. זה היה הטלפון שלי.
" הלו ? " עניתי
" היילי ! איפה את ? אנחנו כבר כאן !" שמעתי מוזיקה רועשת ברקע
" אני בדרך " אמרתי בזמן חיפוש אחר עקביי
" אוקיי , נתראה " קמיל ענתה וניתקנו
——-
אני מאחרת !
החניתי את המכונית בחניה הסמוכה למועדון ונכנסתי למועדון.
חיפשתי את קמיל ואת שאר החברים , ראיתי אותם יושבים בקצה המועדון וניגשתי אליהם.
" היי חבר'ה , מצטערת " אמרתי מתנצלת על האיחור
" זה בסדר , טוב שבאת " קמיל חייכה
" כמובן , אני תמיד כאן עבור החברה הכי טובה שלי " אמרתי מחייכת
" מה לשתות ? " קמיל שאלה
" כלום " אמרתי " אני צריכה ללכת לשירותים " אמרתי ויצאתי
שירותי הנשים הוא ליד רחבת הריקודים כך שאני צריכה לעבור גופים מיוזעים שרוקדים.
" סלחי לי " צעקתי שאחת הבנות פגעה בבטני עם היד שלה כשהיא שיכורה ומתנדנדת.
"רוצה לרקוד ?" בחור שאל אותי , מזיז את כל גופו , הוא בהחלט היה שיכור.
" לא !" עניתי חזרה " סלח לי " ראיתי את דלת השירותים והתקדמתי לעברה.
הסתכלתי על ההשתקפות שלי במראה , תיקנתי את השמלה שלי וחידשתי את האיפור שלי.
החלטתי לחזור , כשיצאתי מהשירותים , בחור שפך את השתייה שהייתה בכוס שלו על שמלתי בטעות, אני מקווה שבטעות.
" אני מצטער" קולו הפך ללחוץ
" זה בסדר " ניסיתי לא לגמגם מהקור של המשקה על עורי ולשמור על קור רוח.
" לא זה לא , תני לי לעזור בואי "הוא תפס בידי ותחושת צמרמורת עברה בי ,כמו שקרה שהארי החזיק בידי, אבל החלטתי להתעלם מזה.
לא רציתי להסתכל בעיניו של הבחור , אני בקושי מכירה אותו ולא רציתי ליצור קשר עין איתו.
אבל הקול שלו היה כל כך מוכר , אני חושבת ששמעתי את הקול הזה פעם , הלכתי אחריו למקום ,אני לא יודעת איפה אנחנו נמצאים כרגע , אך כל מה שראיתי היה ערימות של משקאות אלכוהוליים,קוקטיילים ועוד הרבה..
" איפה אנחנו ? אנחנו יכולים פשוט לחזור ?" שאלתי מעט מבוהלת , עדיין אני לא יודעת עם מי אני נמצאת
" אני גם לא יודע , תני לי .. היילי ? " הוא אמר את השם שלי , מי זה שמדבר איתי? הרמתי את ראשי למעלה וראיתי …
" הארי … ?"


תגובות (4)

תמשיכי, את מתרגמת מאוד יפה!
~קוראת חדשה~ {את מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי גם}

14/05/2014 13:27

תמשיכי

14/05/2014 14:28

תמשיכי

14/05/2014 15:34

תמשיכיי

15/05/2014 21:16
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך