דמייני על 1D החתיכים ההורסים
את והארי חברים כבר שנתיים , אבל את מתחילה להרגיש שהוא לא משקיע בך מספיק בחודשיים האחרונים . הוא תמיד עסוק , וכל פעם שאת מתקשרת אליו בשביל לקבוע פגישה הוא לא יכול .
את מרגישה שכבר נמאס לך ואת מרגישה שהוא פשוט לא אוהב אותך יותר .
את מחפשת את המספר שלו באנשי הקשר באייפון שלך , ומוצאת את המספר שלו תחת השם "אהבת חיי ♥" .
את מחייגת אליו ומחכה בסבלנות שהוא יענה .
"יעלוש ! היי , מה שלומך?" נשמע קולו הצרוד של הארי מתוך המכשיר .
"הכל מעולה , מה דעתך על דייט הערב ?" שאלת בקולך המתחנן .
"אהממ .. א.. אני מצטער.. אני.. אני לא יכול היום…" גמגם .
"טוב… לא משנה , ביי …" אמרת וניתקת את השיחה.
נשכבת על מיטתך בעגמומיות והתחלת לבכות אל תוך הכרית .
הרגשת כ"כ נורא עם זה שאהבת חייך לא מחזיר לך אהבה , וחשבת על לעשות את הנורא מכל – להיפרד .
קמת ממיטתך ועזבת את הכרית סחוטת הדמעות , והלכת לשטוף את פנייך בטרם יצאת מביתך .
החלקת אל תוך הכפכפים הקלילים שלך , יצאת מביתך וצעדת במורד הרחוב לכיוון ביתו של הארי .
כשהגעת דפקת על הדלת שלוש פעמים בעצבים , ולא הקשת את הנקישה שלך ושל הארי – שתי נקישות רצופות , ואחת בודדה .
"מי זה כבר יכול להיות ?" שמעת את קולו של הארי בטרם פתח את הדלת.
"היי , הארי" אמרת בקרירות והבעה רצינית על פנייך .
"יעל ?! מה את עושה פה ?? לא קבענו כלום , ו … אני פשוט לא מוכן …" הוא גמגם , ויכלת לשמוע על קולו שאת לא רצויה כרגע בבית שלו .
" החלטתי להפתיע אותך , הרי אני החברה שלך , מה לא ככה ?" ענית לו , והוא חייך חיוך אומלל .
נכנסת לתוך ביתו והתחלת להרים את הכריות , להסתכל מתחת לשולחנות ולכיסאות ולחקור את כל הבית .
"איפה היא ?! אה ??" נעמדת מול הארי וצרחת עליו .
"מה!? על מה בדיוק את מדברת ?" שאל הארי עם פרצוף מבולבל .
"אתה יודע בדיוק על מי אני מדברת! הזאתי שאתה בוגד בה איתי!!!" צרחת ודמעות עמדו בעינייך .
הארי פתח את פיו בכדי לדבר אך את קטעת אותו .
"לא! אל תגיד שום דבר !! רק תראה לי איפה היא !!!" הדמעות פרצו מעינייך והתחלתילמרר בבכי .
"אני לא בוגד בך , מאיפה הבאת את השטות הזאת?!" הארי היה מופתע .
" מאז שאתה בקושי מדבר איתי ! " צרחת עליו ויצאת מהבית שלו בריצה .
רצת לביתך והלכת לישון , ככה לפחות לא תרגישי כלום .
האייפון שלך צלצל מלא פעמים אבל את השתקת אותו כי ידעת שזה הארי .
עצמת את עינייך ושקעת בשינה עמוקה.
~ בוקר ~
התעוררת בשעה 11:00 בבוקר ומשום מה עדיין היית עייפה .
היית נסערת מהמריבה שלך עם הארי אמש .
החלקת אל תוך נעליי הבית שלך וצחצחת את שינייך .
הלכת לסלון העיניים חצי סגורות ופתאום התנפלו עלייך גל של אנשים וצרחו "הפתעה!!!" .
" עדיין בוגד בך ? " הגיע הארי ונישק אותך נשיקה חמימה על שפתייך .
" אז בזה הייתי עסוק כל הזמן הזה? בלתכנן את ה… יומולדת שלי ! שכחתי שהיום זה יום ההולדת שלי ! הו הארי אני כ"כ מצטערת , לא הייתי צריכה להאשים אותך סתם !" התנצלת בפניו והוא חיבק אותך חיבוק אוהב ולחש באוזנך : " זה בסדר " .
" אני אוהבת אותך " אמרת לו .
" גמאני אוהב אותך " ענה הארי ונישק אותך נשיקה ארוכה ונעימה כזו , שכ"כ התגעגעת אלייה .
תגובות (0)