זה עוד סיפור שאני מנסה לכתוב מקווה שתאהבו :)

ג'סטין ומדיסון-סיפור אהבה <3

14/01/2014 786 צפיות 2 תגובות
זה עוד סיפור שאני מנסה לכתוב מקווה שתאהבו :)

הקדמה :)
___________
היי,השם שלי מדיסון לנרד אני עשירה אני חיה בשכונה קלאבסס שבקליפורניה ואני גרה בבית ליד ג'סטין ביבר כמו שכבר ניחשתם אני הבת של ליאונרד לנרד ושל איימי לנרד אני לומדת בארטס סכול שזה בית ספר לאומנויות שנמצא מעבר לשכונה שלי יש לי בסטית בשם אמה והיא חצי יהודייה אז יש לה שם מלא אמה עדי אדיסון והיא גרה איתי בבית (אנחנו באותו חדר) כי ההורים שלה תמיד בנסיעות עסקים ואח מושלם שנמצא בפנימייה למצטיינים באנגליה ואנחנו תאומים אנחנו ממש נראים אותו דבר שיער בלונדיני פלטינה חיוך הורס עיינים כחולות שלו והעיינים שלי תאמינו או לא סגולות……………..מיוחד לא?! אני צבעתי את השער שלי לחום ואני נראית כמו ברונטית אמיתית אז אני מאושרת והחיים שלי דיי פשוטים חוץ מזה שכל 10 דקות שומעים את אבא שלי וג'סטין רבים ג'סטין עושה מהו טיפשי אבא שלי צורח עליו כשחושבים על זה בחיים לא פגשתי את ג'סטין אבא שלי לא מרשה לי ולא כל כך אכפת לי מכל השמועות בטלוויזיה למה שיהיה לי אכפת הבן אדם שוכב עם כל מי שהוא רואה יוצא על כולם וחי בסרט אין לי חבר ואני לא כל כך מעוניינת יש לי מספיק בעיות על בנים מאמה כל יום היא בוחרת ילד חתיך ועשיר אחר ולמחרת……………………………. בום! זה נגמר והוא בפח….לפעמים אני מרחמת עליהם אבל בעיה שלהם שהם יצאו איתה הם יודעים שהיא מסוכנת!

'קומי' קומי 'קומי 'קומי' שמעתי את אמה מנסה להעיר אותי 'מה' עניתי בקול ישנוני 'טוב,תקשיבי אני יודעת שעוד שבוע נגמר החופש הגדול וחשבתי שאוליי נארגן מסיבה כי ההורים שלך במילא יוצאים לכל השבוע הזה וליותר והם יחזרו בערך בעוד 2 3 חודשים גג אז פליזזזזזזז' אמה אמרה קופצת על המיטה ועושה לי פאפי פייס 'אוקיי, אם תתני לי לישון' אמרתי מכסה את ראשי בשמיכה ומיסתובבת לצד השני 'לא!,קומי' 'משעמם לי ולא באלי להישאר לבד בבית הענקי הזה ההורים שלך יצאו וכל העובדים והמשרתים ביום חופש אז …..קומי' אמה אמרה שוב מושכת ממני את השמיכה 'בסדר בסדר' אמרתי קמה מהמיטה שאני בחולצה טי שירט ארוכה שהייתה לי בארון ולובשת שורט עליי '1……..2……….3…..ו' אמה אמרה והתחילה לברוח אתם מבינים ההורים שלי לא בבית הבית ריק והוא ענקי אז מה יותר טוב מתופסת????!!!! רצנו בכל הבית משתמשות במעלית במדרגות בכיסא הנחים של המדרגות בחבלים שנופלים מהתקרה בחדר הילדים ועמוד הכבאים שנמצא בצד ימין של הבית ועובר בכל הקומות אז ששמענו דפיקה בדלת אני הולכת לפתוח צעקתי לארמה שרצה מהר לקומה למעלה מנצלת את הזמן הגעתי אל הדלת הענקית ופתחתי עושה תוך שתי שניות כל בגדיי היו מכוסים בצבע כחול ופניי גם ואני מכווצת את פניי ועומצת את עייני מפחדת שיכנס צבע לעייני הרמתי את ידיי וניגבתי מאזור העיינים את הצבע הכחול ומרימה את ראשי ורואה חבורה של כימעט חמישה ארבעה ילדים בגילי וג'סטין מקדימה בפרצוף מבוהל שהשאר צוחקים WTF?!?!?!? צעקתי עם פרצוף כעוס…………………..2 תגובות ממשיכה :)


תגובות (2)

תמשיכייי !! ^-^

14/01/2014 07:40

אוקיי :)

15/01/2014 10:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך