עם יהיו לי 8 תגובות מאנשים שונים אני עושה ספיישל :)

אני חיה בין הלהקה-פרק 5 :)

27/12/2013 980 צפיות תגובה אחת
עם יהיו לי 8 תגובות מאנשים שונים אני עושה ספיישל :)

אמר מוריד נעליים 'אני צריכה חולצה שלך' אמרתי עושה פאפי פייס 'קחי' אמר והתקדם לעברי נמצא 5 סנטימטר ממני, מוריד את החולצה שלו 'ואחרי שאת מסיימת רדי לקומה שלוש עושים לילה לבן' אמר מנשק אותי נשיקה קטנה על השפתיים 'טוב' אמרתי נושכת לו את השפה טיפה ונכנסת להתקלח
_______________________________________________________
התקלחתי חצי שעה ויצאתי החוצה רק עם תחתונים וחזייה כי לא חשבתי שיש מישהו בחדר נעמדתי מול הארון ובאתי להוציא חולצה של הארי שפתאום אני שומעת שריקה מאחוריי הסתובבתי מהר מכסה את הרוב עם חולצה של הארי 'לא ידעתי שאת סקסית כלכך' הוא אמר 'הארי צא מפה אני רוצה להתלבש' אמרתי
'אין משהו שאני לא יראה בעתיד וחוץ מזה רק באתי לראות מתי את יורדת' אמר שהוא בוהה בי 'אני ירד שתתן לי לגמור להתלבש' רטנתי ובמקום לרדת הוא היתקדם אליי לוקח לי את החולצה מהיד ומלביש אותה עליי 'עכשיו את לבושה, בואי' הוא אמר מצחקק ומושך אותי חיבקתי אותו מאחורה וחיכיתי שהמעלית תגיע לקומה שלוש המעלית נפתחה וכולם נתנו לי מבט של 'תודה לאל שבאת או שאת צריכה עוד חמש דקות" צחקקתי והתיישבתי ליד הארי דניאל בידיוק סובבה את הבקבוק והוא יצא על הארי שואל את ליאם 'אמת או חובה?' הארי שאל 'חובה' ליאם ענה בביטחון חובה עליך ללכת ולעשות היקי לבת שאתה חושב שהיא הכי יפה חוץ מדניאל דניאל תקעה להרי מבט של חכה חכה ולחשה משהו לליאם באוזן ליאם קם והתחיל ללכת לכיווני מושיט לי יד שאני יקום תפסתי את היד וקמתי 'תצפה טוב טוב הארי' הוא אמר בקול משתחצן והתחיל שהוא סיים חזר לשבת במקום שלו להרי היה מבט שינאה בפרצוף שלא יכולתי לא לצחוק והתיישבתי ליד הארי אבל הוא משך אותי עליו לא התנגדתי כי ידעתי שהוא כועס הפעם ליאם סובב את הבקבוק וזה יצא על לואי שואל את הארי 'אמת או חובה?' הוא שאל מרוכז ביד של אלינור מלטפת את ראשו וגבו 'חובה' הארי ענה 'חובה עליך לצרפת את הבת הכי שווה במעגל חוץ מאיימי' לואי אמר צוחק…………………………………אני יודעת שזה פרק קצר אבל זה כי מחר אני עושה ספיישל :)


תגובות (1)

מזה היקי?? אה ותודה שהמשכת אני בעד ספיישל/מרתון

01/01/2014 10:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך