אני ואתה פרק 2 מוקדש לeden stylinson
אני ואתה פרק 2:
נקודת המבט של הארי:
הוא שם לי יד על הפה. הוא לקח אותי לשירותים ונעל אותנו באיזה תא מסריח.
"אמרתי לך לא להזכיר את זה ליד כולם!" הוא צעק עליי. אף אחד חוץ ממני ומזאיין לא יודע שלואי גיי. רק אני וזאיין יודעים את זה.
"אופסי דופסי." אמרתי והוא נאנח.
"הארי יש לך, לפרי ולנייל רק שנה לסבול. אחר כך אני אפסיק לאמלל אתכם." הוא אמר.
"גם אם היית אומר לי שנייל, פרי ואני נצטרך לסבול רק חודשיים זה לא היה עוזר לך." אמרתי לו.
"למה אתה כל כך שונא אותי?" הוא שאל.
"להתחיל לפרט לך?" שאלתי.
"טוב לא. אני יכול להבין למה." הוא אמר לי.
"יופי," השבתי.
"תקשיב לי ותקשיב לי טוב הארי, אם אתה תספר למישהו שהיינו ביחד אתה תתחרט על היום שנולדת!" הוא הזהיר אותי. הוא לא מפחיד אותי. אני פשוט רוצה לבעוט לו בתחת ולהגיד לו איזה בן אדם מגעיל הוא אבל רק אמרתי. "בסדר," יצאתי מהשירותים וחזרתי לכיתה.
"מה לואי עשה לך?" שאלה פרי מיד כאשר היא ונייל ראו אותי. חייכתי. היא כל כך חמודה שהיא דואגת.
"הוא לא עשה לי כלום רק דיברנו." אמרתי וראיתי את המבט המופתע על פניה.
"אני אספר לכם אבל לא פה. תגיע לשער בית הספר בשעה חמש." אמרתי.
"יש לי רעיון יותר טוב. בואו." אמרה פרי ולקחה אותנו למקום הסודי שלנו. "עכשיו תספר."
"בסדר. אוקיי אז אחרי שפלטתי משהו שלואי לא מסכים לי לפלוט. הוא לקח אותי לשירותים ונעל אותנו באותו תא. הוא אמר לי לא להזכיר את זה ליד כולם. ואמרתי אופסי דופסי. ואז הוא ניסה לשכנע אותי למה לא לפלוט את זה." אמרתי ופרי מיד שאלה "איך הוא ניסה?"
"הוא אמר לי שיש לנו רק שנה לסבול ואז הוא יאמלל אותנו." אמרתי להם.
"זה לא עוזר מי יודע מה." היא אמרה.
"נכון. אז אמרתי לו שגם אם הוא היה אומר לי שנצטרך לסבול רק חודשים זה לא יעזור לו. ואז הוא שאל למה אני שונא אותו ושאלתי עם לפרט. הוא אמר שלא והוא יכול להבין מדוע אני שונא אותו. ואז אמרתי יופי. ואז הוא אמר לי שאם אני אגיד את זה למישהו אני אצטער על היום שנולדתי. אמרתי בסדר והלכתי לכיתה." סיימתי לספר להם.
"אני עדיין מופתע מזה שאשכרה דיברתם." אמר נייל ואני ופרי צחקנו.
"רוצים לדעת מה אסור לי לספר?" שאלתי אותם.
"מה?" הם שאלו ביחד.
"אתם לא תאמינו לי." אמרתי.
"תספר!" הם דחקו בי.
"בסדר בסדר. אז, אני ולואי היינו זוג." אמרתי.
"מה?!" הם שאלו כלא מאמינים
"כן," אמרתי.
"אתה ולואי הייתם זוג?!" פרי שאלה.
"כן," עניתי.
"אבל אתם שונאים אחד את השני." היא אמרה.
"עכשיו. פעם היינו מאוהבים." אמרתי ונזכרתי. נזכרתי את הנשיקה הראשונה שלנו.
*פלאשבק*
"הארי אני רוצה לחשוף בפנייך את הרגשות שלי." אמר לי לואי. קיוויתי שזה מה שאני חושב שזה. קיוויתי שהוא מאוהב בי. אחרי שנתיים שאני אוהב אותו.
"בסדר," אמרתי.
"אני אוהב אותך." הוא אמר לי והשפיל את ראשו. הוא כזה חמוד. הרמתי את סנטרו עם האגודל שלי ונישקתי אותו. הוא זרם עם הנשיקה. אחרי שהתנתקנו אמרתי "גם אני." והתנשקנו שוב.
*סוף פלאשבק*
"אז אתה ולואי הייתם ביחד?" שאל נייל. והנהנתי לחיוב.
"איך?" שאלה פרי.
"הוא לא היה מרושע כמו היום. אז הוא היה בן אדם מדהים." אמרתי להם בחולמניות. פעם הוא היה מדהים היום הוא מגעיל ומרושע.
"מדהים הוא בהחלט לא הכינוי שהייתי נותנת ללואי טומלינסון." אמרה פרי והיה צלצול.
"טוב יש צלצול ועכשיו יש ספורט. המורה שונאת אותי ואת פרי ואם תאחר אז גם אותך נייל. בואו." אמרתי להם ורצנו לספורט הגענו לפני המורה.
"יש הספקנו!" התלהבה פרי. "בואו נשב בספסלים הכי בצד."
"בסדר." השבנו והתיישבנו שם.
המורה לספורט נכנסה ואיתה גם המורה לכימיה. "הגיע ציוד חדש ואני צריכה ארבעה תלמידים שיעזרו לי." אמרה המורה לכימיה. יש! דרך להתחמק משיעור ספורט!
"גברת ג'קסון אנחנו נשמח לעזור לך!" נידבתי אותי, את פרי ואת נייל.
"בסדר, שלושתכם תעזרו לי ואדון טומלינסון תעזור גם אתה." היא אמרה. הסתכלתי על לואי ועל פניו התלבשה הבעת כעס. "בסדר, אני אשמח גברת ג'קסון." הוא אמר.
"לפני שהם עוזרים לך ברצוני להציג את עצמי לתלמיד החדש נייל ג'יימס הורן. אני אמה ג'ונסון ואני אהיה המורה שלך לספורט." אמרה גברת ג'ונסון המורה לספורט.
"נעים להכיר אותך גברת ג'ונסון." השיב לה נייל בנימוס וחייך. הלכנו עם גברת ג'קסון למקום שאליו הגיע הציוד החדש. נייל ופרי כבר לקחו ארגזים והתחילו להתקדם. אני הלכתי אל עבר הארגז הגדול. ניסיתי להרים אותו ולא הצלחתי. ניסיתי כמה פעמים. פלטתי קללה עסיסית ולמזלי גברת ג'קסון לא שמעה את זה. "לא יפה לקלל." נשמע מאחורי קולו של לואי.
"מה אתה רוצה?" שאלתי הוא התעלם משאלתי ואמר. "בוא אני אעזור לך עם הארגז הזה." נאלצתי להסכים לו והתחלנו לסחוב.
"אז הארי מה נשמע?" שאל לואי. הוא גרוע בהתעניינות מזויפת.
"אתה גרוע בהתעניינות מזויפת." אמרתי לו.
"צודק," הוא אמר וגיחך. "אבל בכל זאת. מה נשמע?"
"הכל מדהים. רק היום האקס שלי איים עליי לא לגלות את הסוד שלנו וגיליתי." אמרתי ומיד שמתי יד על הפה. לואי הוריד את הארגז ושאל "אתה מה?!"
"אופס." אמרתי.
"הארי למי סיפרת שהיינו זוג?" הוא שאל.
"לנייל ופרי." אמרתי.
"תגיד להם לא לספר את זה." הוא אמר.
"בסדר לואי אני אגיד להם." אמרתי והתחלנו לסחוב שוב את הארגז. הגענו למעבדת כימיה. שמנו את הארגז במקום וחזרנו לקחת עוד דברים.
המשך יבוא…
תגובות (3)
חחח אוווו :-] תודה ^^ ו- או מיי גגזזרר ! תעליי מייידד את הפרק הבאאא התאהבתי בסיפור הזה
תמשיכייייי
המשכתי ♥