האחות הסודית של הארי סטיילס פרק 4
נקודת המבט של הארי
רצתי לסלון וראיתי דמות זה היה בחור שרירי וגבוה, הוא החזיק את אחותי . הסתקלתי מהצד הוא החזיק אותה ואחר כך התחיל לחנוק אותה. " עז..ו.ב א..ות.י ! " שרה אמרה בקול חנוק . ישר קמתי והתקדמתי לעבר הבחור לפני שהבין משהו חבטתי בו. הוא נהם עליי. שרה התחבאה מאחורי הספה.
"מי לעזאזל אתה חושב שאתה? פרצת לבית שלי ואתה מכאיב לאחותי ? " צעקתי . הוא גיחך. "ילד טוב, מתולתל. אני מניח שאתה לא זוכר אותי … " הוא באמת נראה מוכר,נזכרתי!. בגללך אחותי כמעט התאבדה!צרחתי עליו. " אני מניח שאתה זוכר אותי עכשיו … ", הוא גיחך . הידיים שלי קפצו לאגרופים . איבדתי שליטה . זרקתי אגרוף ללסתו , אבל הוא התחמק ממנה. הוא זרק אחד בלסת שלי וזה נסדק.
זרקתי אגרוף באפו והוא החל לדמם. הוא ניגב את פניו בשרוולו . הוא לקח את רגלו ובעט בעקב שלי. אני לא הגבתי בשום צורה. . אנחנו היינו מחוץ נלחמים על הדשא בחזית . שמעתי את שרה בוכה בפנים. מתחננת לעצור בעדנו.
לקחתי חפיסה של קרח והנחתי אותה על פצעי. ראשי היה מדמם. האיש ברח אל תוך החשכה. " לך תזדיין .. " הוא צרח מהמרחק.
נקודת מבט של שרה
הארי הגיע חזר מהקרב דרך הדלת עם דם נוטף מהשפה השבורה שלו. היה לו חבורות על כל פניו והשיער שלו היה כל פישל . קפצתי ועטפתי את הגוף שלי סביב הארי. "אני מצטער שהוא עשה לך את זה . " התייפחתי לתוך צווארו. " בסדר. אני בסדר. ", הוא אומר בקול רך. " האזה ,כולך חבול ואתה מדמם בכל מקום. אתה לא בסדר . " אני משכתי באף .
***********
הארי התכווץ כשטפחתי על שפתו בסמרטוט רטוב. אני עזרתי לו ולאחר מכן עטפתי את ידו הימנית עם גזה . "אני יכול ללכת?,הכל טוב ? " אני שאל אותי . "כן, עכשיו יותר טוב. ", הוא חייך חצי חיוך . אני השתמשתי בקביים כדי לעקוב אחרי הארי אחרי שהוא יצא מחדר האמבטיה . "אני לא מאמינה על אמא , היא עדיין ישנה. " צחקתי . "כן , זה היה די בקול רם. " הארי גיחך . " ובכן, אני הולכת לישון . " אמרתי. " לילה טוב ", הוא אומר בזמן שנשק את לחיי.
נכנסתי למיטה והבטתי בשעון. 01:00 ואני סוף סוף נסחפתי לתוך שינה עמוקה.
תגובות (9)
תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייייי עכשיו
תמשיכיייייייייי
תמשיכי! !!!
המשך בא עכשיו נכון?
יקח לי זמן לתרגם,אני לא יודעת מתי אני יעלה המשך…
עאעאעעא דיי אני מתה איזה סיפור שלמווווות תמשיכיי
תמשייכיייי
תמשיכיי