Justin My Life Saver משתמש חדששש!!!
תיראו אין לי הרבה קוראות כי זה סיפור על ביבס,אז החלטתי שבגלל שאני אוהבת פה את כולן אני ירשום סיפור אחר לגרמי עם עלילה שונה לגמרי..כאילו אין בניהם בכלל קשר!!
אז אני יעלה את זה,ותגובה אחת פה או לפחות כמה צפיות ואני יעלה את הדמויות לסיפור *אהבה* החדש שליי שכבר מלאאאמלאמלא זמן אני חושבת עליו!
מקווה שאהבתן..<=

האהבה שלנו?היא רכבת הרים!! פרק סיום עונהההההההההההההה!!!!הסבררר למטה

תיראו אין לי הרבה קוראות כי זה סיפור על ביבס,אז החלטתי שבגלל שאני אוהבת פה את כולן אני ירשום סיפור אחר לגרמי עם עלילה שונה לגמרי..כאילו אין בניהם בכלל קשר!!
אז אני יעלה את זה,ותגובה אחת פה או לפחות כמה צפיות ואני יעלה את הדמויות לסיפור *אהבה* החדש שליי שכבר מלאאאמלאמלא זמן אני חושבת עליו!
מקווה שאהבתן..<=

טוב,אז אני לא חושבת שאת מישהו באמת עניין הסיפור וזה וגם אם כן,אין לי הרבה קוראים ותגובות..יכולל ליהיות שזה בגלל שאני כותבת על ג'סטין..לכן החלטתי שזה יהיה פרק סיום עונה והיום אני ירשום דמויות לסיפור החדש וסיפור אחררר לגמרי בליי ג'סטיןןןןןן!!!!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

בפרק הקודם:
סיימנו לאכול..ויצאנו לטייל קצת עם הילדים..הפעם הם החליטו ללכת.
'אמוס נכון סאת ואבוס אוהבים אותי?' ג'סמין שאלה..
'כן' עניתי לה..
'אובס,נכון סאתה לא תעסוב אותנו?' ריאן שאל את ג'סטין..וחיכיתי לתשובה שלו..
הוא הושיב את ריאן על אחד הספסלים שהיו שם,והלך להביא גלידה..הוא הביא לכל אחד מאיתנו גלידה והתיישב גם..
אחרי כמה שניות של שקט הוא שבר את השתיקה..
'אני בחיים אל יעזוב אותכם,או את אמא שלכם' הוא אמר והסתכל עליי…
'גמאני' אמרתי וחייכתי אליו.

פרק 19 ואחרוןןןןןן!!:
קמתי בבוקר,,לבוקר שאמור ליהיות הבוקר הכי מושלם בחיים שלי!!
החתונה שלי!!
'יפה שלי קום' אמרתי לג'סטין בעדינות והערתי אותו עם נשיקות קטנות..
'לא רוצה אמא נו די' הוא מלמל לעצמו..
'קוםםם יש לנו חתונההה היוםםם' צעקתי כולי מתרגשת וג'סטין נפל מהמיטה כולו הפוך..
'מ..מה קרה מה קרה?' הוא שאל כמו מפגר..
התקרבתי אליו וראיתי שהוא מתחיל לחייך..
'אנחנו מתחתנים היום!!' אמרתי לו ושמתי את הידיים שלי על הלחיים שלו..
הוא שם את היד שלו על המותן שלי ונישק אותי..
'אני אוהב אותך' הוא אמר לי בזמן שירדנו במדרגות..
'גם אני..זה מוזר שללפני בערך שנה שנאתי אותך עד מוות' אמרתי לו והוא היה ניראה מופתע..
'בוקרררר אובבבבבבב' ג'סמין צעקה לנו וראיתי שהיא יחד עם פטי במטבח אוכלת..
'בוקר טוב ילד שלי שהולך להתחתן ובת הזוג של הבן שלי שעוד מעט הולכת ליהיות גיסתי סיבככככתייייייי' היא אמרה מהרמהרמהר ונתנה לנו חיבוק..
'נו אז היום מתחתנים' היא אמרה כששמה את המשוקשקת של ג'סטין בצלחת..
'כן' ג'סטין אמר והסתכל עליי..
'מתרגשת?' פטי שאלה אותי והגישה לנו את ארוחת הבוקר..
'טוב מישומה' אמרתי לה.
'אני רק רוצה להגיד לכם שאל תתיחסו לפאפארצי,יהיו שם כל כך הרבה אנשים ואני בטוחה שפאפארצי ינסו להסתנן אליכם לחתונה,זה הולך ליהיות לכם הרבה יותר קשה..ועוד עם ילדים..אבל אני כאן ואני תמיד יעזור לכם' היא אמרה וסיימה את המשפט שהכניסה גמבה לפה..
'תודה אמא' ג'סטין אמר ונתן לה נשיקה בפה,וקם ופינה את הצלחת שלו…'למה אנחנו מחכים?' ג'סטין צעק כמו מטורף וכלנו מהר הלכנו להתארגן..
הסדר יום:
•סלון כלות
•להתאפר
•לסדר את הילדים
•להתלבש
•ללכת לחתונה..
לבשתי מהר מהר ובחפיף את זה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=109343686
ויצאתי לסלון הכלות.בסלון ארגנו אותי וממש השקיעו..לא מגלה איזה שמלה אני ישיםםםם!!

~בחתונה~
אני כולי לחץ ואטרף,הילדים עם פטי ועכשיו אני שמה את השמלה כמה דקות לפני שאני עולה,כי היא קצת לחצה לי אז סידרו לי אותה.!
'החופה עוד מעט מתחילה להתארגן' מישהי נכנסה ואמרה..אוקע כבר אני יודעת שג'סטין עושה משהו..לבשתי את השמלה שלי : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=109345215 ויצאתי לכיוון החופה,לפני שנכנסים לאולם יש דלת ענקית מעוטרת ,ומעליה מנורה ושנדלירים יפים..האולם הזה משגע!!!
התחילה מוסיקה שנשמעה לי טיםפה מוכרת…פאקקק אינמצבבבבבבב1!
נכנסתי לאול,וראיתי את ג'סטין יושב על הבמה ומנגן לי OLLG אומייגאדד נווווו.. (וואן לס לונגלי גירל,זה קיצור של הבליברס)
נכנסתי ופשוט עמדתי מול החופשה,ובכיתי…
לקראת סוף השיער הוא באא אליי,וקירב אותי אליו,החזיק לי במותניים ורק איתי טיפה..
my one less lonely girl הוא אמר במשפט האחרון..ממה שבכלל הצלחתי לשמוע..כולם עמדו ומחאו כפיים..
'אני אוהב אותך יפה שלי..קטנה שלי אני אוהב אותך' הוא אמר לי ונישק אותי נשיקה,וטרף אותי!!..
נכנסנו לחופה..והרב,כומר..מה שזה לא יהיה נו העיקר בירך אותנו..
לא עקבתי פשוט לא עקבתי!!
'אתה מוזמן לנשק את האישה' הרב פתאום אמר..ג'סטין סובב אותי אליו,,ונישק אותי נשיקה עדינה וטעימה כמו שאני אוהבת..פתאום היו קונפטים באוויר וזיקוקים מאחוריינו..כולם מחאו כפיים..בערך עשר דקות..ניצלתי את זה..
'אני כל כך אוהבת אותך..ואני רוצה להודות לך על הכל..שאתה תמיד איתי ואתה בחיים לא עוזב אותץי,וגם אם אנחנו רבים..אתה הבעל הכי מושלם שאני אי פעם יכולתי לבקש ג'סטין..אני כל כך אוהב אותך' אמרתי לו והוא נישק אותי..
'גם אם החיים שלי מסובכים..אני תמיד איתך ואני בחיים לא יעזוב אותך..נכון,לפעמים יש מורדות ועליות בחיים אבל מה לעשות!! האהבה שלנו?היא רכבת הרים!' הוא אמר ונישק אותי..

סופושששששש )=


תגובות (1)

אין קוראות ותגובות כי זה לא נותן ליקרוא את עושה את הכותרת של הסיפור ארוכה מידי וזה לא נותן ליקראו אני מציע לך להעלות את כל הפרקים מחדש ושיהיו לפרקים כותרות קצרות יותר תעשי האהבה שלנו היא רכבת הרים #6 סתם לדוגמא ככה הכותרת לא תהיה ארוכה מידי וכל מה שרצית ליכתוב בכותרת תיכתבי ברציתי להוסיף
מקווה שעזרתי :)

05/01/2014 10:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך