Inbal
את פופסטאר אני אמשיך עוד מעט D:
להמשיך את הם יהיו חיים מושלמים? אם כן תגיבו <:

ביחד לעולם | סיפור על JB | פרק 1

Inbal 01/03/2013 1036 צפיות 4 תגובות
את פופסטאר אני אמשיך עוד מעט D:
להמשיך את הם יהיו חיים מושלמים? אם כן תגיבו <:

הכל התחיל בכיתה י׳ כשהפרידו אותנו בכיתות. כל החברויות שנוצרו במשך כל השנים , התפרקו. והפרידו בינינו היה לנו קשר כ׳כ טוב. אז אני קייס בת 16 חברה לשעבר של גסטין ביבר , כן גסטין ביבר זה ששר את בייבי ועוד כמה שירים .. עוד כמה שירים ? בעצם הרבה.ואיך זה נגמר ? כיתה י׳ , התחלנו להיות חברים באמצע כיתה ט׳ הוא הגיע ללמוד בניו יורק הוא היה בדיוק בסוף מסע ההופעות שלו . הכרנו דרך ידיד משותף שבישבילי היה יותר מאח , ראין , בין החברים הכי טובים של גסטין. הוא הכיר בנינו ולקח עד שניהינו ביחד. היינו מין חבורה כזאת ראין , צאז׳ חבר של גסטין וראיין שלמד איתנו באותה כיתה ואני . כן הייתי הבת היחידה בחבורה .. הייתה עוד בת , החברה הכי טובה שלי , זואי ז״ל. כן, זואי מתה בתאונת דרכים בתחילת החופש הגדול. יצאנו חמישתינו למועדון, לפתוח את החופש הגדול , כולנו קצת שתינו , ראין וגסטין אולי טיפה הגזימו .. אבל זה לא הפריע לאף אחד , שניהם נהנו . בקיצור השעה הייתה רבע לשתיים והבטחתי לאמא שלי שאני בשתיים בבית , תכננו ללכת, הגענו הם האוטו של גסטין והיחידים עם הרישיון פה הם גסטין וראין וברור שנם לא יכלו לנהוג.בהתחלה היה ריב קטן .. שהם כן יכולים לנהוג וזה אבל אני וזואי לא הסכמנו ובסוף כמו תמיד עשינו מה שרצינו והלכנו במונית. זואי הזמינה מונית בצד ראין , גסטין , צאז ואני נשארנו בחוץ לחכות. צ׳אז רץ והקיא בצד .. כנראה שהוא שתה יותר מדי , גסטין היה מחוק לגמרי. ״את כזאת יפה״ גסטין אמר והרס את השקט. חייכתי והסמקתי , ידעתי שהוא שיכור. גסטין הצמיד אותי אליו כל כך קרוב עד שהרגשתי את הנשימות שלו. הוא התחיל לנשק אותי בנשיקה תמימה וכמו שגסטין תמיד הופך כל נשיקה תמימה לנשיקה צרפתית וכמובן הוא לא דילג על הנשיקה הזאת.תוך כדי הנשיקה היידים של גסטין ירדו מהמותניים שלי לכיון התחת שנייה לפני שגסטין הגיע התנתקנו מהנשיקה בגלל דחיפה של ראין , ראין דחף את גסטין וגסטין נפל על הרצפה. ״מה אתה חושב שאתה עושה ?!״ ראין צעק על גסטין. הסתכלתי על ראין ואז הפנתי את מבטי לגסטיון שהיה על הרצפה. ״מה יש לך ?״ גסטין קם והתנער. ״מה אתה חושב שאתה עושה ?״ ראין חזר על זה שוה במבט של אני הולך לפוצץ אותך. ״די שניכם שיכורים !!״ התערבתי וצעקתי. זואי חזרה עם צאז׳ הסתכלה על כולם ושאלה :״ קרה משהו ?״ ״כן !״ ראין אמר ״גסטין הגזים !״ זואי הסתכלה על גסטין במבט של מה עשיתה הפעם ? ״מה עשיתי ?! חתיכת מטורף !!״ גסטין התקרב ואמר. ״מה קרה ? נגעתי בה ? סליחה באמת .. היא חברה שלי !! ואתה שוכח את זה !! אני יעשה מה שבאלי ואתה לא תחליט לי מה לעשות !!״ הוא המשיך .. ״דיי תפסיקו שניכם !!״ התערבתי וצעקתי. ״ראין ממש תודה על הדאגה אבל אני כבר גדולה יודעת לדאוג לעצמי ואני וגסטין ביחד .. הוא החבר שלי <3״ המשכתי וחיבקתי את המותן של גסטין. גסטין העלה חיוך קטן וחיבק אותי. ראין ״ מצטער קייס אני פשוט … את כמו אחות בשבילי , אני לא יכול לראות את זה. מצטער גסטין״ הם התחבקו כמו שני גברים. ״זה בסדר״ גסטין אחר וחייך. ״ואוו מה זאת הדרמה הזאת ?״ זואי אמרה משום מקום וכולנו צחקנו. חיכינו עוד כמה דקות למונית אבל היא לא הגיעה ולצ׳אז נגמר הסבלנות. ״גסטין תביא לי את המפתחות של האוטו , נמאס לי !״ הוא אמר עצבני. ״קח״ גסטין זרק לצאז את המפתחות והמשיך ״בשביל מה ?״. ״ מצטער אין לי כוח לחכות יותר , אתם באים ?״ הוא אמר והתיישב במקום של הנהג. ״מה אתה עושה ? אתה עוד בטסטים וגם אתה שיכור מת , איך אתה מתכנן בדיוק לנסוע ?״ אמרתי .״הכל בסדר, כנסו״ הוא אמר וסגר את הדלת. ראין וצ׳אז נכנסו אבל אני וסואי עדיין עמדנו בחוץ. ״נו אתן באות ??״ הסתכלתי על זואי והיא הסתכלה עלי. לא רצינו להשאר שם לבד מי יודע איסה אנשים מסתובבים פה, אז נכנסנו. ״זה מסוכן״ אמרתי בלחץ. ״אל תדאגי״ גסטין הסתובב עלי מהמושב הקדמי ונישק אותי. התחלנו לנסוע .. וזהו .. זה מה שאני זוכרת… התעוררתי בבית חולים עם כמה תחבושת על היד וצינור מחובר לוריד שלי. ״איפה הם ?״ שאלתי את אמא שלי שישבה ליידי.


תגובות (4)

זה מושלם ופעם ראשונה שאני קוראת את הסיפורים שלך (אני חדשה)
זה מדהים ♥♥
תמשיכי ♥♥♥♥

01/03/2013 11:04

למרות שזה על ג׳סטין שאני לא משוגעת עליו, זה עדיין סיפור מקסים :-)
תמשיכי!

01/03/2013 11:13

תמשיכי ממש יפה ♥♥

01/03/2013 11:31

תודה ♥

03/03/2013 08:41
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך