חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
טוב הפרק יצא מוזר אבל כמו שאמרתי זה הפעם הראשונה שאני כותבת סיפור כזה אז... סורי עם זה כושל ^_^

ביג טיים צ'אנס -1

טוב הפרק יצא מוזר אבל כמו שאמרתי זה הפעם הראשונה שאני כותבת סיפור כזה אז... סורי עם זה כושל ^_^

חזרתי הביתה מותשת אחרי יום מוגבר בהיסטוריה וכבר תכננתי האמבטיה עם המים הקרים שאני הולכת לטבועה בה .
"אמא אני בבית " צעקתי וסגרתי את דלת הבית בטריקה .
"מותק אני בסלון " שמעתי אותה צועקת ואז היא דיברה בכל שקט יותר " נספר לה עכשיו "
לא הבנתי במה מדובר אז העפתי את התיק ליד הדלת ורצתי לסלון .לרגע אפילו שככתי מהטביעה המתוכננת שלי במי קרח .
"אמא מה …" ואז ראיתי אותו .דילן . "מה הוא עושה כאן ?" שאלתי בבוז .
דילן היה הסוכן שלי .או יותר כנון היה אמור להיות עד שהוא ברח לפני שנתיים ולא שמענו ממנו .
הוא הביט בי בחיוך שממש לא התכוונתי להחזיר בחזרה .
"מאי .דילן נמצא כאן כי הוא מצא לך עבודה " אמרה אימי .באילוץ הפנטי את מבטי עליה .
"מה זאת אומרת ?" שאלתי את אימי יותר מאשר את דילן .
"בזמן שלא הייתי פה הייתה בלוס אנג'לס .עבדתי עם משהו שקוראים לו גוסטבו .הוא המפיק של להקה שקוראים לה … ביג טיים ראש את מכירה אותם " התרגשתי כששמעתי את דבריו .
"ברור שאני מכירה " אמרתי באיפוק רב ככל להצלחתי לאסוף .
"אני שמח כי הם מחפשים זמרת והייתי בטוח שתסכימי להצטרף אלי לאודישן " הבטתי בו בהבעה לא ברורה ."זה אומר שהיום בשעה חמש לפנות בוקר אנחנו עולים על מטוס בדרך לאל .איי ." הוא אמר בחיוך רחב .
הסתכלתי על אימי .היא נראתה מאושרת לא פחות ממה שאני הרגשתי היא חייכה עלי ואני החזרתי חיוך .
"אמא אני נוסעת לאל .איי "אמרתי עכשיו בלי שמץ של איפוק קפצתי עליה בחיבוק .
"אני כל כך שמחה בשבילך מתוקה שלי " הוא אמרה בהתרגשות .
"אני מציעה שתלכי לארוז " אמר דילן שדי הרס את הרגע .
"טוב אני אלך " אמרתי ומהרתי לרוץ במעלי המדרגות .
נכנסתי לחדרי ולקרתי את המזוודה הגדולה שהייתה תחובה מתחת למיטה .
התחלתי לרוקן את הארון שלי .קודם ג'ינסים ,חצאיות ושורטים .אחר כך חולצות ארוכות וקצרות ,גופיות וקרדיגנים .
הכנסתי גם טונות של תחתונים וחזיות רק ליתר ביטחון וסגרתי את המזוודה .
ידעתי שהסיכויים שלי לשיר עם ביג טיים ראש הם אחד למליון אז לא פיתחתי יותר מידי ציפיות אבל … עם דילן מתעקש להטיס אותי לאל איי מי אני שאתנגד .
החלטתי ללכת לישון כי בכל מקרה הייתי עייפה עד מבית הספר .
נרדמתי מידי וידעתי שכשאני יקום המסע שלי יתחיל .


תגובות (2)

וואו מושלם!!
אני מתה על ביג טיים ראש!!!
קרלוס אהוב שלי:)
אפשר להצתרף???
עם כן אז הינה תיאור
שם-לירון
גיל-מה שצריך
אופי-אוהבת לחיות את הרגע לשיר לעצמה ולנגן בפסנטר היא מנגנת המון…..אוהבת לאכול וללכת לקניות
תיאור חיצוני-שער שחור ארוך ועיניים ירוקות
אני ממש אשמח עם אני אוכל להצתרף

28/09/2013 10:22

סבבה אני ישתדל שתכנסי :)

28/09/2013 10:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך