אור סטיילס.
מקווה שאהבתם ונהנתם מהקריאה :)

האחות הסודית של הארי סטיילס -פרק 1-

אור סטיילס. 07/12/2013 1895 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתם ונהנתם מהקריאה :)

קראתי סיפור על הארי באניטרנט ורציתי לשתף אותכם איתו,אז החלטתי לתרגם אותו.
מקווה שתהנו :) קריאה מהנה!

פרק 1

קמתי ונשענתי לאחור על מיטתי. אני פרפרתי את הרגל שלי בזמן שאני נסחתי את אחי. אני שונאת שיש הפרעת קשב וריכוז , כי אני לא יכולה לשבת בשקט לפרקי זמן ארוכים. השם שלי הוא שרה סטיילס, אני בת 18 ואני גר בהומלס צ'יישר , אנגליה. אני בטוחה שהחשיבה שלכם עכשיו שלהארי יש רק אחות אחת אז טעות!, הארי , ג'מה ואני נמצאים כל אחים ואחיות. אני צעירה מהארי בשנה וחודש. אתם לא מכירים אותי , כי אני חבויה מן עולם התהילה . אסור לי לצאת עם הארי בכלל. זה מבאס . ברגע שבית הספר שלי ידע שאני קשורה להארי סטיילס , התחלתי להיות קורבן להתעללות על ידי בנות ספורטאיות ועממיות. זה מה שקורה כשהוא יוצא לסיור עם הלהקה שלו קרא לכיוון אחד , הארי היה בן 17 ואני הייתי בת כמעט 16 שנים. התחלתי לחתוך כשהייתי בת 15 וניסיתי להתאבד פעמים רבות, מעולם לא הייתי מקובלת .

הטלפון שלי רטט , הרמתי אותו . יש לי הודעת טקסט מהארי. "כמעט בבית. xx "חייכתי , ואז החזרתי לו את זה , ' כמה קרוב? : 3 ' שלחתי וצחקתי , ואז קפצתי והתלבשתי מהר . החלקתי את המגפיים שלי ופתאום שמעתי טריקת דלת של מכונית . חייכתי ולאחר מכן פתחתי את הדלת . ראיתי את השלג הטרי שמונח על הדשא בחזית , ועכשיו אני רואה את הארי. אני ממהרת אל המונית ואני קופצת לזרועותיו של הארי. אני לא ראיתי אותו שנים ! ." שרה ! ", הוא לחש באוזן שלי. הוא הושיב אותי ואני הרמתי את מבטי . תלתליו היו מונחות על מצחו ונסחפו לבלורית מבולגנת. העיניים הירוקות הבהירות בהו לתוך העיניים הכחולות הבהירות שלי. " כדור הארץ לשרה ? הלווו ? ", הוא אומר בזמן שמנסה להוציא אותי מהטראנס שלי. "מצטערת . " אני אומרת בזמן שהביטתי בנעליים שלי. הוא שפשף את הגב שלי, שגרם לי לצחקק . הוא הניח את שתי המזוודות שלו ונתן לי חיבוק ענק. הסתכלתי עליו . " בואי נכנס פנימה . ", הוא אומר בחיוך. ואני הסכמתי איתו, ולאחר מכן לקחתי את אחת מהמזוודה שלו ואנחנו ממהרים פנימה.
סוגרת את הדלת. הוא השמח . עכשיו רק בצהריים. היום הוא 9 בדצמבר, יום הולדתה של אמה והיא באה מאוחר יותר. " זה בסדר אם אמה תבוא מאוחר יותר … " אני שואלת . "אני לא יודע .. זאת החלטה של אמא שלה. ", הוא אומר בזמן שדוחף בננה לפיו.. "קיי . " אמרתי בזמן שאני הולכת לשבת ליד התנור כדי להתחמם.

***** 2 שעות מאוחר יותר

"יום ההולדת שמחה אמההההה ! " צרחתי תוך כדי זריקת כדור שלג בה. היא חייכה . היא רצה אליי ועטפה אותי בחיבוק . " יום הולדת שמח אמה. " אמרתי יותר בשקט. "תודה שרה. " היא חייכה. שברתי את החיבוק ואני התכופפתי ועשיתי כדור שלג. אני זרקתי אותו לחזה שלה והיא נפלה וצחקה, היא זרקה כדור שלג עליי ואני נפלתי עליה בשובבות . אני התחלתי לצחוק כמו משוגעת. " זה מה שאת מקבלת. ", היא אמרה . אני צחקתי , ואז עזרתי לה לקום . רצנו פנימה ואז מיהרו לקומה העליונה. " הבאתי לך משהו! " אני צועקת . "מה? תגידיייייייייי לייייייייייייייייי ! " היא צרחה. אני צרחתי לה חזרה " אוכלללללללללללללל ! " ,היא שמחה חחח . היא לקחה קאפקייק (או איך שלא כותבים את זה)לפיה ולאחר מכן ישבה על הרצפה.

שמעתי את טריקת הדלת ולאחר מזה שמעתי צעדים מרובים עולים במדרגות . "הו, שיט. " מלמלתי. אני ממהרת למעלה לחדר שלי והאנשים מצאו אותי. אני צריכה להסתתר…….


תגובות (8)

תמשיכייייייייייייייייייייי

07/12/2013 12:09

תמשיכי ומהר

07/12/2013 12:12

תמשיכייי

07/12/2013 12:17

תמשיכי ע-כ-ש-י-ו-!-!-!

07/12/2013 12:25

תמשיכי דחוף! :)
ממש אהבתי את הסיפור!

07/12/2013 14:07

תמשיכיי אבל יש פה מלא טעויות את כותבת אותה תור בן וזה מבלבל וגם קשה לקרא ככה

07/12/2013 14:12

אני שמחה שאתן אוהבות את הסיפור,וסליחה על הטעויות תיקנתי אותם :)

07/12/2013 22:28

נו תמשיכי כבר !!!!!1

08/12/2013 09:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך