תיהנו ותגיבוץ
לאבבב יוווו

איך פגשתי את לואי טומלינסון?! עונה 2 פרק 3

27/06/2013 1012 צפיות 7 תגובות
תיהנו ותגיבוץ
לאבבב יוווו

~~פרק 3~~
נ'ק מבט של טדי:
טדי… אני רק רציתי שבכל זאת תיקחי את המתנה שלי…." אמר דרק המום כשהו ראה אותי ואת לואי מתנשקים.
"דרק אתה בגדת בי למרות שידעת שאני אוהבת אותך, ואז כשראית שאני וחבר שלי כאילו נפרדנו ישר באת אליי כאילו לבקש סליחה!" אמרתי לו עצבנית.
"טדי אני רוצה לדבר איתך בפרטיות" הוא אמר לי וסימן לי לבוא איתו.
הלכתי איתו למטבח ואז הוא התחיל את השיחה:
"אני יודע שפגעתי בך ואני יודע שקשה לך ליסלוח לי אבל תחשבי איך אני מרגיש…" הוא אמר כמעט בבכי.
"לא דרק! אני לא יודעת איך אתה מרגיש! אתה התנשקת עם המכוערת ההי והיא צילמה את זה."
"טדי אני פשוט נישברתי כשחשבתי שאנחנו ניפרדים" הוא קטע אותי באמצע.
"אל תשקר לי דרק אתה ההית איתה עוד ליפני שניפרדנו, אתה לא זוכר את הפתק??? אתה לא חושב שזה יותר מידי?" כמעט צעקתי עליו.
"טדי…. את יודעת שאני אוהב אותך" הוא אמר וחייך את החיוך הדבילי שלו.
"אם אתה אוהב אותי, אתה רוצה שאני יהיה מאושרת, נכון?" שאלתי אותו.
"כן" הוא ענה ישר.
"יופי אז רק שתדע לך אני מאושרת עם לואי ואתה צריך לקבל את זה ככה! אני שונאת אותך מהשניה שראיתי את התמונה שאמנדה שלחה לי!" אמרתי לו ורק אחרי כמה שניות הבנתי שפגעתי בו עוד יותר.
"אני מצטער טדי אבל כואב לי לראות אותך מושרת עם לואי. אני מעדיף לחשוב שאת לא מאושרת וכל תמונה שלך איתו גורמת לי צביטה בלב." הוא אמר ורצה לנשק אותי בלחי אבל לא נתתי לו.
אם הוא מעדיף לחשוב שאני לא מאושרת שילך לחפש מישהי אחרת! התעצנתי וחשבתי את זה בלב.

נ'ק מבט של דרק:
אוף לא הצלחתי להפריד בין הזוג המעצבן הזה!
הם כל כך לא מתאימים ליהיות ביחד ורק רוצים את הצומי של המצלמות.
רגע ומי זאת הבלונדינית שהמכוער הזה יתנשק איתה? ולמה טדי סלחה לו כל כך מהר?
כל השאלות האלו העסיקו אותי כל היום.
כשחזרתי הבייתה ראיתי את….. עומדת אצלי בסלון.


תגובות (7)

המשך !!!!

27/06/2013 07:49

המשךךךךךךךךך

01/07/2013 06:53

אז ככה אחותי עובדת לילה ובגלל זה אני לא יכולה לעלות כלום כי היא כל היום יושנת בחדר(נעולה ולא נותנת לי להכנס) והיא הולכת מאוחר לעבודה כשאני כבר מתה לישון.
וגם לא כל כך יש לי מה לכתוב בסיפור הזה והתחלתי לכתוב(בזמן שאני תקועה כל היום בסלון) סיפור חדש ויותר מעניין.
אז בשבוע הבא אני יעלה את הסיפור החדש.

02/07/2013 14:48

לא התחלתי מהעונה הראשונה,
אבל קראתי את עונה 2!, הסיפור ממש יפהה!!!

אשמח שתקראי את הסיפור הראשון שלי ^^

11/07/2013 04:18

היי אני אקרא את הסיפורים שלך בכיף(:

11/07/2013 08:11

וואווו סיפורר יפההה!!

רות איפה ההמשךך???:)
חחח מחכה להמשךך

12/07/2013 03:35

היי גלינה תקשיבי אני לא יודעת אם אני ימשיך את הסיפור אולי אני יעלה את הסיפור החדש שהראתי לך(:
אה ותודה שאת מגיבה(:

12/07/2013 05:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך