Justin My Life Saver משתמש חדששש!!!
מה שג'סטין לבש ליציאה שלהם--->
http://www1.pictures.stylebistro.com/gi/Justin+Bieber+Pants+Shorts+Leather+Pants+_L3hMcJv_f6l.jpg


וואי אני נודרת לכם שאין מאושרת מימניי!!
אני לא מאמיינה,אני חלמתי על זה שג'סטייין וסלינההה חוזריםם והיום בבוקר נכנסתייי לג'ססטיןביייי וראיתי שהם חזרווו אמאאאאאא חלומותת מתגשמעיייייייםםםםםםםם!!!

האהבה שלנו?? איז פאקינג רולררר קוסטררררר ^-^ ג'לינה איז באק גוד הלפפ מיייממימימייייייייי

מה שג'סטין לבש ליציאה שלהם--->
http://www1.pictures.stylebistro.com/gi/Justin+Bieber+Pants+Shorts+Leather+Pants+_L3hMcJv_f6l.jpg


וואי אני נודרת לכם שאין מאושרת מימניי!!
אני לא מאמיינה,אני חלמתי על זה שג'סטייין וסלינההה חוזריםם והיום בבוקר נכנסתייי לג'ססטיןביייי וראיתי שהם חזרווו אמאאאאאא חלומותת מתגשמעיייייייםםםםםםםם!!!

לפניייי שמתחיליםםליםליםליםיםםיםיםםם,אני עדיין לא מעכלתת את זהההה אבל ג'סטין וסלינה חזרו אחריייי שנתיים שלמוותתתתתתתתת אמאאאאאאאאאאאאאאאא,אני מצד אחד שמחה ומצד שני עצובה..כאילו היא דיי שברה לו את הלב,והוא צריך ממש להיזהררר!1
אבל הוא לא מפסיק לחייייךך אמאא אני ימותת על החיייועעעך שלוווו ♥♥
טוב סוריי שחפרתיי לאבלאב יו ♥ ואני ישמח לתגובות >= *~פאפיפייס~*

פרק קודם:
'יופי..ויש לנו ילדים..ואנחנו אוהבים אותם,ואנחנו נגדלם אותם יפה..ויהיה להם כיף בחיים..ואני אוהבת אותך הכי בעולם.ואני מבטיחה לך שלפני שאני שופטת אותך אני ישאל אותך..אני לא רוצה ליהיות מגעילה כמו אנשים אחרים שישר שופטים אותך..אני אוהבת אותך כל כך..ואתה יודע מה יה לי הכי קשה?' שאלתי אותו..
'מה?' הוא שאל..
'בבית חולים..לראות אותך בוכה,ושרצית לבוא אליי..ושמעתי את כל השיחה שלך ושל אמא שלך..ואין לך מה לפחד..אני לא יכולה לתאר עד כמה היייתי צריכה אותך באותו הרגע.ובאת בדיוק בזמן מתאים..והחזקת לי את היד..והחביקו..ג'סטין אני כל כך מצטערת..ואני אוהבת אותך..ואל תעז אפילו להגיד שאתה מצטער כי אתה לא עשית כלום..אני מפגרת,ואני בחיים לא יחזור על הטעות הזאת שוב..' אמרתי לו והתקרבתי לנשק אותו..'אני אוהב אותך יפה שלי' הוא אמר ונישק אותי..
אחרי כמה דקות של נשיקה החלטנו שעכשיו אנחנו יורדים להגיד להם..
'אני יגיד.' ג'סטין אמר והנהנתי לחיוב עם הראש שלי..
ירדנו יד ביד וכולם אכלו מהעוגה…
'אמממ..אני רוצה להגיד משהו' ג'סטין אמר חושש.הידקתי את האחיזה שלי בו..שירגיש בטוח..וליטפתי לו את הגב..
'אני..אני הצעתי למנדי נישואים בבית חולים..ואנחנו מאורסים' ג'סטין אמר ונישק אותי..

פרק 18:
כולם הסתכלו עליינו דיי בשוקקקקקקקק..משהו כזה O=
אבל אחרי שנייה הם עיכלו את זה שיש לי שני ילדים,ומשום מה אנחנו לא יכולים להישאר..נמנמנמ..חברים (?) !!
'מזל טובבב' פטי צרחה וקפצה עלינו בחיבוקקק ענקי!
'חח תודה' אמרתי להם בעדינות וג'סטין הסתכל עליי לשנייה ודפק לי נשיקה של החיים..מהצד שמעתי את פרדו הסתום הזה אומר 'אואואוווו'..יש ת'פמעים שאנשים יכולים ליהיות רציניים,ויש ת'פעמים שהתחרטת על זה שהכרת אותו? במקרה הזה,טוב שאני בקושי מתקרבת לפרדו.. 0_0
אחרי היום הארוך הזה אני וג'סטין עלינו לישון,ושמנו את ג'סמין וריאן לישון בלולים שלהם..
'הם כאלו נסיכים' אמרתי לג'סטין כשהייתי מעל הלול של שניהם..הרגשתי את הידיים שלו עוטפות אותי ומלטפות לי את הבטן..יכולתי להרגיש את הקוביות שלו על הגב שלי..הוא בלי חולצה *~*….
'ממ?' שאלתי אותו כשליטפתי את ג'סמין..הוא סובב אותי אליו,ונישק לי את הצוואר בעדינות..זה העביר בי צמרמורת מעצבנת כזאת,אבל נעימה..
'די' לחשתי לו אבל הוא המשיך..הוא שם את הידיים שלו מתחת חולצה שלי והחזיק בי..הידיים שלו ענקיות,והוא הצליח להקיף את המותן שלי..הוא החזיק בי חזק..ולא נתן לי לזוז..הוא נישק אותי בצוואר שוב,והמשיך והתקדם לכיוון הפה..הוא עצר לשתי שניות

'אני אוהבת אותך' הוא אמר..וטרף אותי בנשיקה מטורפת..
'אני עייפה' אמרתי לו כשהוא השתחרר מימני..
'מאני,מחר הולכים לטייל..חוץ מזה מזמן לא אכלתי במסעדה טובה' הוא אמר ושם את היד על הבטן..'
פיל שלייי' אמרתי וליטפתי אותו בשער טיפה..
'ואת פילונת שלי אז מה?' הוא אמר ועלה עליי..
לא נתן לי לזוז!!
'קום אתה מכאיב לי ג'סטין' אמרתי לו והוא קם מימני..פתאום הוא העביר אותי עליו,וחייך..
'חח אתה כזה דביל' אמרתי ופרעתי לו את השיער.
'שש..' הוא לחש כזה ונתן לי נשיקה..שמתי את הראש שלי על החזה שלו..ונרדמנו..

~בוקר~
קמתי בבוקר והיינו באותה התנוחה שנרדמנו…החלטתי להעיר את ג'סטין,כי בכל זאת אני רוצה שניהיה מתואמים בזמנים..
ליטפתי לו את השיער בעדינות..ושיחקתי לו בישער..הוא התחיל לזוז טיפה..ולפתוח את העיניים…הוא ראה אותי והוא חייך חיוך שחשף את כל השיניים שלו..
הוא הרים אותי על הגב שלו והכניס אותי לשירותים..
'להתארגן,אני רוצה לאכוללל' הוא אמר ושם שוב פעם את היש שלו על הבטן שלו כמו שעשה אתמול בלילה…
לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=109224482 וירדתי למטה,ג'סטין לבש את זה (ברציתי להוסיףףף!!) והוא חייך אליי חיוך חלומי *__*
'כשאתה מחייך אני כל כך סובלת' אמרתי לג'סטין כשירדתי במדרגות
'למה?' הוא שאל והושיט לי את היד..
'כי החוך שלך כל כך מושלם,שאני נמסה' אמרתי לו בלחש ונישקתי אותו נשיקה יבשה על השפתיים..
'את יודעת מה אני הכי אוהב בסטייל שלך?' הוא שאל אותי כשאירגן אוכל לילדים (נגיד שהם כבר בני 3 סבבה?)
'מה?' שאלתי אותו כשהרמתי את ריאן.
'שכל פעם יש לך לבוש אחר,וכל פעם הוא אומר משהו אחר..פעם אחת את לובשת את הסוודרים האלו שלך,וזה כאילו את סגורה וחמודה כזאת..ועכשיו..טוב עכשיו את פצצה' הוא אמר ובחן לי את הגוף..
'אויש נו..ואתה בכלל..' אמרתי לו ונתתי לריאן במבה..
'עודדדד' הוא צעק והבאתי לו כבר את כל השקית..הם יודעים כבר ללכת אבל הם עצלנים רצח.כמו אבא שלהם..אז אנחנו שמים אותם בעגלה..דרך אגב..מחר החתונה שלי ושל ג'סטין!!
הבליברס כבר יודעים הכל וכולם תומכים..וכמבון שהתקשורת מנפחתת הכלללל!!!
יצאנו מהביתוהלכנו לאוטו של ג'סטין,נכנסו אליו ונסענו לכיוון מתחם העצוםםםם שיש קרוב לבית של ג'סטין..יאצנו מהאוטו והתחלנו ללכת ברגל..
'ג'סטין נמאס לי מהפאפארצי האלו' אמרתי לו…
'לא נורא,אני כבר רגיל לזה..את תתרגלי יחד איתי' הוא אמר והחזיק לי ביד..
הסתכלתי על הידיים שלנו חייכתי.
הגענו למסעדה וישבנו שם,
'שלום,מה תרצו להזמין?' המלצר שאל אותנו…
'מה אתה לוקח?' שאלתי את ג'סטין..
'אממ..אני לוקח סטייק,ותפוחי אדמה וסלט..רוצה גם?' הוא שאל אותי והסתכל עליי,מגרד את העורף שלו.
'לא,אני ניראלי ייקח..אממ אני ייקח פסטה איטלקית וסלט יווני' אמרתי לג'סטין והוא הזמין את זה..המלצר הלך..
'תיגיד את אמיתית?קחי משהו שישמין אותך!!' הוא אמר לי..
'חח תירגע,אני מספיק שמנה..ועוד אחרי ההריון הזה..אני בכלל ניראת אסון' אמרתי וטפחתי על הבטן שלי..
'בפעם הקודמת שדיברת על עצמך מגעיל את ניסית להתאבד' הוא אמר כולו מבואס כזה..
שתקתי,לא היה לי מה להגיד… ובתכלס?? אני לא צריכה לשים על אפחד..אני יפה!! ואני לא אמורה לשים על אפחד..
'ג'ס' שאלתי אותו..הוא לא התייחס אליי..לא נורא..הוא תמיד עצבני שאני מורידה מהערך העצמי שלי,הוא לא סובל את זה..אבל זה יעזור לו.המלצר הגיע עם האוכל..והתחלנו לאכול..כמובן שהוא היה עסוק בלאכול במקום לעזור לי עם הילדים..
'די נו תשבו' אמרתי לג'סמין וריאן ושניהם השתתקו וישבו..נתתי לכל אחד מהם ביס מהפסטה..וג'סטין רק הסתכל עליי…
אחרי כמה דקות שהם נרגעו כבר כי הזמנתי להם שניצלונים..ג'סטין פתאום פלט
'מחר אנחנו מתחתנים..' הוא אמר כזה עם חיוך על הפנים שלו..הסתכלתי עליו ואחרי שניה חיוך מפגר התפרש לי על הפנים..
'ג'סטין..זה מוזר לי ברמות' אמרתי לו..אין אמרתי לכם שהוא יירגע?..
'למה בייב?' הוא שאל ולקח חתיכה מהסטייק שלו..
'כי..לא יודעת' אמרתי לו.
'אני רק בת 18' הוספתי..
'ואני בן 19,אין ביננו הבדל..גם לי קשה עם זה,במיוחד בגלל שאנחנו צעירים..אבל זה מה שכיףף' הוא אמר וחייך..הוא צודק..
סיימנו לאכול..ויצאנו לטייל קצת עם הילדים..הפעם הם החליטו ללכת.
'אמוס נכון סאת ואבוס אוהבים אותי?' ג'סמין שאלה..
'כן' עניתי לה..
'אובס,נכון סאתה לא תעסוב אותנו?' ריאן שאל את ג'סטין..וחיכיתי לתשובה שלו..
הוא הושיב את ריאן על אחד הספסלים שהיו שם,והלך להביא גלידה..הוא הביא לכל אחד מאיתנו גלידה והתיישב גם..
אחרי כמה שניות של שקט הוא שבר את השתיקה..
'אני בחיים אל יעזוב אותכם,או את אמא שלכם' הוא אמר והסתכל עליי…
'גמאני' אמרתי וחייכתי אליו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך