הפרק הקודם לא יצא כפי שתכננתי כלל,אני מצטערת מאוד!!
אווהבת אוותכם (:

האהבה הסודית שלי(סיפור על 1D)-פרק 1-האודישן. תיקון.

03/01/2013 1194 צפיות תגובה אחת
הפרק הקודם לא יצא כפי שתכננתי כלל,אני מצטערת מאוד!!
אווהבת אוותכם (:

"הבאה בתור,אלה" אמר אחד העובדים,נכנסתי בצעדים מהוססים אל תוך הסטודיו,ישבו שם חמישה בנים, נאים למדי,אבל אחד מהם בלט בעיניי,יותר מדי!
"שלום אלה" אמר הארי "שלום" אמרתי נרגשת "את דיירקשנית?" שאל ליאם,הנעתי את ראשי לשלילה.
"טוב אלה ספרי לנו על עצמך.." אמר זאיין,וקרץ לי,לא הבנתי את פשר הקריצה אך לא יחסתי לזה משמעות רבה "אני אלה מידלטון,אני חדשה בלונדון,אני בת 17,רוקדת מגיל 3.." אמרתי "בואי נראה מה את יכולה לעשות" אמר הארי.
המוזיקה החלה,זה היה שיר שלהם "kiss you" רקדתי כמיטב יכולתי,ניסיתי כל צעד מגניב שלמדתי אי פעם.
גמרתי לרקוד, הבנים מחאו כפיים "תראי אלה,ראיתי אותך רוקדת בas long as you love me,boy friend ועוד,את רוקדת מאוד יפה,ובמיוחד שג'סטין שר ברקע" אמר נייל וכולם צחקו, "אני לא חושב שיש צורך להחזיר תשובה במועד מאוחר יותר,התקבלת!" אמר זאיין וחייך אליי.
יצאתי מהסטודיו,כנראה שנבחנתי אחרונה כי בחוץ לא היה אף אחד אחר..
התקדמתי לכיוון הדלת כשהרגשתי לפתע אחיזה בידי,הסתובבתי,זה היה זאיין מאליק "היי אלה,מאחר ואת הרקדנית הראשית שלנו,יש מצב שתוכלי לעבוד איתי קצת.." הוא אמר מבויש "בטח.." השבתי וחייכתי חיוך דמי לובאטו. נסענו לביתו,הוא נעל נעלי ספורט,הוא לבש ג'ינס וטריקו כחולה,לא היה נעים לי להעיר לו על מכנס הג'ינס אז שתקתי.
הוא לקח דיסק ממגירה אקראית והפעיל אותו,זה היה השיר one more night,עשיתי צעד פשוט,והוא ניסה לחקות אותי,לאט לאט העלתי רמה..
כששמתי לב שהוא לא מצליח בתנועות ניגשתי אליו ועזרתי לו "אחד,שתיים,שלוש.." אמרתי באיטיות ואחזתי בידיו כדי שיצליח לעשות את הצעד,השיר התחלף לשיר שקט יותר, התחלנו לרקוד יחד,הוא בהתחלה גיחח אז לבסוף הרצין פנים ורקד מכל הלב,הסתובבתי,הנפתי רגליים,הוא שם לב לכשרוני..
השיר נגמר,אך זאיין עדיין אחז בי.
הוא הסתכל עמוק לתוך עיניי,וחייך.
"את רוקדת מדהים!" הוא אמר וגרם לי להסמיק..
"תודה,גם אתה רוקד לא רע" אמרתי וצחקקתי (:
"לא רע?? הייתי מצוין!" הוא אמר בקול של ילד קטן.
השיר התחלף לגאנגם סטייל,
התחלנו לרקוד כמו שני משוגעים, קיפצנו ללא הפסקה, איכשהו הגאנגם סטייל היה הריקוד הכי כיפי שרקדתי בחיים ורקדתי המון..
אחרי מספר שירים נחתנו שנינו על הספה מותשים,זאיין הניח לידינו 2 מנות מקדונלדס, הוא החל לטרוף את ההמבורגר שלו,בעוד שאני אוכלת ביסים קטנים,התביישתי..
"אלה,תאכלי!" אמר זאיין "לא תודה,קח תאכל את שלי.." אמרתי והוא חטף את ההמבורגר מידי, התחלתי לצחוק,כעבור שתי דקות הוא סיים לאכול (גם את הצלחת)
"אלה רציתי לשאול אותך משהו.." הוא לחש "אז תשאל" ביקשתי "את תרצי לצאת איתי לדייט?" הוא שאל "אממ.. לא!" השבתי,מאוד מבוישת..


תגובות (1)

תמשיכככי…!!!

04/01/2013 05:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך