דמייני על הארי :)
את והארי כבר שנתיים ביחד , ואת עדיין מקבלת שנאה מהמעריצות על זה שאת עם הארי .
יום אחד התחברת לטוויטר וראית את כל השנאה , ראית שמעריצה אחת כתבה לך " שמנה,מכוערת"
הסתכלת שוב על מה שכתוב ופרצת בבכי.
עמדת מול המראה ותפסת בבטן שלך וחשבת לעצמך " למה אני לא יכולה להיות כמו הדוגמניות ? "
פתאום הרגשת שתי זרועות חזקות עוטפות את מותנייך .
" בייב , את מושלמת ! " הארי אמר ונתן לך נשיקה בלחי
כמה שעות מאוחר יותר , התחברת לטוויטר וראית שהארי צייץ בטוויטר עלייך ,
היה כתוב : " בבקשה תפסיקו לשנוא את ______ ( השם שלך ) , היא בן אדם מדהים ואני שונא לראות אותה בוכה " .
הלכת לחפש את הארי ושירדת לקומה הראשונה ראית שולחן ועליו אוכל ונרות דולקים .
הלכת למטבח ומצאת את הארי מבשל , אחרי שהוא סיים לבשל הוא הוביל אותך לשולחן ושניכם אכלתם.
לאחר שסיימתם לאכול הוא קם מהשולחן וירד על ברך אחת .
" אני אוהב אותך כל כך , כואב לי לראות אותך בוכה , כל מה ששלי שלך , ואני רוצה לבלות את כל החיים שלי איתך , מה את אומרת ? תהיי גברת סטיילס שלי ? " הוא אמר והביא לך קופסא עם טבעת בפנים.
שמת יד על פיך , היית המומה , דמעות החלו לרדת מעיניך , הנהנת בראש לכן ונתת לו נשיקה .
שנתיים לאחר החתונה שלכם , ילדת ילדה קטנה עם עיניים ירוקות ושיער מתולתל , שמה _____ (השם של הילדה שלכם ) .
תגובות (10)
נחמד
אויגד זה חמוד ומושלם!!
זה יפה :) את כותבת זורם, וזה מקורי…
מחכה להעלאה הבאה ;)
איזה חמוד :)
אני מחכה לעוד דמייני שאת מעלה :)
הדמייני הזה יצא ממש חמיד :)
אני לא דירקשנית איך שלא כותבים את זה אבל זה נחמד אהבתי כתיבה מעולה ^_^
מעיין סתם לידע כללי כותבים דיירקשנית, לא נראה לי שזה מעניין אותך כיאת לא דיירקשנית אבל לא נורא.
דידי תודה יש לי חברה דיירקשנית אז לפחות לימדת אותי משהו
ואני בליברית
אין בעד מה
יאאא איזה חמוד :,)