lidor1110003
הדמייני הראשון שלא יצא לי כל כך טוב , אני ישתדל להעלות עוד דמייני שיהיו יותר טובים

דמייני על ליאם !

lidor1110003 23/01/2014 1724 צפיות 2 תגובות
הדמייני הראשון שלא יצא לי כל כך טוב , אני ישתדל להעלות עוד דמייני שיהיו יותר טובים

דמייני על ליאם :

זה היה עוד ערב שגרתי בלונדון , הגשם יורד בחוץ , אין נפש חיה בחוץ והשמיים אפורים .
ישבת בביתך , לבד , מול התנור שמחמם אותך ולאט לאט התחלת להרגיש שאת נרדמת .
אף אחד לא היה גר איתך במגורי הפניימיה , לא היה לך אף אחד .
לפתע שמעת דפיקה בדלת שהעירה אותך .
״ מי זה ?״ שאלת בקול חושש
״ליאם״ הקול שמאחורי הדלת ענה
פתחת את הדלת ומולך עמד נער יחסית גבוה עם כובע גרב על ראשו ומעיל עטף את גופו .
״ מי אתה ?״ ישר שאלת
״ליאם , אמרו לי שאני השותף החדש שלך ״ הוא אמר וחייך
״תכנס ״ אמרת ונתת לו להכנס
הוא התחיל לסדר את בגדיו בחדרו ואת עלית לישון ונרדמת .
בבוקר התעוררת ושהלכת למטבח מצאת את ליאם יושב במטבח ושותה נס .
״בוקר טוב״ אמרת והתיישבת לידו
״בוקר טוב״ הוא אמר וחייך
״טוב צריך ללכת , הלימודים צריכים להתחיל עכשיו ״ אמרת ושתיכם קמתם ויצאתם לכיוון בית הספר של הפנימיה .
אחרי שעתיים של אנגלית , שלוש שעות מתמטיקה ושעה של כימיה , נגמר בית הספר וחזרתם לדירתכם המשותפת .
״ תשמעי ____, אני לא יודע איך להגיד לך את זה אבל … אממ… אנחנו מכירים רק יום אחד אבל מהיום הראשון שראיתי אותו , לא הפסקתי לחשוב עלייך , לא הפסקתי להתסכל עלייך , אני צריך אותך לידי , אני אוהב אותך ״ הוא אמר את זה והיית בשוק.
״וואו ליאם , אני לא יודעת מה להגיד , אף פעם לא אמרו לי את זה , וגם אני מאתמול לא הפסקתי לחשוב עלייך , אני אוהבת אותך ״ אמרת ונשמת לרווחה
לא עברה שנייה וכבר שפתיו הוברשו בשפתייך .
זאת הייתה נשיקה מלאת תשוקה , מלאת אהבה , אגרסיבית ובו זמנית עדינה .


תגובות (2)

ממש חמוד!!! כאלה על ליאם תמיד יוצאים הכי מתוקים!
מחכה לעוד

23/01/2014 07:23

אני חייבת לומר,בשביל הפעם הבאה,תקחי את זה כעצה לשיפור.
בשביל לעשות דמייני טוב או כל סיפור אחר,כדי לעשות שיהיה יותר "מציאותי".
אני חושבת שאף אחד לא נתקל בהתאהבות כל כך מהירה….לפחות לא אני.
אני יודעת,זה סיפור מהדמיון,אבל אני חושבת שזה צריך להיות קצת יותר מציאותי.
אל תקחי את זה בצורה רעה,להפך,אני מנסה רק לעזור לך לפעם הבאה.
שוב,זאת עצה לשיפור.
בהצלחה :)

23/01/2014 09:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך