האהבה שלנו? היא רכבת הרים..טרוטרואההה דה קייי הגיעעעעע 16
בפרק הקודם:
ג'סטין קם וחיבק אותי..
'אמרתי לך שלא ייקרה כלום..' הוא לחש לי.
נגמר הראיון ויצאנו מהבית,הלכנו לאכול במקדונלס אבל כמובן שגם את זה לא בדיוק הצלחנו..
'אני הולך רגע לשירותים' ג'סטין אמר לי וקם לשירותים..אני בנתיים הכנסתי עוד צ'יפס קטן לפה.
אחרי בערך חמש דקות הלכתי לכיוון השירותים כדי לבדוק איפה הוא.
נכנסתי לשירותים של הבנים ו…
פרק 16:
'ידעתי..אני ידתע שזה יקרה אני ידעתי!! היה אסור לי לסמוך עליךךךך' צעקתי עם דמעות בעיניים.
הוא שוב פעם נישק בחורה,והפעם הידיים שלו היו על התחת שלה..גועל נפש..
'זה לא מה שאת חושבת' הוא אמר כולו מתנשף.
'תמצא תירוץ אחר,זה כבר ישן' אמרתי ויצאתי לכיוון הבית,הוא צעק לי לעצור אבל לא עצרתי.
שמעתי אוטו מאחוריי שנותן גז ופתאום שמעתי אוטו עוצר.
הסתובבתי וראיתי אותו עוקב אחריי עם המכונית שלו..הסתובבתי חזרה ולא התייחסתי..הוצאתי את האייפון ושמתי לי שירים..
כל הדרך הוא עקב אחריי,ואני עם השירים.היה את החלק שבו מסתובבים,ומגיעים לבית שלו,או שיש סיבוב אחר,ומגיעים לבית שלנו..לקחתי את הסיבוב לבית שלנו..שמעתי אותו צורח כמו מטורף,הוא לקח פרסה ונסע כמו מטורף הבייתה..אם היה לו טיפת כבוד אלי,הייתי שולחת לו הודעה שייסע לאט יותר..אבל אין לו שוב כבוד אליי..
הגעתי לבית שלי..הרגיל!!
סיפרתי לג'ייס הכל,כי ג'ני לא הייתה שם..שתינו שוקו יחד,ולמזלי לא לקחתי את כל הבגדים לג'סטין..
אני כועסת כל כך..ופגועה..ובהריון.
~כעבור 9 חודשים~
הבטן שלי גדלה..ויש לי תאומים..בן ובת.
היום אני אמורה כבר ללדת,כשהייתי בחודש ה-3 ג'סטין התחייל לרשום שירים,לפי מה שהבנתי..והוציא את כולם בחודש ה-8 שלי..כולם,עליי.
אני בקשר עם פטי..אמא של ג'סטין,היא בעצם היחידה שאני יכולה לסמוך עליה ממשפחת ביבר..היא וסקוטר ניסו כמה פעמים להסיב רלי מה באמת קרה שם..וממה שהבנתי ג'סטין מסתגר בחדר שלו כל יום ולא יוצא לשום מקום,ומאז שנפרדנו הוא לא עושה כלום חוץ מלכתוב ולהקליט..לא מעניין אותי..הם אמרו שהוא נכנס לעשות פיפי,וכשהוא הסתובב אחרי שהוא סיים לשתוף ידיים הכונפה הזאת נתפסה עליו והתחילה לנשק אותו..הם אמרו גם שהיא אמרה 'אני לא רוצה אותך איתה'..זתומרת איתי..אני לא יודעת כבר למי להאמין..אני רק יודעת שכואב לי ושאני אמורה ללדת כל רגע..
'ג'ייס ניראלי ירדו לי המים..לבית חולים,עכשייווווו' צרחתי לו ב-1 בלילה..
הוא קם מהר והסתכל עליי..שיפשף את הפנים שלו ומהר הרים אותי לאוטו,הוא שם עליו מעיל ויצאנו לדרך..
'תשלח לפטי שאנחנו בדרך לבית חולים' אמרתי לו כשעצרנו ברמזור..כולתי התנשפתי כמו מטורפת והחזקתי את הבטן,ג'ייס שם את היד שלו על היד שלי..וזה עשה לי מין פלאשבאש שג'סטין נגע לי בבטן,שהייתי עוד רזה..בחודש ה-1..הוא לא יודע בכלל מה יש לי בבטן..
'שלחתי לה..' הוא אמר..
'היא מביאה את ג'סטין איתה..כשהוא שמע שאת הולכת להוליד הוא התחרפן ולא נתן לה לצאת בלעדיו' הוא הוסיף אחרי כמה דקות..
'טוב' אמרתי מבואסת..
הגענו לבית חולים סופסוף והובילו אותי לחדר,ראיתי אותם..ראיתי אותו מרחוק..'זוזו' הרופא צעק והם הסתובבו.פטי רצה אליי הוא היה במקום..העיניים שלו התחילו לנצנץ..הוא בלע את הרוק,והסתכל קצת לצדדים..עברתי ליידו והסתכלתי עליו..הוא לחש לי עם הפה בלי קול 'אני מצטער'..אפשר להגיד שמצב הזה? נמסתי.אבל זה לא מהלב.
נכנסתי לחדר לידה ואחריי הרופאים ג'ייס,פטי וג'סטין..
'מי את רוצה שיהיה אתך בחדר?' הרופא שאל..
'מהזה משנההההה תביאו לי אפידורררלללללל אני מתההההההה עודדדד שניהההההה' צעקתי כמו מטורפת ובכיתי..ראיתיא תג'סטין מנסה לבוא אליי אבל פטי וג'ייס עוצרים אותו..הוא בכה גם..
הם הזריקו לי את האפידורל ונשכבתי על המיטה..ניסיתי להרידם.
עד שהצלחתי..
'איההההה' צעקתי..
'מה קרה?' ג'סטין שאל כולו באטרף..'מה אכפת לך??????' צעקתי עליו..והוא השפיל את מבטו..
'מה יש?' האחות שאלה..'צירררר' אמרתי לה..היא בדקה משהו ואמרה 'היא מוכנה'..שמחתי טיפה מבפנים.אבל הייתי חייבת אותו איתי….
'שמעתי את פטי מהצד מדברת איתו..
'לך אליה נו כבר'
'אני לא מסוגל..אני מפחד'
'ממה?'
'מהתגובה שלה..אני מפחד שהיא תעיף אותי ממנה..אמא אני כל כך מצטער על זה שלא העפתי את המסריחה הזאת מימני באותו היום..את יודעת מה קרה שם..והכל נהרס בגלל שרצו להרוס לנו'
'תילך אליה כבר אבל..היא צריכה אותך עכשיו!! זה לא משנה אם רבתם או לא..אתה עדיין האבא של הילדים שלה..לך כבר'
היא אמרה לו..עשיתי כאילו לא שמעתי אותם…הרגשתי את היד שלו מחזיקה בי..לא התייחסתי..רק הידקתי את האחיזה שלי בו.ץ.
'מתחילים' האחות אמרה..
'זה כואב לי דייי' צעקתי כמו מטורפת ובכיתי..הסתכלתי על ג'סטין וראיתי שהוא בוכה גם..אבל בלי קול,הוא לו רק דמעות..
הוא לא דיבר יותר מידי..הוא פשוט חיבק אותי..שהפה שלי קרוב לאוזן שלו..והראש שלו קבור ברכית..הרגשתי את הדמעות שלו על הכרית..
'זה כואב לי..אני לא מסוגלת יותר' לחשתי לו..
'שש..אני כאן'..
'לא..אני לא יכולה כואב לי..'
'אני..אני הבטחתי לך שאני יהיה איתך,לפחות בלידה..אני יעזוב אחר כך אם תרצי..אבל עכשיו אני כאן..די..הכל יהיה בסדר..' הוא אמר ונישק אותי בלחי,ועדיין היינו מחובקים.
'אני מצטער על הכל..אני צריך אותך ליידי…אני לא יכול..אני פשוט לא יכול אני כל כך סובל בלעדייך..אני לא אני בלעדייך אני חייב אותך מנדי אני חייב אותך' הוא אמר ובכה שוב..הפעם הדמעות שלו התגברו..
'אני..אני כאן גם..אבל ג'סטין כואב לי כל כךך ג'סטין זה כואב לי נו תצאו כברררר' צעקתי כמו מטורפת..
'תצאו?' הוא לחש לי באוזן והרגשתי את החיוך שלו..אחרי כמה שניות עניתי לו 'כן'..הוא לא ענה לי כלום..
הוט פשוט הרים את הראש שלו ונישק אותי..הוא נישק אותי בערך כל הזמן..עד שהפריעו לנו..
'סיימנו' האחות אמרה,וג'סטין התנתק מימני..
'אני אמא עכשיו' לחשתי וכולם התסלכו עליי..ג'סטין בכה,וג'ייס ופטי גם..
'ו..ואנ..אני..אבא' הוא אמר והסתכל עליי..
הם לקחו את התינוקות ושטפו אותם,הלבישו אותם והביאו לנו אותם….
'אני צריך דקה' ג'סטין אמר והבכי שלו פשוט התגבר יותר..
הוא הלך לצד ושם את הידיים שלו על העיניים..אמא שלו חיבקה אותו מאחורה..
והוא יצא מהחדר..יופי,ברגעים שאני צריכה אותו הוא הולך.יש לו טיימינג מושלם.
'מזל טוב אחות יפה שלי..' ג'ייס אמר וליטף אותי..
'זה כאב' אמרתי לו וגיחחתי טיפה..
'אבל הוא היה איתך וזה מה שחשוב..אתם צריכים לגמור את זה..גמאני יודע טוב מאוד מה היה שם,אבל את עקשנית כמו חמור..קשה לך להקישב..אתם חייבים לסיים את זה..מנדי את אמא עכשיו ויש לכם ילדם..אל תגרמו לילדים האלו ליהיות בלי אבא או אמא..הם צריכים את שניכם יחד' הוא אמר ונישק לי את המצח..
'גיסה שלי' היא אמרה וחיבקה אותי..
'הוא הלך לשתות..אל תדאגי.הוא צריך להתאוורר מהכל' היא אמרה וחייכה..
היה כבר שקט והתינוקות ל בכו..הרגשתי נכה רצח אבל יכולתי לעמוד והכל..הרגשתי נכה כי כולם כל הזמן עוזרים לי..מחרפן נו אני לא סבתא בת 800…
'מה..מה הוא רשם שם?' שאלתי את פטי..
'הוא רשם הכל..כל מה שהוא הרגיש וכל מה שהיה לו בלב..הרוב זהב שירים עם כאב..אבל יש גם כאלו שהוא מנסה לצחוק שם..למרות שהוא לא מצליח..כל הכמה חודשים האלו שלא הייתם ביחד..הוא כל הזמן היה עצוב..כי הוא ידע שהוא לא עשה טעות..והוא הפעם באמת לא עשה טעות..אני לא מצדיקה אותו במעשים שהוא לא צודק..אבל במקרה הזה? האישה הזאת עשתה הכל..ואת כל כך חשובה לו והוא לא היה עושה דבר כזה..במיוחד לא לך' היא אמרה ונישקה לי את היד..ויצאה..
ראיתי את ג'סטין מהחלון של החדר שלי..עשיתי כאילו אני ישנה..
הוא נכנס לחדר בשקט וגיחח קצת..
'טוב..לא נורא..את ישנה..לפחות עכשיו אני יכול לדבר איתך..' הוא אמר וגיחח שוב..
'אההה בוא הנההה' הוא אמר והרים את התינוק.שקוראים לו ראיין..ולתינוקת ג'סמין..
'קטני.אתה יודע שאם אמא שלך לא תרצה אותי לא יהיה לך אבא..' הוא אמר ואז עשה קול כזה של תינוק 'למה?' ואז הוא חזק לקול הרגיל שלו.שמעתי שהוא יושב על הרוכסא ליידי..
'בגלל..בגלל שהיא חושבת שבגדתי בה עם איזה אישה שאני בכלל לא אוהב ולא מכיר אותה..הלכתי לעשות פיפי..ייצא לך המון כזה בגיל הזה,אל תדאג..בקיצור,היחא התחילה לנשק אותי וניסיתי להעיף אותה מימנה..והיא הייתה מגעילה..ולא זזה..ואז אמא שלך נכנסה..' הוא אמר ונישק אותו..הוא קם שוב ושמעתי שהוא מניח אותו על המיטה שלו..
הוא התקרב אליי ושם את היד שלו על הלחי שלי….
'את?את עוד תיהיה שלי..יגיע יום ותביני שאני יעשה הכל כדי שנתחתן..ונקים משפחה כמו שאנחנו באמת רוצים..חשבתי אולי להציע לך להתחתן..זה היה אמור ליהיות בחודש ה-5 שלך..אבל נפרדנו..ועד עכשיו אני מנסה למצוא את הלב שלי..הוא הלך לאיבוד..וכואב לי כל כך' הוא אמר ועזב את הלחי שלי..
'גם לי..וגם אני רוצה להתחתן איתך ולהקים איתך משפחה..ואני רוצה שנאהב ושבחיים לא תעסוב אותי..ואני יודעת שלא עשית כלום..ואני אוהבת אותך כמו שלא אהבתי אפחד בעולם..וגם ראיין וג'סמין' אמרתי לו ומשכתי אותו אליי לנשיקה..נישקתי אותו בלי לעצור..בערך 5 דקות..
'אני מצטערת,אני מצטערת אני מצטערת אני מצטערת אני מצטערת אני מצטערת שלא האנמתי לך ושנתתי לך לשפוך את הלב לנייר ולא אצלי..ושכאב לך כל כך בגללי..אני כל כך אוהבת אותך יפה שלי..ואני צריכה אותך חזרה' אמרתי לו וראיתי שהוא על סף דמעות..'ומותר לבכות..ואני תמיד יהיה כאן כדי שתבכה..אהע עכשיו אמא..ואתה אבא..ואנחנו נתחתן.ביום שיבוא..וניה היחד לנצח' אמרתי לו והוא התחיל להזיל דמעות..
'הוא לא עשה כלום חוץ מלכרוע ברך,לנוציא קופסא ולשאול אותי 'התינשאי לי?'..
'כן'
תגובות (0)