אנחנו רק ידידים! (1D) פרק 5
–פרק 5–
לא עברתי את האודישנים בפעם השניה אבל לואי כן עבר, ההיתי מאוד שמחה בישבילו אבל לא יודעת למה הייתה לי הרגשה לא נעימה כאילו הוא לא יעבור את השלב הבא……
ואכן זה מה שהיה רק בזמן שלואי ועוד כמה בנים חיכו בחדר מסויים: סיימון החליט לחבר אותו ללהקה.
הלהקה הייתה בנויה מ 5 בנים וכולם היו חתיכים!
היו שם שני בנים שראיתי אותם מתחבקים עם בנות ואז לואי אמר לי שהן החברות שלהם.
~~ החברות של הבנים~~
שם: אביגיל (חברה של זאין)
גיל: 17
תיאור חיצוני: שיער שחור חלק וארוך , עניים חומות בורקות , חיוך יפה.
אופי : אני יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר המון שנים.
——————————————————————————
שם: ג'ני בל. (חברה של הארי)
גיל:16
תיאור חיצוני: שיער חום מתולתל,עיניים כחולות,חיוך יפה עם גומות.
אופי: חייכנית,חברותית,צינית,חכמה,שונאת שקרנים,אוהבת לבלות ולהיות לפעמים לבד.
——————————————————————————————–
תגובות (27)
תמשיכי!!!
הוא ממש יפה! אבל פליזוש את יכולה לצרף אותי אחות התאומה של זאיין וחברה של מישהו משם?
הינה תיאור :
אני את הארי ואחות תאומה של זאיין!
שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חלק גלי בצבע חום , עיניים חומות , חכמה , כל החיים שלה היא רוקדת והיא רקדנית ראשית בלהקת ריקוד שלה , היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם שלה שבגד בה אבל היא חברותית , מצחיקה ויודעת הכל – חכמה..
וגם היא וחברה של זאיין שונאות אחת את השנייה וכל הזמן רבות בגלל שתמיד זאיין שמר עליה וגונן עליה ואהב אותה והיא לא רגילה לזה שיש עוד מישהי … אבל בסוף היא מבינה את זה שזאיין תמיד ישמור עליה ויאהב אותה והיא הופכת להיות החברה הכי טובה שלה..
אני ממש רוצה להיות אחותו התאומה שהיא ממש קשורה אליו בנפש והוא דמות לחיקוי בשבילה והוא תמיד מגן עליה…
תגידי לי אם אני יכולה.. ואם אחד הבנים פנוי אז אני רוצה להיות איתו או להיות החברה הכי טובה של מישהי ..
וגם.. היא חולת מתיחות.. אם מישהו רוצה למתוח מישהו הוא פונה אליה והיא גם יודעת לעקוץ אנשים שמעצבנים אותה באותו הרגע
זה לא זוועתי!
ואת לא תעצרי דווקא כשאני נכנסת לסיפור!
תמשיכי!
חחחחחחחחחחחח אביגיל נחשוב עליך!!!!!!!
ותולי אני ישתדל להכניס אותך……….. אבל בא לך לא ליהיות אחותו התאומה של זאיין וחברה של ניילר?????
אפשר גם וגם?? פליזז
ואביגיל את יודעת שלחברה הכי טובה שלי גם קוראים אביגיל???????
איך אני ידע???
והשם אביגיל נורא מפורסם בישראל
רק הבעיה שאני לא נולדתי בישראל
אני יכולה להיות גם חברה של ניילר ואחות תאומה של זאיין?
תולי סבבה!!!
ואביגיל איפה נולדת???
ישש תנקיוו! לוב יו!
איפה נולדת?
גם אני אוהבת אותך!!!!!!
אביגיל איפה נולדת???
באוזבקיסטן …
:(
מה!?!?!?! אל תפסיקיי!!! הסיפור ממש יפה!!!
מחכה להמשך :)
באמת?????
יש לי שם ידיד!!!!!!
אבל הם מסכנים שם עכשיו אסור להם להתפללל וללכת לבתי תפילה ולבתי כנסת וגם להתאסף ביחד כדי להתפלל!!!! ונורא קשה להם שם):
דודים שלי עדיין שם!
אני נולדתי שם ועליתי לארץ בגיל 3 עם האחים שלי וההורים כמובן
איזה מגניב!!!!
ידיד שלי היה פה בקיץ של שנה שעברה עם אבא שלו…………
אבל המשטר שם ממש מגעיל!
זה נראה לך מגניב???
בבית ספר אני מקבלת מספיק השפלות על זה שאני בוכרית ועוד….
מה את שמה עליהם?????
אני רוסייה ויש מספיק ירידות גם על העדה שלי!!!!
אני שמה על כולם פס עבה ואומרת שהעדה שלהם לא הרבה יותר טובה.
понемаяеш?
נכון רשמת פנימייש? (אני יודעת גם רוסית אבא שלי היה בצבא הרוסי!)
פנימייש- מבינה
חחחחחחחחחחחחחח כן!!!
את יודעת לקרוא ולכתוב????
אני למדתי לבד……..
כן אני יודעת לקרוא ולכתוב!
אבל יש לי מלא שגיאות כתיב!!!!!!!
גם לי אז מה
חחחחחחחחחחחחח ובאים אלינו מלא אורחים רוסיים ואם הם מבקשים לכתוב להם פירוש של משהו זה קצת קשה(:
אבל לפני שבועיים בערך היו לנו אורחים מרוסייה ואחד מהם אמר שכשאני מדברת אין לי מבטא עיברי בכלל- איזה מוזר!!!
O_O