האחות הסודית של הארי סטיילס פרק 2
נקודת מבט של שרה
מיהרתי במורד מסדרון וראיתי שאלה היו 4 בנים , רצתי לחדר שלי ונעלתי את הדלת. אני בטוחה לעת עתה. אמה הייתה בפינה של החדר שלי עדיין אוכלת את הקאפקייק שלה . התחלתי להיכנס לפאניקה כאשר הם התחילו לדפוק על הדלת. " מי זה לעזעזל? ! ? " לחשה אמה. "אני לא יודעת . בואי אחריי. " אמרתי בשקט , תוך כדי פתיחת החלון. היא ליוותה אותי אל מחוץ לחלון והיינו על הגג. קפצתי למטה והיא אחריי. גלגלתי את הקרסול שלי, אבל בשלב הזה לא אכפת לי. אני שכבתי על השלג ושמעתי צעדים בקול רם מאחוריי . קמתי והתחלתי לרוץ במורד כביש עם אמה.
צעדיונו התגברו על ידי כל שנייה שעוברת. התחלתי לרעוד ואמה הקדימה אותי . היא רצהלפתח הבית שבו היא גרה ואני אחריה . הרגשתי שמישהו זורק כדור שלג עליי, אבל זו לא הייתה אמה . הסתובבתי וראיתי את אותם 4 בנים . הסתובבתי ורצתי מהר יותר . שאלה אחת כל הזמן עוברת בראש שלי. " האם זאת הלהקה של הארי? " רצתי אל שביל הגישה לבית של אמה ורצנו פנימה נאנחתי בידיעה שאנחנו בטוחות . "הם הלכו ? " אמה שאלה . "אני לא יודעת . בתבדקי . " אמרתי. " טוב . ", היא אומרת בשקט . היא בדקה . הם היו שם . אני נפלתי על הרצפה והתחבאתי. הקרסול שלי התחיל להרוג אותי. " אמה , אני חושבת שאני צריכה ללכת לבית החולים. " אמרתי בדמעות בעיניי . " מה העניין ? " היא שואלת בנימה מודאגת. "אני חושבת ששברתי את הקרסול . " אני בוכה . היא מהנהנת . "אבא! ", היא צועקת. האבא שלה מיהר למקום . " מה העניין הבנות? ", הוא שואל
תפסתי את הקרסול שלי ודמעות החלו לרדת . "אני חושבת שהיא שברתה את הקרסול . האם אנחנו יכולים לקחת אותה לבית החולים? " אמה שואלת . הוא הנהן , ואז הוא תפס את המפתחות שלו. אמה ואבא שלה תמכו בי ולאחר מכן ישבתי במושב האחורי עם אמה . "מה קרה בדיוק? " אבא של אמה שאל. "נפלתי, במורד המדרגות. " שיקרתי. אני קרצתי לאמה . " הו, לא . ", הוא נאנח בזמן שנכנס למגרש בבית החולים. הוא לקח אותי לצילומי רנטגן.
אני יושבת במיטת בית החולים ממתינה לתוצאות . אמה ישבה על עדן החלון והביטה על הנוף , . הרופא נכנס עם מבט זועף על פניה. " מה החדשות , דוקטור?" שאלתי . " שברת את הקרסול ב 3 מקומות. " הוא נאנח. וגם אני נאנחתי . הוא הראה לי את צילומי הרנטגן . הוא אמר שצריך לעשות לי גבס התכווצתי כשהוא עטף את הגבס סביב הרגל שלי . "את צריכה ללבוש יאת הגבס במשך 5 שבועות. ", הוא הצהיר . הנהנתי בראשי ואז היוא נתן לי את הקביים שלי. הוא הגדיר את הגובה ב5'4 . כן, אני יודעת שאני נמוכה -,- , לא ללעוג לי .
****
הגעתי הביתה בשעה 4. נכנסתי על קביים באיטיות פנימה. אותם ארבעה נערים נעלמו. הארי עמד מולי . הוא התנשם בכבדות . "מה קרה, ? ", הוא אומר , בקול רם. "סיפור ארוך. אני רק רוצה לנוח עכשיו. " נאנחתי . הוא הרים אותי וניסיתי להתחמק מאחיזתו , אבל הוא לא היה מוכן להרפות. הוא הושיב אותי על הספה. "תודה . " אמרתי לו . הוא כיסה אותי בשמיכה והושיט לי את הטלפון שלי . . "תודה, שוב. " אמרתי . הוא נישק אותי על הלחי ואז הוא שם את התכנית האהובה עליו ועלי. "איש משפחה" . המופע הכי מצחיק אי פעם. שמעתי את הדלת נפתחת . אמא בבית . " שרה ! אני בבית ! " אמא צועקת מהמטבח. " בסלון אמא! " אני צועקת. היא נכנסה סלון והארי קם אליה "הארי ! " היא אמרה בוכה . "אני בבית ! ", הוא מחייך .
תפסתי את הקביים ועמדתי על רגליים. העיניים של אמא שלי התרחבו. "מה קרההה? ! " היא שואלת . "סיפור ארוך באמת, אמא . " אני נאנחת. " לכי לשכב ! " , היא אומרת. " לך לעזור לאחותך . ", היא ממשיכה . הארי הנהן ולאחר מכן עזר לי. " תודה , שוב. "אמרתי שוב!. הוא הנהן ואז הוא הפך את הטלוויזיה כך שגמאני יוכל לראות והתחלנו לצפות במופע שוב. נרדמתי ושמעתי את צחוקו של הארי….
תגובות (5)
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
נוווווו תמשיכי !!!!!!!!!!!!
ורק שתדעי גם אני לא בדיוק מטר 90
תמשיכייי
עאעעאאעאע גאד עכשיו היא בסדר אפשר לנשום ? חח תמשיכיי
כיף לכן אני פחות ממטר 45