האחות הסודית של הארי סטיילס פרק 6
נקודת מבט של אמה
"אמא, אני אחזור בסביבות אחד עשרה " אמרתי בזמן שלקחתי את הטלפון שלי . " תגיד שלום לאימון " אמא שלי אומרת. האח הקטן שלי נכנס לאימון "ביי ליצן . " אמרתי בזמן שחיבקתי אותו. הוא הלך. להתראות. הוא מניח את ידו על לבו והצביע עליי . אני אוהב אותך . אני מחייכת ואז נותנת לו נשיקה על הלחי.
הלכתי במורד הכביש עם קפיצה בצעד שלי. אני הולך לביתה של שרה. חלפתי על פני אחוזה עם 4 בנים , יושבים על המדרגות . היה שם בלונדיני בדקתי אותו הוא היה חתיך שזה נתן לי צמרמורת . אני עברתי אותו ולאחר מכן פניתי אל שביל הגישה לבית. " אמה ? מה את עושה פה ? " אני שומעת קול מהמרחק. הסתכלתי למעלה וראיתי את שרה על הגג. " מה לעזאזל? למה את על הגג ? " צרחתי. סתם היא אמרה וקפצה מהגג לשלג. " את בסדר ! ? " צעקתי . "תירגעי , אני בסדר . היא צחקקה .
נקודת המבט של שרה
אמה ואני עברנו דרך אחוזה גדולה.לקחנו ימינה לרחוב ג'קסון. הגענו לסטארבקס והזמנתי מוקה שוקולד ואמה לקחה משהו . הקופאית אמרה את המחיר ואני נתתי לה את הכסף ואז לאחר מכן חזרנו לבית שלי.
אנחנו חלפנו על פני אחוזה עם 4 בנים , יושבים על המדרגות , אמה סיפרה לי על זה מוקדם יותר היום. הנערים החלו ללחוש ולאחר מכן פנינו לפינה. "מי הם הבחורים האלה ?הם נראים טוב! ". אמרתי , בזמן שנגבתי את הריר שלי. "אני לא יודעת , אבל מוקדם יותר היום הבלונדיני מוצא חן בעיני ". היא אמרה. "נחמד .. " חייכתי . יש לנו בדרך הנסיעה מהבית שלי ויש לנו במהירות פנימה אני ניערתי את השלג מעל המעיל ותליתי אותו. "לכל הרוחות קר .. " אמה ייללה .
אני צחקתי . הארי הלך לקניות עם אמא , כך שהבית כולו שלנו ! התחלתי פיצוץ שירי אד שירן. אנחנו התחלנו לרקוד מסביב לבית . אנחנו נראות כמו מפגרות , אבל אף אחד לא יכול לראות אותנו. החתולים שלי רצו בכל המקום . הם עצבנו אחד את השני. צחקתי כל כך חזק שכאב לי .
ואז שמעתי דפיקה בדלת . פתחתי את הדלת וראיתי……
תגובות (6)
תמשיכי, אבל ההתחלה לא ממש ברורה…
אמה (חברה של שרה) הלכה , אמא שלה אמרה לה להגיד לאח שלה להתראות…
מכיוון שהוא הלך לאימון…..אחרכך היא הלכה לשרה ובדרך ראתה אחוזה של 4 בנים…
מקווה שהשאר ברור..:) שמחה שאהבת
אד שירן אהובי!!!!!! תמשיכי!!!!!!!
תמשיכיי
תמשיכי!
תמשיכיי