אור סטיילס מאליק
דמייני❤ מקווה שאהבתן כי על זה אני חולמת שיקרה לי כשחברה שלי תטוס עוד מעט ללונדון להופעה שלהם והכרחתי אותה להביא לי חתימה והקדשה חחחחחחחחח מקווה שאהבתן❤ אם יהיה לי עוד רעיון אני יכין עוד אחד❤ רק תגידו על מי!^^
תגיבו:-)
לאב יווווו

דמייני על הארולד❤ תהנו!(:

אור סטיילס מאליק 11/05/2013 2180 צפיות 5 תגובות
דמייני❤ מקווה שאהבתן כי על זה אני חולמת שיקרה לי כשחברה שלי תטוס עוד מעט ללונדון להופעה שלהם והכרחתי אותה להביא לי חתימה והקדשה חחחחחחחחח מקווה שאהבתן❤ אם יהיה לי עוד רעיון אני יכין עוד אחד❤ רק תגידו על מי!^^
תגיבו:-)
לאב יווווו

דמייני על הארי
אוף אני לא מאמינה .. טוב לפחות את תהני בהופעה .. ולא לשכוח להביא לי הקדשה וחתימה!״אמרת לחברתך הטובה בעצבות מכיוון שאת לא יכולה לטוס ללונדון כדי להיות בהופעה של הלהקה האהובה עלייך .
״אין מצב שאני שוכחת! אני יתגעגע !״ חברתך אמרה והתנתקה מחיבוקך כדי לעלות למטוס.
״הנה .. טוב ביי .. תניפי דגל ישראל!! לא לשכוח!! ביי..״ אמרת לה וחיבקת אותה שוב. היא נכנסה למטוס והוא התחיל לנוע בזמן שאת עומדת שם ומסתכלת דרך החלון על חברתך מזילה דמעה קטנה שמיד החליקה על לחייך.

-נקודת מבט של חברתך הטובה –

הגעתי להופעה , היו שם מלא בנות צורחות , אבל לאף אחת לא היה הרעיון להניף דגל גדול של המדינה שלהם! ההופעה התחילה והם מיד שמו לב אליי , אני היחידה שהניפה דגל , ולא שלט או כאלה . זאין ונייל הסתכלו עליי במבט מוזר של ׳מה היא מחזיקה ׳ וכאלה אבל הארי לואי וליאם דווקא חייכו כל פעם שראו אותי מניפה את הדגל.
ההופעה נגמרה , התרגשתי מאוד לקבל את החתימות שלי , התקדמתי אליהם במהירות.
״שלום ״ הארי אמר וחיבק אותי
״היי.. אפשר חתימה ?״ שאלתי בהתלהבות
״ברור יפה..״ הארי אמר וחתם לי עם הקדשה על יומן שלי של וואן דיירקשן .
״אממ תגיד אפשר עוד אחת לחברה שלי בישראל ? זה מאוד חשוב לה והיא לא יכלה להגיע ..״ שאלתי בהיסוס מקווה לתשובה חיובית
״ברור אני תמיד שמח לחתום למעריצות״ הארי אמר וחייך , הוא לקח את חתיכת הדף והעט והתחיל לחתום
״מה שמה ?״ הוא שאל
״_____________ , היא מעריצה ענקית!״ ענית עם חיוך
״אז את מישראל? אני מניח שכן.. גם היא מישראל ?״ הוא שאל בהתעניינות
״כן , אנחנו גרות שם . כולם שם מעריצים משוגעים .. אבל ___________ היא המעריצה הכי גדולה שלכם שם!היא לא מאלה שיש להן את כל הדברים שלכם ואלה שצורחות בלי הפסקה כל פעם שמדברים עליכם , היא מאלה ששקטות אבל תסמוך עלי , היא המעריצה הכי גדולה שלך״ אמרתי במהירות והתפלאתי שהוא הוסיף
״באמת? ספרי לי עוד״ הוא אמר
״אוקיי, אתה הפייב שלה , היא באמת מקסימה וחכמה , היא ביישנית , והיא יכולה לבהות בתמונות שלך שנים. אני רצינית ! פעם אחת בשיעור המורה תפסה אותה בוהה בתמונה שלך בספר שלכם , והיא כמעט בכתה שלא תיקח לה אותו.. וכולם בעיר שלנו יודעים את זה , היא לגמרי המעריצה הכי גדולה שלכם״ אמרתי בהתלהבות שהארי סטיילס רוצה לדעת עוד על החברה המעריצה הכי גדולה שלהם.
״וואו.. באמת? תני לה את זה , וכבר נראה .. ״ הוא אמר וחייך אלי והעביר לי את היומן שעד עכשיו הוא חתם בו.
וואו! היא כלכך תתלהב !

-נקודת מבט שלך-

״יש לי הפתעה ענקייייתתתתתת בשבילך להיום כשאני יחזור״ עברו שעתיים מאז שחברתי הטובה שלחה לי את ההודעה הזאת , ועדיין, לא הצלחתי לפענח מה ההפתעה והיא עדיין לא הגיעה ..עמדתי להירדם על הספה בסלון בדיוק כשהיא נכנסה עם דף בידה .
״אעאעאעאעאע את לא מאמינהההההההההההה הנה החתימהה דיברתי עם הארי על זה שאת המעריצה הכי גדולה שלהם והוא אפילו לא נתן לי להסתכל מה רשום בפתק ! אז את עכשיו קוראת ואומרת לי!״ היא אמרה בהתלהבות
״אבל הוא לא רצה שתראיייי וחוץ מזה אולי זה פרטי?״ שאלת רק כדי להוריד אותה מהנושא.
״אוףףףף בסדר .. אני הלכתי ביי תקווי למשהו טוב״ היא אמרה ויצאה מביתי
פתחת את הפתק והופתעת ! מאוד !

׳___________ היקרה ,
חברתך סיפרה לי עלייך תוך כדי שחתמתי בדף זה , את נשמעת באמת המעריצה הכי גדולה שלנו, ואשמח ליצור איתך קשר איכשהו. את הטלפון אוסרים עלי למסור , לכן הנה הדואר שלי , מקווה שאוכל לדבר איתך❤ את נשמעת ממש מגניבה ומתוקה!

[email protected]
אוהב …
הארי סטיילס׳

אומיגאאאדדדדדדדד הארי סטיילס ! האיש עם העיניים הכי מושלמות בעולם והתלתלים המושלמים האלה , והחיוך המהמם הזה .. רוצה ליצור איתי קשר!! וואו… אני ישלח לו הודעה לדואר !

׳ל: הארי סטיילס
מאת:_______
נושא:החתימה

היי הארי ! אני לא מאמינה שאני מדברת איתך כרגע ! או שבכלל רצית שנדבר ! וואו חח אתה באמת חושב שאני מגניבה ומתוקה ? ומתי תבואו לישראל?

בתודה ,
_______׳

מיד אחר כך, לפחות חמש דקות, הוא שלח לי מייל חדש.

׳ל:_______
מאת:הארי סטיילס
נושא: הדואר שכתבת

היי .. כן אני חושב שאת צריכה להיות ממש מגניבה ! וחברה שלך סיפרה לי גם שפעם בהית בספר שלנו כל השיעור חחח לא חשבתי שיש רמה כזאת של הערצה .. אני ישמח לפגוש אותך יום אחד ! אולי היום? ביקשתי מההנהלה לבוא לישראל, האמת? רק רציתי לפגוש אותך.. אני יודע שזה קצת מפתיע כי רק שמעתי עלייך מחברה שלך בהופעה אבל אני חושב שאם ניפגש אני ממש יחבב אותך! אז היום בשדה התעופה בתל אביב ? אני יהיה יותר משמח לפגוש אותך!

אוהב❤❤❤❤❤
הארי סטיילס.׳

———-סוף הפגישה שלכם———-

״_______, זה לא קורה לי הרבה ובטח שלא אחרי שפגשתי אותך לפני שעה , אבל .. אני חושב שאני מתחיל להתאהב בך..״ הוא אמר וקירב את פניו לשלך ונישק אותך נשיקה חמימה וארוכה . את נהנת מכל רגע . ולהפתעתך , גם הוא .


תגובות (5)

שימי בז'אנר מפורסמים אחרת תחסמי ויהיה חבל נכון?..
ואני לא רוצה לדווח כי רואים שהשקעת.

11/05/2013 02:18

מושלם! ואפשר וואן שוט אל לואי?

11/05/2013 02:21

וואי איזה מושלמיייי הלוואי עליי!!!!!!!!
אני אשמח אבל לא דמייני אם אפשר אז וואנשוט עם הארי הנה התיאור:
שם: הדר
גיל: 17 וחצי
תיאור חיצוני: שער שחור פחם עם גוונים של חום בהיר, עיניים אפורות כהות קשות כאלה, שפתיים מלאות, גומה מטר 70 בדיוק רזה בהירה יחסית בעור, נמשים על הלחיים והאף.
אופי: ביישנית מאוד ליד אנשים חדשים, לא מכירה את הארי ואת וואנדי אבל ברגע שרואה אותו היא מתאהבת… היו לה הפרעות אכילה בעבר והיא נזהרת מאוד בקטע של אוכל ואלכוהול וכל מנה שהיא מכניסה לגוף, אלרגית לחלב (הרבה בעיות…!), גמישה מאוד, חייכנית וספורטיבית…
מקווה שהספיק אם לא תגידי אני אכתוב עוד :-)
מקווה שתעשי עליי וואנשוט תודה ^_^
היומניסטית ^.^

11/05/2013 02:59

אני יעביר למפוסמים-_-

11/05/2013 03:45

ונאמר אמן!!

11/05/2013 03:58
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך