בינתיים בלי שם סיפור על 1D פרק 3
ישבנו אני, קלי, אביטל, אביה ולירון וחשבנו על שירים. אחרי שעתיים שכתבנו כמה שירים ניסנו למצוא מנגינה אחרי חצי שעה שלא מצאנו מנגינה כמו שצריך ליאם ניכנס לחדר. הסתכלתי עליו על עיניו החומות היפות על אפו הסולד על שערו היפיפייה על גופו הנאה חום עבר בגופי והרגשתי את לחיי מקבלות צבע אדמדם "אז מה את חושבת שקד?" הבנות שאלו אותי והחזירו אותי למציאות. "אמ.. אני לא בטוחה" אמרתי מנסה לצאת מהמצב שניכנסתי אליו "תראי את לא צריכה להחזיר לי תשובה עכשיו אבל תבטיחי לי שתחשבי על זה" ליאם אמר במבטא בריטי סקסי לא שקד את לא נכנסת לשם עוד פעם ו- "נו?" שאלו אביה לירון אביטל וקלי ונזכרתי שאני צריכה להחזיר לליאם -אל תיכנסי לזה שוב שקד- תשובה "כן אני יחשוב" הוא חייך חיוך מהממם ויצא אחרי שהוא יצא הבנות הסתכלו עליי כל אחת עם חיוך שובב מתנוסס על פניה "אז שקד ליאם אה?!" אביטל אמרה "מה?" אמרתי משחקת אותה תמימה כשאני יודעת למה היא מתכוונת "אל תנסי המשחקים שלך -עד כמה שהם משכנעים- לא עובדים אלינו" קלי אמרה (דרך הגב החלטתי שקלי יהודייה ויודעת עיברית והשיחות שלהן הן בעיברית חוץ מהשיחות עם הבנים או אם דמות חיצונית אחרת) ידעתי שהיא צודקת לא יכולתי לעבוד עליהן הן הכירו אותי יותר מידי טוב…. "אתן צודקות אבל…. אני לא נכנסת לזה שוב אתן זוכרות מה קרה פעם שעברה" אמרתי להן בעוד זיכרונות עולים לראשי… הנה אנחנו מתחבקים …. והנה כאן אנחנו בדייט …. וכאן הוא מנסה ל… אני לא יכולה יותר הדמעות יצאו מעיניי אני לא נכנסת לזה עוד פעם אני פשוט לא "היי אל תבכי אולי ליאם בכלל לא כמו את יודעת מי" אמרה אביה בקול רך מחבקת אותי בעוד אני בוכה על כתפה "אל תנסי להיזכר בו שקד הוא לא שווה אפילו את היריקה שלך ובטח שלא את הדמעות שלך" אביטל אמרה מנסה את הנאום שכבר ממזמן לא עובד עליי אלא רק גורם לי לבכות חזק יותר "שקדי היי את רוצה לנסות לכתוב אליו שיר ככה תוציאי את זה הכי טוב?" לירון הציעה וכשחשבתי על זה יותר הבנתי שכדי לאט לאט מחיתי את הדמעות והתחלתי לכתוב "בזמן שאת כותבת תחשבי על ההצעה של ליאם על לבצע שילוב להקות לשלוש שירים" קלי אמרה לי ורק אז קלטתי מה ליאם ביקש ממני כדאי לא כדאי לי טוב על זה נחשוב אחר כך יש לי סערת רגשות לפרוק על הדף (דרך הגב השיר זה שיר שכתבתי בתחילת השנה רשמתי אותו על משהו שקרה לי השנה לא רוצה לדבר על זה).
רשמתי וכתבתי ומחקתי ובכיתי ולבסוף זה מה שיצא:
הוא את שלו יקבל
הוא לא יפגע בך יותר
אז את הדמעות תנגבי
את העבר תזרקי
ועכשיו רק תשמחי
פזמון:
זה עבר זה לא יחזור
זה עבר והפצע יעבור
אז עכשיו תבכי תצרחי ותשפכי
אבל תמיד תזכרי
יש לך אותי
זה נכון שעכשיו זה כואב
זה נכון שעכשיו זה קשה
והוא עכשיו יסבול
והוא יהיה לו רע
כי בך הוא לא יפגע
פזמון: זה עבר וזה לא יחזור…..
ועכשיו יהיה לו רע
ועכשיו תורו להיפגע
כי בך לא יפגעו
אותך לא יהרסו
אותך לא ישברו
פזמון: זה עבר זה לא יחזור…3X
סגרתי את המחברת הכנסתי לתיק זרקתי ביי לבנות ונסעתי הביתה.
תגובות (4)
פרק ממש יפה תמשיייכיי!
מושלםםםםםםםםםםם תמשיכייייי !!
ותעשי פרק שהבנות חושבות על שם ללהקה שלהן , ולא לשכוח אני על הגיטרה האקוסטית חחחחחחחחח חולה על גיטרה D:
תמשיכייייי מתה עליךךךךךךךך תודה שהוספת אותי:P
מהמם!!תמשיכייי