האהבה הראשונה
עונה 1
פרק 2
פתחתי את המעטפה ו…
ראיתי תמונות של לוגאן מתנשק היא משהי באתי אליו בזעם ענק, ואמרתי לו "מה זה" הוא אמר מבוהל "זה לא מה שאת חושבת" התחלתי לבכות הוא בא וחיבק אותי העפתי אותי עליתי לחדר והתחלתי לארוז, הוא בא ואמר לי "בבקשה סליחה" לא הקשבתי לו המשכתי לארוז הוא התחיל לבכות אמרתי לו "זאת לא הפעם הראשונה שאתה עושה לי את זה" הוא בכה ואני המשכתי בשלי, הוא חיבק אותי כל פעם והעפתי אותו "אתה זוכר מה אמרתה לי בפעם הקודמת" אמרתי והוא היה אם ראש למטה והוא בה להוציא מילה מהפה עצרתי אותו ואמרתי "אני יגיד לך אמרתה שלא משנה מה יקרה אתה אוהב אותי ואתה נשבעת שזה לא יקרה שוב" סיימתי לארוז ירדתי למטה לכיוון הדלת פתחתי אותה רגע לפני אמרתי ללוגאן "מצטערת זה לא ילך בנינו אולי יום אחד הנסיכה שלך תבוא אבל זאת בטוח לא אני" והלכתי לאוטו התנעתי נסעתי לבית של חברות של אה שכחתי להכיר לכם את החברות של טוב אז ככה אנחנו 9 אנחנו מחקות להקה שפרשה ואמרה לנו להחליף אותה קוראים ללהקה GIRLS GENERATION קודם החברה אחי טובה שלי אביגיל היא אחות של ג'יימס מ- "ביג טים ראש" ואשאר אן , לי , ליאן , רומי , ג'ניפר , קמיל , שרה . בקיצור באתי אליהם ואמרתי להם שנפרדתי מלוגאן הם קיבלו אותי יפה כל הלילה חשבתי על שני דברים : 1 על מה שקרה עם לוגאן 2 על שייני שבעוד יומיים מגעים נישארתי הרבה זמן הרה כי לא הצלחתי להירדם עד שהעניים ניסגרו לי לבד הגיע הבוקר והיה עמוס איך שהגענו כולם היארגנו לקראת שייני וגם אנחנו היינו לחוצות והתחלנו ביו העבודה רגיל אני ואביגל בין לבין פטפטנו וככה זה העבור יותר את הזמן ג'וש ניגש אלנו ואמר לנו "יופי כל הכבוד הייתם מצויינות" ואז…
– ההמשך יבוא –
תגובות (0)