איך פגשתי את לואי טומלינסון פרק 19 אני מקווה שזה יעלה אם לא אני יכתוב אותו מחדש!
~~פרק 19~~
נ'ק מבט של לואי:
לא חשבתי שזואי תיתקשר אליי אחרי הפרידה, חשבתי שהיא שכחה אותי ומחקה את מספר הפלאפון שלי, אבל זה לא היה ככה!
אוף איזה עצבים אני צריך לדבר עם האקסית שלי ליד החברה הנוכחית שלי מה אני יעשה?
–השיחה– (ברמקול כך שטדי שומעת)
אני: הלו.
זואי: מה קורה?
אני: מי זה?
זואי: אני זואי.
אני: מי?
זואי: האקסית שלך.
אני: אה מה קורה.
זואי: אוף לןאי זה שנפרדנו לא אומר שלא צריך לשמור על קשר ידידותי. ומה אתה משחק אותה כאילו שכחתה שאני קיימת? למה אתה משחק אותה לא מזהה את הקול שלי?
אני: זואי! את יודעת כמה אנשים מתקשרים אליי ביום? נראה לך אני יזכור את הקול שלך? במיוחד אחרי שניפרדנו והקול שלך הוא אחד הדברים שאני הכי רוצה לשכוח!
זואי: לואי למה אתה ככה אליי מה עשיתי לך?(קול נעלב)
אני: מה לא? את רדפת פירסום, את לא התנהגת אליי כאל בן זוג, את חשבת רק על הפרנסה שלי, זה כלום?
זואי: לואי אתה יודע שזה לא נכון! אני אהבתי אותך ואתה אותי ואני רוצה לחזור אליך!
אני: חכי רגע יש מישהי שרוצה להגיד לך משהו!
זואי: נווווו????
אני(יותר נכון טדי): תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב חתיכת פוסטמה, אני חברה של לואי ואל תנסי אפילו להתחיל איתו! מובן לך? לואי שלי! אך ורק שלי! ובינינו יש לפחות אהבה אמיתי ולא אהבת כספים וחנויות! אם עוד פעם אחת את מיתקשרת אליו יהיה לך עסק איתי וזה לא טוב!
את יודעת איך דיירקשניות מתנהגות רק כדי לראות מקרוב את לואי? ככה אני אתנהג!
זואי: אני רק רציתי…..
טדי: שום רציתי את עכשיו רוצה למחוק את המספר של לואי מהפלאפון וזהו!
זואי: בסדר… בסדר…
אני: בייי מאמי חופשה נעימה ותיהני לך במחיקת מספר הטלפון שלי!
–סוף שיחה–
"וואו טדי לא ידעתי שיש בך צדדים של עצבנות" אמרתי לה ונתתי לה נשיקה קטנה על השפתיים.
"אתה גם לא ידעת שעכשיו מאוד בא לי לעשות עם כל הדיירקשן והחברות שלהם קייפינג." היא ענתה לי.
"טוב עוד דבר שלא ידעתי זה שיש לך רעיונות גיאוניים" אמרתי ונישקתי אותה בערך 3 דקות.
"חברה הולכים לקייפינג" צרחתי בכל הבית ובגלל שהבנות היו אצלנו כולם שמעו.
הבנות קפצו מהמדרגות ובלי להגיד מילה רצו לארוז את המזוודות.
אחרי שעתיים ההינו כמעט מוכנים.
רק נייל אכל ולא היה מוכן להפרד מהאורז שהארי הכין בצהריים.
התחלנו לנסוע וכשהגענו למקום כולנו פערנו את פינו….
תגובות (8)
תמשיכי ♥
תמשיכייי
תמשיכי ואם יש סיפור חדש תוסיפי אותי חח אוהבת :)
חחחחח אני עדין לא יודעת על מה אני יכתוב אז אני יקח לצומת לב….
לקרוא לך נויה?
סבבה חח
תמשיכי
תמשיכיייי!
אני ימשיך בערך בחמש(: