הילוש_הארי
מקווה שאהבתם את הפרק אני קצת תקועה עם הכתיבה כי אין לי הרבה רעיונות בגלל זה לא העלתי הרבה זמן שלוש תגובות ממשיכה
רק רציתי להגיד שאני חושבת להתחיל עוד סיפור מה אתן אומרות!!??

איך התאהבתי בו (סיפור על וואן דיירקשן) פרק 12

הילוש_הארי 12/12/2012 1357 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם את הפרק אני קצת תקועה עם הכתיבה כי אין לי הרבה רעיונות בגלל זה לא העלתי הרבה זמן שלוש תגובות ממשיכה
רק רציתי להגיד שאני חושבת להתחיל עוד סיפור מה אתן אומרות!!??

מנקודת המבט של עדי:
אני: אור מה את רוצה ממני ביכלל?! למה את אומרת דברים כאלה!!?? הם לא נכונים! להזכיר לך אני הייתי איתך בערב הזה ולואי ביכלל…… אויי את צודקת!!
אור: לא שמת לב כי כל הזמן היית דביקי להארי!!! אהה פיתאום ניכרת!?
אני: נוו במיקום לצעוק עלי תעזרי לי אני צריכה לדבר עם לואי מהר ליפני שהוא יחשוב משהו אחר!!!
אני לא רוצה לפיגוע בו!! כשאני אטוס אני אדבר איתו ישר כשאגיע!!
אור: ומה עם נייל??
אני: לנייל יש לי משהו מיוחד!.. תזכירי לי בת כמה את??

מנקודת המבט של הארי:
הגענו ללונדון וניכנסנו לבית שלנו
אני: אז מה אתם חושבים על עדי?
ליאם זאיין וניל ענו שהיא אחלה ואז הסתכלתי על לואי כי הוא לא ענה אז שאלתי אותו שוב מה הוא חושב על עדי? הוא ענה לי היא בסדר ממש נחמדה!
ממש שמחתי לדעת שהבנים אוהבים אותה כמוני! אוקיי אולי לא בידיוק כמוני….
ואז ניזכרתי כמה אני מתגעגע אליה טוב זה רק עוד שבוע!…

מנקודת המבט של לואי:
כשהארי הזכיר את עדי שוב נהייתי מבואס כל כך רציתי לדבר איתה להסתכל עלייה להריח אותה!
אני אוהב אותה אני חייב לדבר איתה פעם אחת לבד !!
אני מרגיש כל כך רע לגבי הארי כי אני מרגיש בדיוק כמוהו.
טוב אני אצטרך להדחיק את זה כמה שיותר כדי לא לפיגוע בו.
קראו לנו לצילומים הלכנו וכך התבזבז עוד יום…

כעבור שבוע:
מנקודת המבט של עדי:
סופסוף עבר שבוע אני מישתגעת מגעגועים להארי כל יום אני מדברת איתו איזה עשר פעמיים אני אראה אותו סופסוף כל כך התגעגעתי.
הגענו לשדה תעופה החלטתי להגיע בהפתעה להארי אז ביקשתי מליאם את הכתובת וסיפרתי לו מה את מה שאני רוצה לעשות ושלא יספר להארי שאני באה לעשות לו הפתעה..
הגעתי ללונדון הלכתי לבית שלי יש חיבקתי את אימא שלי כמה שהתגעגעתי אליה ואז יצאתי לבית שלהם אפשר להגיד שרצתי אליהם.
דפקתי אבל לא פתחו ואז פתחתי לאט את הבית קיבלתי את השוק של החיים שלי !!!
״הארי…. ה..ארי.. אני … לא… ״ הוא התנשק עם מישהי אחרת לא האמנתי שזה קורה לי לא האמנתי כנראה שאחד מהבנים ראה אותי כי התחלתי לרוץ החוצה מבלי להסתכל לאחור ובכיתי החלקתי ואז נפלתי על הרצפה ואז ראיתי שלואי בא אליי הוא עזר לי לקום
אני: לואי עזוב אותי את יכולה לבד
לואי: לא את לא אני לא מבין איך הארי עשה לך את זה אבל הוא לא עשה את זה בכוונה…
נפלתי עליו בבכי ניסיתי כמה שיותר להדבק אליו הרגשתי כל כך לבד באותו הרגע..
הוא חיבק אותי חזק ואמר לי שהוא רוצה לקחת אותי לאנשיהו נסנו באוטו שלו ואז ראיתי מין צוק כזה.
לואי: אני תמיד בא לכאן כדי להירגע
אני: וואו ממש יפה פה !!
לואי: עדי אני יודע שזה לא הרגע הכי טוב אבל אני רוצה להגיד לך משהו ממזמן כבר אני אוהב אותך
אני פשוט לא ידעתי מה לעשות באותו הרגע חוץ מלהסתכל עליו הוא התקרב אליי לאט לאט. השפתיים שלנו נגעו כבר אחת בשנייה זה הרגיש כל כך נעים הוא נישק אותי לאט ובעדינות מה שהרגיש לי כמו התרופה הכי טובה למה שעבר עליי באותו הרגע.. רציתי לעצור אותו אבל לא יכולתי פשוט המשכתי.
אין לי מושג כמה זמן היינו ככה אולי עשר דקות התנתקנו ביחד הוא הסתכל עליי והסתכלתי עליו…
הייתי צריכה לשבור את השתיקה המביכה הזאת את אמרתי לו שכבר מאוחר ושאני צריכה ללכת הביתה הוא אמר לי שזה בסדר הגענו לבית שלי אחרי נסיעה שקטה ומביכה ביותר, אמרתי ללואי תודה ועליתי לחדר שלי ולא הפסקתי לחשוב על הנשיקה שלי איתו. וגם חשבתי על הארי ועל מה שהוא עשה לי התחלתי לבכות. הלכתי לחדר של ור לדבר איתה פתחתי את הדלת שלה וראיתי אותה מתנשקת עם נייל…


תגובות (5)

המשך בבקשה!
עצה קטנה-תנסי להעמיק יותר בדברים כי אני מרגישה שאת קצת ממהרת
בהצלחה!

12/12/2012 06:03

אני יודעת פשוט לא היה לי כל כך מה לכתוב לא היו לי רעיונות אני משתדלת מקווה שהפרק הבא היה יותר מוצלח אבל תודה

12/12/2012 09:09

תמשיכי דחווףףףףףף
ותכתבי עוד אחד הסיפורים שלך מושלמיםםםםםםםם

12/12/2012 16:22

המשך? פליזי בברשה מתחננת פלייייזוווווש נו מה אני מתחננת תמשיכי כבר סתם חחחחח תמשיכי

24/12/2012 13:08

המשך? פליזי בברשה מתחננת פלייייזוווווש נו מה אני מתחננת תמשיכי כבר סתם חחחחח תמשיכי

24/12/2012 13:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך