דמייני על זאין❤
׳נוווווו אמא אבא אני לא מכירה את הבן אדם למה הוא עובר לגור איתנו ועוד בקומה שלי????׳ שאלת את ההורים שלך העצבים ׳כי הוא הבן של חברים שלנו ואין לו כרגע מקום לגור!! תתמודדי עם זה ______' ההורים שלך אמרו לך וישר עלית למעלה בעצבים ונשכבת במיטה וכנראה שנרדמת אז קמת לבוקר חדש.
׳בוקר מאמי בואי הוא תכף אמור להגיע׳ אמא שלך אמרה לך ׳אני יורדת טוב וואי׳ אמרת לאמא שלך בעצבים התארגנת התלבשת התאפרת טיפה וירדת למטה.
׳בואי______תכירי זה זאין׳ אבא שלך אמר ובחנת אותו מכף רגל ועד ראש והוא היה חתיךךךך אבל נראה ערס כזה.
׳זאין תכיר זו______ הבת שלנו׳ אמא אמרה והוא התקדם לעברך ונתן לך חיבוק וישר איך שהוא נגע בך היה לך צמרמורת ׳היי׳ אמרת לו ׳היי׳ הוא אמר לך ׳טוב ______ תראי לו את הקומה ואת החדר שלו׳ אבא שלך אמר לך ׳טוב בוא ______׳ ולקחת לו את היד ועליתם לקומה שלך עם המזוודה שלו.
׳אז זה החדר שלך ושמה זה השירותים׳ אמרת לו והסתכלת עליו וכנראה בהית בו ׳אני יודע שאני חתיך אבל לא עד כדי כך׳ הוא אמר ׳צנוע אה׳ אמרת לו ׳אתה מוכר לי מאיפשהו׳ אמרת לו ׳כן אני מלהקת וואן דיירקשן׳ הוא אמר לך ׳אהה מגניבב׳ אמרת לו ׳את יפה את יודעת?׳ הוא אמר לך והסמקת ׳תודה גם אתה נראה מאוד טוב׳ אמרת לו ׳את די מוצאת חן בעיניי׳ ועכשיו הסמקת ממששש! ׳גם אתה בעיניי׳ אמרת לו וישר לא חשבת ונישקת אותו.
—כעבור חצי שנה—
׳בייבבבב איפה את?׳ זאין אמר לך ׳כאן!!׳ צעקת לו ׳אני אוהבת אותך׳ אמרת לו ונישקת אותו ׳גם אני אוהב אותך!׳ הוא אמר לך ׳תשמעי חשבתי על זה הרבה׳ הוא אמר והתחלת להילחץ והוא לקח את היד שלך החוצה וראית מלא בלונים ומלא רקדנים ולא הבנת ופתאום היה השיר של הלהקה שלהם "what makes you beautiful" וריקודים ואז היה כתוב על החולצות ׳__ __ __ __ ה ת י נ ש א י
ל י ? ׳ והתחלת לבכות וקפצת על זאין ואמרת לו כן שאת רוצה.
׳אני אוהבת אותך!!׳ צעקת לו ובכית תוך כדי.
–אחרי שנה וחצי–
׳מאמי לך תביא את ליאל מהגן׳ צעקת לזאין ואז ראית את הבת הקטנה שלך מאחורייך ׳אמאאאא!!׳ ראית את הבת הקטנה שלך רצה אליך ׳לילי!!׳ צעקת לבת הקטנה שלך ׳אני אוהבת אותך סורי שלא יכולתי לבוא לקחת אותה…׳ אמרת לבעלך זאין.
אז זאת המשפחה המאושרת שלך את זאין וליאל הקטנה שלכם.
תגובות (2)
וואוו מושלםם
זה ממש חמוד!!!!