בית כוכבים
הקדמה: קבלו בבקשה את ג'סטין ביבר סלינה גומז דמי לובאטו וואן דיירקשן מיילי סיירוס כוכבות הסידרה שקרניות קטנות ויפות כוכבי הסידרה יומני הערפד ביונסה ואריאנה גרנדה כל הכוכבים האלה עומדים לחיות באותו בית עם משימות ואתגרים והם הולכים להיצפות 24/7
יום ראשון בבוקר-נקודת מבט ג'סטין ביבר:
'ג'סטין' 'ג'סטין' קום שמעתי את הקול של מדיסון לא רציתי לקום אז השארתי את העיינים סגורות 'ג'סטין אתה צריך לקום יש לך שעתיים להתארגן לכניסה לבית' פתחתי את עייני כך שהיא עדיין לא יכלה לראות שאני ער והייתה לה דימעה על הלחי היא התקרבה ונשקה לי על המצח ניקת את הדמעה וצעקה 'קום כבר חתיכת פוץ' 'אני קם אני קם לא צריך לצעוק' אמרתי וזרקתי לעברה כרית 'או, אתה לא עשית את זה'
היא אמרה וחיוך על פניה 'אה, כן אני כן אמרתי והתחלתי לברוח בחדר שהיא זורקת לעברי כריות (החדר שלו ענק) רצתי ונכנסתי מהר למקלחת נעמדתי מול המראה ושמעתי אותה יוצאת אוף היא משגעת אותי אבל אני חייב לשמור את זה מקצועי (מי שלא יודעת ג'סטין הוא המנהל של מדיסון בר) נכנסתי להתקלח והייתי מוכן אחרי שעה יש עוד שעתיים וחצי לטיסה אז ירדתי לחדר של מדיסון דפקתי על הדלת 'מדיסון תפתחי לי' דפקתי שוב כמה פעמים ואף אחד לא ענה לי נכנסתי וראיתי קופסא על המיטה איך שבאתי לפתוח אותה מדיסון נכנסה לחדר עם מגבת 'איפה היית' שאלתי אותה 'מה זה עיניינך?' היא שאלה 'זה ענייני כי אני המנהל שלך ואני אמור לדעת איפה את נמצאת כל דקה' היא התחילה לצחוק תפסתי אותה מהיד ומשכתי אותה אליי זה יצא שהיא די צמודה אליי 'מה כלכך מצחיק?' שאלתי שאני נושך את השפה התחתונה 'אתה' היא עונה ובורחת למקלחת אחרי שעה יצאנו לשדה תעופה סיכמנו שסקוטר יטוס יחד איתי ויעבור ב"בית כוכבים" למגורים של המנהלים ומדיסון התחננה אז נתתי לה אבל היא חוזרת אחרי ישבנו בכיסאות שברמקולים נשמע 'בעלי מטוס פרטי נא להגיע אל החלק האחורי של שה התעופה כך עשינו אחרי 6 שעות שמעתי קול מוכר צוחק פתחתי טיפה את עייני והבנתי למה הייתי בלי חולצה שבין ידי נימצאת מדיסון מכורבלת ושפתיה נוגעות טיפה בשפתיי וסקוטר מצלם אותנו……
תגובות (2)
יוואוו זה הביםור הכי מקורי ולא קיטשי שראיתי פה… מוושלםם!
*סיפור*