האחות הסודית של הארי סטיילס פרק 5
נקודת מבט של שרה ( 4 וחצי שבועות לאחר מכן ) (2 בינואר)
אני התכווצתי שהרופא כרת את הגבס שלי עם המסור. " זהו, תישאר כאן והאחות תביא לך צילומי רנטגן ברגע. ", הוא אמר בעת היציאה מהחדר. "איך זה מרגיש? " הארי שאל . " אני מגחך . "זה לא אשמתך שאתה לא יכול להתגלח. ", הוא אומר . הסתקלתי עליו ככה 0_0 ואז משכתי בכתפי . ואז האחות נכנסה וקיבלה אותי .
2 ****** שעות מאוחר יותר
הארי ואני ישבנו על הספה, בשתיקה. " הארי. למה אתה לא יכול להכיר לי את שאר החברים שלך ? " שאלתי , שוברת את השתיקה.
"קשה לסביר . ", הוא נאנח.
"למה אתה לא רוצה שידעו עלי?! " ייבבתי.
"כי..אממ זה מסובך הוא אמר והשפיל את ראשו,
" מה מסובך?הרי לא הייתה בעיה עם ג'מה,מה הבעיה איתי?אתה מתבייש בי?שאלתי על סף בכי.
"לא!!פשוט קשה להסביר הוא ענה.
העיניים שלי התחילו לדמוע. "למה הארי ? בבקשה תגיד לי למה אני לא יכולה לפגוש אותם ? " שאלתי .
"בגלל מה שעשה זאין לארוסה לשעבר שלו ' ". הארי אמר עם דמעות בעיניו.
" מה הוא עשה ? " שאלתי . " .. הוא שבר את אירוסיו לבחורה אחרת. " הרי אמר בזמן שנגב את עיניו . "אני מצטערת ששאלתי . " אמרתי בשקט. הוא שפשף את הגב שלי בשקט.
*****************
נקודת המבט של הארי
" פתחי בחייך שרה ! " צעקתי , ודפקתי על דלת חדר האמבטיה . אין תשובה. נתקלתי בדלת והיא נפתחה. היא לא הייתה שם. הו, עכשיו אני זוכר איפה היא. היא בטח במקום המסתור שלנו כשהיינו צעירים יותר. היא על הגג.
פלאשבק ( הארי בן 13, שרה בת 12)
"לכו לחדר הארי ושרה סטיילס ! " אמא שלי צרחה. נאנחתי ואז רצתי למעלה עם אחותי הקטנה שרה.
"בחייך … " שרה מייללת בזמן שמושכת אותי על הגג. אני ישבתי על הגג והבטתי החוצה אל תוך העיר.
"היום כל כך יפה. " שרה חורקת . אני הנהנתי בהסכמה. שמש זרחה על פני וזה הרגיש כל כך חם.
למה רבת עם ג'מה? שרה שאלה והביטה בי .
"אני לא מתכוון לזה. היא פשוט , עצבנה אותי. , נכון?" אמרתי בכנות. "כן, כל האחים תמיד רבים .. לא כל הזמן . " היא חייכה , אשר הראתה הפלטה הכחולה וסגולה .
חזרה להווה…
" היי, את עדיין זוכרת . " אני אומר בעת הטיפוס דרך החלון. "כן, אני באה לכאן , הרבה. ", היא צוחקת . "אני זוכר את הפעם שאנחנו באנו לכאן כי אני הייתי בצרות .. הייתה לך פלטה כחולה וסגולה . " אני אומר בעת שישבתי בסמוך אליה. "אני זוכרת את זה, כאילו זה היה אתמול . ", היא צוחקת . " אני מצטער. " אמרתי בשקט. "זה לא אשמתך פשוט אני רוצה להגן עליך אם הייתה לי אפשרות גם לא הייתי אומר שיש לי אחות כדי להגן גם על ג'מה. אמרתי והיא הביטה בי בחיוך…
תגובות (7)
תמשיכיי
ת.מ.ש.י.כ.י עכשיוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
תמשיכייייייייי עכשיוווווווו!!!!!
שמחה שאהבתם..:)
תמשיכייי התרגום שלך ממש טוב
תמשיכי ומהר
זה מדהים!!!! אבל אתיכולה לסד את זה יותר בבקשה?
כלומר אני לא באה להעליב אותך אני פשוט לא כל כך מבינה ככה….:)