ביג טיים צ'אנס- הקדמה :)
טוב אף פעם לא יצא לי לכתוב סיפור בסגנון הזה אז אני אשמח לביקורת בונה וטיפה עזרה מי שיוכל לתת ^_^
טוב הם הכוכבים שלי הם ביג טיים ראש ומשהי חדשה מצטרפת ללהקה שלהם
דמיות :
אני מאי יש לי שיער חום בהיר ועיניים אפורות אני מאוד מאוד אוהבת מוזיקה ובאתי לאל .איי כשי להצליח בגדול הסוכן שלי אמר שאני צריכה להצטרף לאיזה להקה כדי להתחיל להשתלב בתעשייה .
אני לא ממש יודעת עם זה טוב או רע אבל אני מקווה שלפחות יהיה כיף .
אם לביג טיים ראש היה מנהיג, אז ללא ספק זה היה קנדל! מוזיקה וריקודים זורמים בעורקיו. למרות שהוא אף פעם לא דמיין שהוא ימצא עצמו בדרך להיות כוכב-על, הוא כנראה ייהנה מהחוויה. ואם מישהו יכול לשמור על החבר'ה האלה מאוחדים, אז זה בטוח קנדל.
ג'יימס בהחלט יודע לשיר, אבל עד עכשיו ההישגים הכי מרשימים שלו הם בעיקר בתחום הבנות. הוא שואף הכי גבוה שאפשר, ולא מפחד להתחרות. הוא אמנם לפעמים קצת דבילי, אבל גם ככה הוא נראה ממש טוב. תכונה חיובית: שיער גולש ורך למגע!
קרלוס קורע מצחוק! וזה לא אומר בכלל שהוא פראייר. עם קסדת ההוקי שתמיד צמודה אליו, הוא יודע להלחם כשצריך, לספר כל בדיחה באופן המושלם, וגם לעמוד לצד חבריו ברגעים קשים. ללא ספק, ליבו של קרלוס נמצא במקום הנכון!
לוגן הוא המוח מאחורי ביג טיים ראש. מי עוד מסוגל להתעסק בכל עבודות ההכנה שיש לעשות? הוא הבחור המושלם לפתרון בעיות – ועם כל הצרות שהחבר'ה האלו מסתבכים בהן, טוב שיש אחד כזה בסביבה.
תגובות (4)
אני לא מעריצה שרופה של ביג טיים ראש, אבל בעיקרון הסיפור נשמע ממש מעניין !
אבל … צר לי לבשר לך, זה טיפה צפוי.
כאילו, בת דשה מצטרפת ללהקה, כל הבנים מתאהבים בה ורבים מי יהיה החבר שלה או משהו בסגנון.
סליחה אם זה לא הרעיון שלך, אבל ככה זה ברוב הסיפורי מפורסמים, ואפילו אני, שאני מעריצה מושבעת של סיפורי מהז'אנר הזה, לעסתי את זה יותר מידי .
שוב, לא במטרה לפגוע, רק ביקורת בונה ודעתי הכנה.
אם את רוצה להתייעצות או משהו בסגנון, תפני אליי באימייל:
[email protected]
אשמח לעזור לך בכל דבר, מפרטים טכניים ועד לכתוב את הסיפור יחד!
מקווה שעזרתי במשהו ^_^
וואי זה ממש נחמד שאת ככה נותת ביקורת באמת שזה עוזר לי אבל לשתיים מבט"ר יש חברות וזה לא היה הרעיון שלי שכולם מתאהבים בה כי בכל זאת זה לא סיפור על וואן דירקשן אבל תודה אני אשמח לקבל עזרה ^_^
חחחח אוקיי
סליחה עם פגעתי או משהו כזה חחחח
אשמח לעזור לך בכל דבר שאת רק צריכה
רק תגידי !!
זה נשמע ממש מעניין!!!
אני מחכה להמשך(: