ביחד לעולם | סיפור על JB | פרק 5

Inbal 24/03/2013 779 צפיות 7 תגובות

*נקודת מבט קייס*
נכנסנו לאולם. צ'אז אני וראיין התיישבנו באמצע של האולם, בקצה. התיישבתי ליד ראיין. התחרות כשרונות התחילה. לא הסתכלתי על האנשים. רק הייתי מבולבלת בתוך עצמי ולא ידעתי מה לעשות. באיזהשהוא רגע שמתי לב שתפסתי את היד של ראיין. ראיין חיבק אותי ומילמל שההופעה של ג'סטין תעבור מהר. אחת מהילדות שהופיעו סיימה לרקוד ואז בטי סנקס, המנחה של התחרות נכנסה. "את הנער הבא כולכם מכירים. אז אין לי איך להציג אותו חוץ מלהגיד- קבלו את ג'סטין ביבר!". תפסתי את היד של ראיין יותר חזק. ג'סטין עלה על הבמה. כשמחיאות הכפיים נחלשו הוא התחיל לדבר. "את השיר שאני אשיר עכשיו, כולכם תחשבו שכתבתי אותו על סלינה גומז. זה די נכון, אבל לא עד הסוף. חלק מהשיר כתוב עליה. אבל כשהתחלתי לכתוב אותו, זה היה קצת לפני שהגעתי לפה." הוא נשם נשימה עמוקה. "ואז כשהגעתי לפה, פגשתי אותה. הבת אדם הכי מושלם ביקום. האישה ששינתה אותי. שאותה אני אוהב הכי בעולם. פגשתי את קייס. קייס אריסון." הרמתי את המבט שלי. הייתי בשוק. "אז קייס," הוא התחיל לגמגם, "רציתי להגיד לך ש.. אממ.. אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר. את החצי השני שלי, את משלימה אותי יותר מכל איש בעולם הזה. אני לא יכול בלעדייך." הוא חיפש אותי בעיניו. "ו.. השיחה שהייתה לנו, הייתי בשוק. הייתי בשוק שאפילו חשבת על זה. אני מצטער שאת חושבת ככה, ואני מצטער שלא נלחמתי עלייך." הוא שתק. כולם שתקו. הוא הרים את הגיטרה והתחיל לשיר.

*נקודת מבט ג'סטין*
הרמתי את הגיטרה. לא הזזתי את העיניים שלי מקייס. היא הייתה כל כך בהלם. אולי אני טועה? אולי לא הייתי בסדר? אבל חייב להמשיך. זו הייתה הפעם הראשונה שהמעריצים שלי היו בשקט. הבליברס שלי, המעריצים הכי משוגעים בעולם שתקו. לא כי הם התעלמו ממני, הם היו בשוק, אולי אפילו יותר מקייס. בלעתי לרגע את הרוק והמילים פשוט יצאו מהפה.
"Lately I've been thinkin', thinkin' ’bout what we had
I know it was hard, it was all that we knew, yeah."
חלק מהבליברס התחילו לזמזם את המילים, אבל עדיין היה שקט יחסית. זו הייתה הפעם הראשונה שלא הסתכלתי על הבליברס. הסתכלתי רק על קייס. היא הסתכלה עליי. מבטינו ננעלו. ראיתי שהיא רוצה להזיז את העיניים אבל היא לא הייתה מסוגלת.
"'Cause nothing can ever, ever replace you." המילים התחילו לרעוד לי קצת. מזל שהבליברס התחילו לשיר יותר חזק. אבל קייס שמה לב. ראיתי את זה בפנים שלה. היא התחילה למלמל גם את המילים. ראיין החזיק לה את היד. כמה שקינאתי בו ברגע הזה. הוא הסתכל עליי בעידוד.
"There's nothing like us, there's nothing like you and me
Together through the storm…" הבליברס התחילו לשיר. ראיתי את הדמעות של קייס מפה. אני הייתי מסוגל לעצור את השיר בשביל לחבק אותה, אבל לא יכולתי לזוז. ואז קייס ניערה את היד של ראיין ממנה ורצה. שוב אכזבתי אותה. עצרתי לשיר, הורדתי את הגיטרה והתחלתי לבכות. יצאתי מהבמה והדמעות זרמו.

*נקודת מבט קייס*
הדמעות זרמו וזרמו. לא ראיתי לאן אני רצה. רק רצתי. נכנסתי לתוך השירותים, פתחתי את אחת מהדלתות של השירותים, התיישבתי על האסלה והתחלתי להתייפח. שמתי את הידיים על הפנים, וראיתי שהן השחירו, מהמסקרה. לא הצלחתי לעצור את עצמי, בטח פיספסתי שיעור. כשנרגעתי שטפתי את הפנים שלי וסידרתי את השיער. כמה בנות נכנסו, התעלמו ממני, ודיברו על זה שג'סטין התחיל לבכות. ג'סטין התחיל לבכות?!?! יצאתי מהשירותים וראיתי את ראיין מחכה לי. הוא חיבק אותי ואז הוא אמר לי שאני חייבת לדבר עם ג'סטין. "לא לא לא.." התחלתי לגמגם והדמעות פרצו שוב. הוא לחש לי "את חייבת" והלך.


תגובות (7)

תמשיכי :)

24/03/2013 08:52

תמשיכיייייייייי

24/03/2013 08:59

יש לי כבר את הפרק הבא ^^ שתי תגובות ואני אמשיך =]

24/03/2013 10:01

מהמם תמשיכי:)

24/03/2013 10:13

עוד תגובה אחת :)

24/03/2013 12:11

מושלם!!!!!!
תמשיכי (:

24/03/2013 13:03

תודה ♥ וסורי שאני לא ממשכיה היום, אני מבטיחה מחר פרק (:

24/03/2013 14:48
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך